breekt in - breekt uit

@Bambi wrote:

Ik dacht dat die sterretjes juist gebruikt werden omdat je merknamen niet zou mogen noemen omdat dat reclame maken is?
Je mag geen commerciele links neerzetten of reclame maken voor je einge bedrijf maar gewoon merknamen neerzetten mag wel



(modies verbeter mij als ik het fout heb) :mrgreen:

Aah, nou, dan zal ik die ergelijke sterretjes maar niet meer gebruiken :mrgreen:



Dat breekt in-breekt uit vind ik altijd wel schattig staan trouwens :wink:

Ach ja, gewoon overheen lezen :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Ik ergens mij nergens aan… :snooty:

Niet aan breek in/breek uit

En niet aan sterretjes…

@faizaa wrote:

Ik ergens mij nergens aan… :snooty:

Niet aan breek in/breek uit

En niet aan sterretjes…




wat heb jij toch een makkelijk en relaxed leven :stuck_out_tongue:





Heleen, ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat jij dit als mod plaatst, dat geeft je woorden toch meteen een soort van gebiedende wijs mee. En dat is jammer in dit geval, want zoals jij zegt: het moet niet zo zijn dat we het gevoel hebben niet in elk topic te mogen schrijven net zo goed moet het toch niet zo zijn dat we het gevoel hebben dat we bepaalde zinnetjes/gewoontes niet mogen gebruiken?



Ik gebruik eht zelf niet geloof ik, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen als ze in een topic van een vast groepje iets willen melden, dat wel willen doen. ieder z’n ding toch?

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Ik ergens mij nergens aan… :snooty:

Niet aan breek in/breek uit

En niet aan sterretjes…




wat heb jij toch een makkelijk en relaxed leven :stuck_out_tongue:





Heleen, ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat jij dit als mod plaatst, dat geeft je woorden toch meteen een soort van gebiedende wijs mee. En dat is jammer in dit geval, want zoals jij zegt: het moet niet zo zijn dat we het gevoel hebben niet in elk topic te mogen schrijven net zo goed moet het toch niet zo zijn dat we het gevoel hebben dat we bepaalde zinnetjes/gewoontes niet mogen gebruiken?



Ik gebruik eht zelf niet geloof ik, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen als ze in een topic van een vast groepje iets willen melden, dat wel willen doen. ieder z’n ding toch?






ach ik ben niet zo’n aandacht trekkende drama-queen :liar: :liar: :liar:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Ik ergens mij nergens aan… :snooty:

Niet aan breek in/breek uit

En niet aan sterretjes…




wat heb jij toch een makkelijk en relaxed leven :stuck_out_tongue:





Heleen, ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat jij dit als mod plaatst, dat geeft je woorden toch meteen een soort van gebiedende wijs mee. En dat is jammer in dit geval, want zoals jij zegt: het moet niet zo zijn dat we het gevoel hebben niet in elk topic te mogen schrijven net zo goed moet het toch niet zo zijn dat we het gevoel hebben dat we bepaalde zinnetjes/gewoontes niet mogen gebruiken?



Ik gebruik eht zelf niet geloof ik, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen als ze in een topic van een vast groepje iets willen melden, dat wel willen doen. ieder z’n ding toch?




Deze redenering snap ik niet?

Hoezo ik als admin en raar dat ik dit plaats??? :cry:



Als je mijn berichtje leest snap je toch wel dat ik niet zeg je moet dit of je moet dat??? :cry:



dan had ik er wel een officiele mededeling van gemaakt…



het is gewoon iets wat mij steeds opvalt en wat mij inziens niet echt nodig is… (net zoals die sterretjes in de merknamen denk ik ook waat is dit nu weer??)

@Heleen wrote:





Als je mijn berichtje leest snap je toch wel dat ik niet zeg je moet dit of je moet dat??? :cry:



dan had ik er wel een officiele mededeling van gemaakt…




sorry, ik lees gewoon wat er letterlijk staat:

dames en heren NIETmeer doen hoor, het is echt nergens voor nodig...


voor mij is het wel anders of een doodnormale burger dit zegt, of een gezaghebbend persoon zoals een modie...zeker als je het zo met hoofdletters en zo gaat schrijven. ik snap best dat je het overdreven vindt al dat inbreken, maar door als modie zo te reageren lijkt het behoorlijk op een officiele medeling, al staat dat er niet boven....dat was mijn punt. nothing more.

Ik heb het topic van Heleen ook niet opgevat als: :naughty:

Maar meer om aan te geven dat we niet bang moeten zijn om elders een post te plaatsen. Het valt mij ook vaak op dat mensen zich lijken te verontschuldigen dat ze ergens een post plaatsen en dat is gewoon niet nodig.



Het voor de meesten een vorm van beleefdheid maar het is geen etiquette van het forum. En dat kan op sommige gebruikers wel zo overkomen. We zijn kuddedieren , don’t forget. We nemen heel snel iets van een ander over.



Heleen wil volgens mij gewoon zeggen dat je je niet hoeft te excuseren als je ergens een berichtje plaatst en dat vind ik wel terecht.

@Karin2 wrote:





Heleen wil volgens mij gewoon zeggen dat je je niet hoeft te excuseren als je ergens een berichtje plaatst en dat vind ik wel terecht.




das aboluut terecht. Ik heb haar woorden duidelijk anders opgevat dan zoals ze bedoelde (en heb proberen uit te leggen dat het soms anders overkomt zodra een modie iets zegt) dus: sorry.

er zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk over te maken dan wel of geen verbod op inbrekers…

Ik snap je punt Fiep. Het is heel anders als een agent je een stopteken geeft of een agent in burger. Het is maar net welk jasje je aan hebt.

In dit geval had Heleen het jasje aan van Heleen also known as Heleen the Mod.

Op de een of andere manier komt mij deze discussie zooo bekend voor… :mrgreen:



(van lang geleden hoor…)



Als ik op een groepje mensen afstap die in gesprek zijn…Kunnen collega’s zijn of op straat als ik de weg wil vragen… Dan begin ik met: Mag ik even storen??



Ik zie het breken een beetje als een beleefdheidsvorm…Maar dan een virtuele…

wat een discussie joh…



volgens mij is het geen “verbod” op breek in… maar meer als tjsa… zo van… 'joh… het hoeft niet hoor…".

Erger u niet, verwonder u slechts :lol:

haha greetje, overschot van gelijk !!

Diets, :-*

@Ron wrote:

Pff het voelt als wijzend vingertje… Nee nee, niet doen! Stout! Stout!



Ik ga er maar vanuit dat het niet zo bedoeld is, maar ik zie het probleem niet…




precies en dit is al heeeeeel vaaaaaaaak besproken :sick:

@faizaa wrote:

ach ik ben niet zo’n aandacht trekkende drama-queen :liar: :liar: :liar:




Nee precies :liar: :liar: :liar:

Jij bent zo rustig dat je bijna niet opvalt hier op het forum :liar: :liar:

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
ach ik ben niet zo’n aandacht trekkende drama-queen :liar: :liar: :liar:




Nee precies :liar: :liar: :liar:

Jij bent zo rustig dat je bijna niet opvalt hier op het forum :liar: :liar:






Behalve mijn mede-drama queens… die hebben mij meteen in de smiezen… :wink:

hmm… :think: Ik vind eigenlijk wel dat Heleen gelijk heeft, want dit is nog altijd een openbaar forum en als ik de behoefte heb om mijn mening, medeleven, felicitatie enz in een maandtopic te zetten dan doe ik dat gewoon. 8) Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat als "inbreken "ziet of zich daaraan stoort…