breekt in - breekt uit

Ik lees het regelmatig in topics, waarom zeten mensen dat in hun bericht? dat is toch helemaal niet nodig op dit forum?





Als je ergens waar dan ook wat wilt schrijven hier op het is dat gewoon okee, dat is geen inbreken, inbreken dat doen criminelen…



dames en heren NIETmeer doen hoor, het is echt nergens voor nodig…

ik doe dat alleen bij maandtopics enzo… dat is toch ietsie meer ‘besloten’ dan de andere topics…



Vin dhet dan wel zo netjes om even aan te geven dat je eigenlijk niet in dat topic ‘hoort’

Ik vind dat juist ook altijd wel leuk dat als iemand in een maandtopic schrijft, dat ie dat even toevoegt. Vind ik wel netjes. En het is toch ook een beetje met een knipoog bedoeld? Ik zie het bezwaar niet.

Zullen we dan ook svp stoppen met al die stomme **** ??



Bijvoorbeeld: HM of Z**mn of Blkk*r enzovoorts :wall: :doh: :twisted:

dáár erger ik mij wel aan hoor…



dat breekt in breekt uit vind ik wel grappig :wink:

@Heleen wrote:

Ik lees het regelmatig in topics, waarom zeten mensen dat in hun bericht? dat is toch helemaal niet nodig op dit forum?





Als je ergens waar dan ook wat wilt schrijven hier op het is dat gewoon okee, dat is geen inbreken, inbreken dat doen criminelen…



dames en heren NIETmeer doen hoor, het is echt nergens voor nodig…




??

hahahaha ik zie dat dit topic moet verplaatst worden in het discussieforum :angel: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



maar ik vind het ook wel grappig met dat breekt in en weer uit :wink:

Die **** erger ik me ook altijd zo aan…zeg gewoon HEMA :wink:

Ow dat breekt in vind ik ook wel lief! En die ** ja DAT ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!! :mrgreen: :mrgreen:

wellicht dat je de titel beter kunt wijzigen in dingen op het forum waar we ons aan ergeren???



Heb er nog wel een aantal hoor…



Inderdaad die sterretjes, zoooo’n onzin… net alsof je dan niet weet wat er moet staan :wall:

Het stom afkorten van woorden: Ik als k hem als em het als et of t… is het nou zo’n moeite om het gewoon even voluit te schrijven, dat ene lettertje??? De gangbaardere zoals ff ofzo vind ik nog wel gaan, maar dat andere vind ik zooo rottig lezen…



Gaat zich even zitten bedenken wat me nog meer irriteert… whahahaha :lol: 8)

@Heleen wrote:

Ik lees het regelmatig in topics, waarom zeten mensen dat in hun bericht? dat is toch helemaal niet nodig op dit forum?





Als je ergens waar dan ook wat wilt schrijven hier op het is dat gewoon okee, dat is geen inbreken, inbreken dat doen criminelen…



dames en heren NIETmeer doen hoor, het is echt nergens voor nodig…




Ik snap het ook niet helemaal…



Dat het een openbaar forum is weet iedereen…



Maar dat je clubjes hebt weet ook iedereen…



Dus als ik mij niet in kan houden iets bij maandmama’s te schrijven waar ik niets mee te maken heb, zeg ik dat wel eigenlijk…



Het is namelijk HUN hoekje…



Is toch niet zo vreemd dat men dat doet



:think:



Of mogen we geen clubjes meer hebben?



Laten we kok dan maar opdoeken :lol: :lol: :lol:

@mv2kids wrote:

ik doe dat alleen bij maandtopics enzo… dat is toch ietsie meer ‘besloten’ dan de andere topics…



Vin dhet dan wel zo netjes om even aan te geven dat je eigenlijk niet in dat topic 'hoort’
juist daar doe ik het ook en verder nergens

Pff het voelt als wijzend vingertje… Nee nee, niet doen! Stout! Stout!



Ik ga er maar vanuit dat het niet zo bedoeld is, maar ik zie het probleem niet…

*****is ook een ergernis hier.

Nou ik doe het ook alleen in de maandtopics en eigenlijk vind ik het ook wel gewoon netjes staan. Dat zijn toch eigenlijk echt een beetje clubjes en dat vind ik ook wel mooi eigenlijk.



Breek in - breek uit is vaak alleen maar goed bedoelt als mensen dan wat neerzetten in dat betreffende topic. Ik ga niet zomaar in een maandtopic wat neerknallen zonder die tekst te gebruiken.

Ik zie het probleem ook niet. Daarbij vond ik het maandtopic juist zo fijn omdat het niet als iets openbaars voelde, maar iets van “ons”.

@gismolo wrote:

Nou ik doe het ook alleen in de maandtopics en eigenlijk vind ik het ook wel gewoon netjes staan. Dat zijn toch eigenlijk echt een beetje clubjes en dat vind ik ook wel mooi eigenlijk.




Eens, het is ook wel netjes.

Echter vind ik het onnodig. Niet iedereen schrijft zomaar overal. Dat doe je alleen als je je bij iemand betrokken voelt. En dan vind ik het helemaal niet erg als iemand mee komt posten.



Of zijn er mensen die het onbeleefd vinden als je zomaar in een maandtopic een berichtje schrijft zonder “breek in-breek uit” te gebruiken ?

Kan ik me niet voorstellen.



Daarom denk ik als je graag die woorden breek in-breek uit wilt gebruiken, gewoon doen, maar als je het niet doet is het ook goed. Het is meer voor het gevoel van de schrijver.




@Karin2 wrote:



.Het is meer voor het gevoel van de schrijver.




Mee eens!



Maak je niet druk om hoe iemand een berichtje begint of eindigt, het gaat toch om de strekking van wat er geschreven wordt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind dat als er -ingebroken- wordt om bijvoorbeeld iemand sterkte te wensen in een maandtopic, het wel een beetje vreemd staan dat #breekt in# #breekt uit# Op mij komt het dan over als ondeugend gegiechel… Maar goed, dat is voor iedereen weer anders…



EN die sterretjes in zwitsal en hema vind ik ook vreselijk irritant (wie of wat is dat hier begonnen??) … We zitten hier niet op een commerciele tv zender…

Ik dacht dat die sterretjes juist gebruikt werden omdat je merknamen niet zou mogen noemen omdat dat reclame maken is?

hema zeeman zwitsal nutrilon prenatal gamma praxis super de boer dirk albert heijn…





Zo! :mrgreen: :mrgreen: