Breaking bad

@Bella wrote:

En kijken hier nog mensen.



Ik moet zo lachen om die jesse pinkman.



Je zou niet willen dat je zoon zo wordt of dat je dochter ermee thuiskomt, maar het is een soort van schattige flapdrol.



Ik las ergens dat hij eigenlijk maar 1 seizoen in de serie zou zitten maar omdat het zo’n leuke chemistry was tussen hem en ‘Walt’ hebben ze besloten hem in de serie te houden.




Ja hoor hier kijken we ook nog steeds met heel veel plezier.



Gelukkig maar dat ze hem erin hebben gehouden, zonder hem had het heel anders geweest.



De aflevring van vorige week vond ik zo erg, met dat kindje.



Zondag, ik had het niet meer.



Toen dat hoofd op die schilpad door de dessert heen liep :silenced: :lol:



Wat bedoelde je eigenlijk met eerste aflevering van deel 2, bedoel je niet seizoen 3 dan?

Ik zal eens kijken zonder spoilers te lezen hoop ik.

Hebben jullie trouwens de wepisodes al gezien?



http://video.google.com/videoplay?docid=-5137272661494967175

@mamma van sharondenise wrote:

[

Wat bedoelde je eigenlijk met eerste aflevering van deel 2, bedoel je niet seizoen 3 dan?

Ik zal eens kijken zonder spoilers te lezen hoop ik.




Toen ik dat berichtje plaatste in januari ging het om de eerste aflevering van seizoen twee. Ik heb eigenlijk geen idee of we nu nog in 2 zitten of al in drie.



Ja dat kindje was erg he.



Ik moest daardoor ook erg aan een client van ons denken. Een jonge knul maar van verslaafde ouders en soms dagen/weken alleen als klein kind. Toen ik zijn levensverhaal las biggelde de tranen over mijn wangen. Dus ik werd ook wel een beetje misselijk van de situatie rondom dat jongetje. Dat kwam ineens wel even erg dichtbij.

@mamma van sharondenise wrote:

Hebben jullie trouwens de wepisodes al gezien?



http://video.google.com/videoplay?docid=-5137272661494967175




Nee die had ik nog niet ontdekt.

Jeetje mineetje we hebben net de 3 laatste afleveringen van seizoen 2 gezien.

best heftig allemaal.



Ben je niet bij, niet lezen dan!!



Grappig misschien wel dat ik persoonlijk de sympathie voor Walt helemaal kwijt ben geraakt, en in plaats daarvan echt helemaal met Skyler meegaat.

Terwijl je eerder zoiets had wat een bemoeizuchtig wijf :oops:



De omturn kwam meteen toen hij Jane in bed liet doodgaan, ik vond dit echt heel erg.






Ik ben nu even klaar hoor, seizoen 3 hebben we al, maar ik moet dit even een dagje laten bezinken allemaal.



Heel gek Dexter mag dan wel bloediger wezen maar dat hield ik nooit zo een rot gevoel aan over.

Voor degene die seizoen 2 al helemaal gezien hebben.



http://www.youtube.com/watch?v=paieOKKcs2U



Het had dus nog erger gekund, gelukkig dachten ze er hetzelfde over, dit was zo al heftig genoeg.

Seizoen 4 net af gezien.

Echt spannend, niet normaal meer.



Weet iemand iets over seizoen 5, wanneer die uitkomt?

@mamma van sharondenise wrote:

Seizoen 4 net af gezien.

Echt spannend, niet normaal meer.



Weet iemand iets over seizoen 5, wanneer die uitkomt?


lastig met op tv volgen, heb geen idee in welk seizoen we zitten… :think:

Hier ook geen idee, we kijken het elke zondagavond trouw (jammer dat het zondag niet komt :? ) maar naar welk seizoen we zitten te kijken :think:

Volgens mij zitten jullie nog in seizoen 2, zal even kijken op de vpro site



Ja seizoen 2 aflevering 10 is als laatste uitgezonden.

Maar het beste moet nog komen hoor, blijf vooral kijken!!

@mamma van sharondenise wrote:



Maar het beste moet nog komen hoor, blijf vooral kijken!!


dat geloof ik zo. ik vind de serie niet knallen, wel sudderen. En dat sudderen maakt wel nieuwsgierig naar waar dat toe leidt…

@mamma van sharondenise wrote:

Weet iemand iets over seizoen 5, wanneer die uitkomt?




Het enige wat ik kon vinden was dat ze nu begonnen zijn met de productie van de eerste 8 afleveringen van seizoen 5 en dat die waarschijnlijk ergens in de tweede helft van 2012 worden uitgezonden. Nog even wachten dus :frowning:

Ik heb het volgens mij een paar keer niet gezien - maar gisteren dacht ik er ineens weer aan.



Dat was dus de laatste aflevering blijkbaar - ik neem aan dat ze wel weer een keer verder gaan. Ze laten ons nu toch zo niet achter.

Op site vpro gelezen dat derde serie is aangekocht maar het is nog niet duidelijk wanneer ze het gaan uitzenden.



Aflevering 12 van de week nog maar even op uitzending gemist kijken want die heb ik iig niet gezien.

ik vond de laatste afleveringen tof, maar de ontknoping in de laatste aflevering… :roll:

Dat vliegtuig … Fijn zo’n vader die toch maar aan het werk gaat



:shifty:



Nou ja het zal wel ergens toe leiden en dat gekke best drijft al tijden elke keer in het zwembad.

@Bella wrote:

Dat vliegtuig … Fijn zo’n vader die toch maar aan het werk gaat



:shifty:



Nou ja het zal wel ergens toe leiden en dat gekke best drijft al tijden elke keer in het zwembad.




ja dat was telkens een flash forward naar deze (voor mij toch beetje matige)ontknoping, neem ik aan.



Ik vind het zo raar dat ze opeens overgaan op een vesntervertelling a la Magnolia, waarbij allerlei verhaallijnen bij elkaar komen. bijna 2 hele seizoenen is daar geen sprake van, en opeens de laatste 2 afleverignen is dat een beetje de hoofdrol opeens… :think:

Ik heb dus de vorige iig gemist en dacht ineens van he wat een rare manier van vertellen ineens. Dacht al dat het aan mij lag.

Iemand al aan seizoen 5 begonnen?



Wij hebben net de midfinale gezien, de eerste 8 afleveringen van het allerlaatse seizoen.

Volgend jaar zomer, komen de resterende afleveringen pas, grrrrrr echt frustrerend.

Als ik dat had geweten had ik nog wel even gewacht met kijken denk ik.



Maar wel super spannend. blijven kijken hoor allemaal!!

Ik wacht nog steeds op de vpro en dat die het verder gaan uitzenden.