Breaking bad

hebben hier nog mensen gekeken gister. Het is elke avond. volgens mij in USA al deel 4 of 5. Het is lekker absurd. Een soort Dexter maar dan anders.



Op net drie, vpro

Ik kijk het vooruit, zit nu in seizoen 4 geloof ik.

Het is echt een gave serie met veel verrassende wendingen, nooit saai!

Zag inderdaad dat het gisteravond op NL tv is begonnen.

jups, ik ben na een aflevering al fan. dat gebeurt niet vaak.

Hmmmm, ik ben nieuwsgierig…

vpro heeft ze net als bij dexter online staan, dus je kunt je nieuwsgierigheid heel eenvoudig bevredigen.

O, was het leuk? Ik heb het opgenomen en nog niet gekeken. Ik ben benieuwd!

Ja was leuk, ik heb net afl 1 gezien.

Ik ben erg enthousiast.



Bella bedankt voor de tip!!

grappig dat er weer beetje zelfde kokkers in dit topic komen als in het dexter-topic.

:dance: klinkt leuk! Maar heb het idee dat je echt geen aflevering over kunt slaan… ivm flashbacks en flashforwards (aldus Wiki :wink: )



Als ik me door seizoen 5 van Dexter heen geworsteld heb, ga ik me hieraan wagen! Dank voor de tip!

Ik las ook iets over flash forward en backward maar wij hebben ze nog niet kunnen ontdekken

wij kijken die serie ook soort van en normaal ben ik heel erg dan kijken we wel 3 afleveringen per avond maar deze trekt mij niet zo hebben nu geloof ik 2 afleveringen gezien en kijk liever de andere serie die we ook volgen dan deze

Op een of andere manier is het gewoon erg grappig maar de een vind natuurlijk andere dingen grappig dan een ander.



Daar staan je dan in je mega herenonderbroek met je gestrande meth-lab.

Het zou mijn vader kunnen zijn - generatiekloof included.

Er zitten best wel veel flash forward en backwards in, misschien niet in elke aflevering, maar wel vaak :slight_smile:

Dan moet ik toch eens beter opletten.

Ok vandaag twee flash backjes gezien, maar dan snap ik nog steeds de opmerkingen niet, die ik ergens las, dat deel 1 daarom lastig om door te komen was oid.

@Bella wrote:

Ok vandaag twee flash backjes gezien, maar dan snap ik nog steeds de opmerkingen niet, die ik ergens las, dat deel 1 daarom lastig om door te komen was oid.




De pilot begon al met een flashback (tree weeks before) nadat we een gestrande camper zagen in de intro.

En bij de 2de aflevering ging die meteen na de intro naar 12 uur ervoor.



Tot nu toe nog niet zo heel erg verwarrend, maar ik denk dat ze dat bedoelen.

In seizoen 1 zie je veel van dezelfde soort flashbacks, ik weet nog dat ik me toen steeds afvroeg wat het zou betekenen, maar ik vond het niet verwarrend.

En geloof me, alles valt vanzelf op zn plek :smiley:

Het is echt een goed in elkaar gezet verhaal, met dingen die je echt niet zou verwachten.

Al moet ik wel zeggen dat ik nu in seizoen 4 wel wat meer dingen voorspelbaar vind worden, omdat je nu denk ik een beetje weet hoe de schrijvers denken, maar het blijft nog steeds leuk.

haha als je deze flashbacks al verwarrend vindt, dan heb je vast memento ( :inlove: ) nooit gezien 8)

@fiep klophout wrote:

haha als je deze flashbacks al verwarrend vindt, dan heb je vast memento ( :inlove: ) nooit gezien 8)






:inlove: ohhh als deze serie ook maar enigszins in de buurt van Memento komt ben ik verkocht! (en skip ik de rest van Dexter-5 voorlopig even :silenced: )



Memento staat, samen met Se7en en Magnolia in m’n top3-allertijden :inlove:

:think: lijkt deze serie misschien ook, qua structuur, een beetje op Day Break? Die was een jaar of 4, 5 op televisie. Man werd iedere ochtend op dezelfde dag wakker en de dag verliep steeds een beetje anders aan de hand van bepaalde beslissingen die hij nam. Heb 'm alleen nooit helemaal gezien, we gingen halverwege het seizoen op vakantie en als je maar 1 aflevering gemist hebt, klopt het verhaal al niet meer.