Borstvoedings-mijlpalen deel 4!

En we mogen weer :mrgreen:



5 dagen nu (geboortedag meegeteld) en het gaat super ! :smiley:

Fijn Selena!

Mag Lynn straks ook weer aan de borst of is dat nu een afgesloten hoofdstuk? Sean wilde eerst ook weer aan de borst, maar naast het feit dat ik hem te groot vind (duikt weg voor boos commentaar), was ik ook bang dat als hij zou drinken, alles op zou drinken en er te weinig voor Ailyn zou zijn.

na een poos neit aan de borst verleren ze het toch?

@RainbowR1 wrote:

Fijn Selena!

Mag Lynn straks ook weer aan de borst of is dat nu een afgesloten hoofdstuk? Sean wilde eerst ook weer aan de borst, maar naast het feit dat ik hem te groot vind (duikt weg voor boos commentaar), was ik ook bang dat als hij zou drinken, alles op zou drinken en er te weinig voor Ailyn zou zijn.




Ze mag wel, maar denk niet dat het nog wat wordt.

Ze is enorm actief, zit geen seconde stil en ik heb niet de indruk dat ze mijn borsten nog linkt met zelf drinken. Daarbij is ze in een nogal fysieke fase van aaien = slaan en bij enige frustratie of over enthousiasme zet ze haar tanden in spullen of ons. En met haar bijtkracht zit ik daar niet op te wachten bij mijn tepels. :oops: Maar goed, ik denk dat ze sowieso niet meer weet hoe ze bij me drinkt; interesse is er ook niet meer vanuit haar (sterker nog, ze moet weinig van me hebben en trekt al weken alleen nog maar naar vriendlief).



De melk zelf drinkt ze trouwens blijkbaar nog wel. Had van de week 1 keer gekolfd omdat we verwacht hadden het nodig te hebben. Uiteindelijk niet nodig gehad, maar het moest op, dus Lynn gegeven in de beker. Ging zo op.

Oh als ze veel bijt zou ik ook niet de borst aanbieden. Sean zat telkens verlekkerd te kijken als ik Ailyn de borst gaf en vroeg of hij ook de borst mocht. Toen dat niet mocht vroeg hij of hij Ailyn de borst mocht geven en trok zijn shirt omhoog :inlove:

Nieuwe mijlpaal: kolven op tv! 8)

op tv?

http://langsdeleeuw.vara.nl/media/235405 :mrgreen:

cool!!!

'Hier de 6 maanden gepasseerd.

Overigens wilde Dylan de eerste ook weer toen zijn broertje dronk. Heb toen gezegd dat het voor Colin is en sindsdien is melk voor Colin.



Selena, gefeliciteerd met de geboorte van je tweede dochter. Wat heeft ze een mooie naam gekregen.

Dank je Marcella :mrgreen:



En 6 maanden gepasseerd :dance: :clap:

@Marcella1602 wrote:

'Hier de 6 maanden gepasseerd.

Overigens wilde Dylan de eerste ook weer toen zijn broertje dronk. Heb toen gezegd dat het voor Colin is en sindsdien is melk voor Colin.

Katie wilde ook uit me borst drinken nadat ze zag dat Gioya borstvoeding kreeg. Katie trok zo m'n shirt omhoog en wilde aanhappen :shock: Heb gezegd dat het voor Gioya was :lol: Daarna heeft ze het niet meer gedaan.


Hier vandaag 5 maanden :dance: Ik ga tot 3 Augustus denk ik bv geven. Daarna stop ik ermee!

Hier ook 5 maanden vandaag! Hoe toevallig! :mrgreen: :inlove:



Vanmiddag nog dit heerlijke plaatje geschoten… :inlove: :wink: :inlove:



1 maand :mrgreen:



Aaaaah die foto hierboven :inlove:

Hier de 1,5 jaar volbracht :inlove: :inlove:



Maar sinds 2 weken aan het afbouwen we zitten nu op 1 a 2 voedingen per dag… eind van de week nog maar 1x en daarna stoppen we… Jammer, krijg vast spijt haha… maar het is genoeg geweest vind ik. Nooit verwacht en gehoopt dat ik zover zou komen :lol: :lol:

:thumbup: :thumbup: 1,5 jaar.



Hoe vindt Mick het nog; vraagt hij er zelf veel om ? Hoe denk je dat het stoppen hem gaat bevallen :slight_smile:

Hier afgelopen week 2 jaar en 4 maand.

Daarmee is onze nummer 3 het langst aan de borst (nummer 2 was 2 jaar, 3 maand en 4 weken, maar hé wie telt er :angel: ).



Al maandenlang 1 a 2 keer per dag en dat gaat nog prima.

Heerlijk wakker worden samen op het grote bed :inlove: .

Ondanks wat hobbels op de weg: vandaag zeven weken :slight_smile:

@Selena wrote:

:thumbup: :thumbup: 1,5 jaar.



Hoe vindt Mick het nog; vraagt hij er zelf veel om ? Hoe denk je dat het stoppen hem gaat bevallen :slight_smile:




Ja hij vraagt er zelf nog vaak om en klimt dan op mn schoot gooit mn shirt omhoog en schuift mn bh aan de kant om te gaan drinken whahaha… het is voor hem erg wennen dat hij nu moet minderen… maar hij drinkt nu vrij goed uit een beker en krijgt grotere hoeveelheden binnen, dus kan nu de bv gaan afbouwen.



Heel jammer, maar met mn medicatie die ik slik vind ik het toch fijner dat ik nu kan afbouwen en heb mn streven heb gehaald, ben erg trots om mezelf. Kan zijn dat ik toch nog 1 voeding blijf geven de komende tijd, want afscheid nemen is moeilijk haha… maar we zullen zien hoe het gaat. Stuwing is er nog genoeg merk ik na een lange tijd geen voeding te hebben gegeven, dus gaat wat tijd overheen voordat het echt minder denk ik :think:

8 maanden vandaag! En dat terwijl ik van tevoren dacht, 95% zeker dat het niet gaat lukken (ivm eerdere ervaringen, lukte niet aan borst, wel lang gekolfd)