Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Ook dat zijn mijlpalen hoor D.!!

Mini mijlpalen bestaan lekker niet.

Ik zie net mijn banner en zie daar 7 maanden staan :smiley: Dus ook 7 maanden bv :dance:

:dance: :clap: Voor iedereen :clap: :dance:

Top!!! :dance: :clap: :dance: :clap:

@D. wrote:

Mogen mini-mini-mini-mijlpalen hier ook?

Na heel veel gedoe rondom bv de eerste drie weken heb ik flesvoeding erbij gepakt, geen moment spijt van gehad trouwens. Maar nu krijgt Joas sind 4 dagen weer volledige borstvoeding, dus die fles kan de deur uit!

Ik weet dat het vergeleken bij sommige van jullie helemaal niets voorstelt, maar voor mij voelt dit echt gigantisch bijzonder. Daar wil ik dus even van genieten 8)
Ik vind dit eerlijk gezegt juist een erg megamega mijlpaaltje :shifty:

Ik heb altijd diep respect voor vrouwen die zich zo inzetten voor hun bv…mij ging het met gemak af maar jij hebt er keihard aan getrokken en voor gewerkt hoor dus dik :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Lydia :inlove: had je nooit gedacht hé dat je zo fanatiek zou zijn :angel:

:thumbup: :dance: :clap:

Mirretje :inlove: 5 maanden!! :clap: :dance: :thumbup:

De tijd gaat inderdaad heel snel!!! Nog even en ik heb een lopend kind aan mijn (.)(.)!

En inderdaad: veel 6 maanden grenzen ook!!!

Super meiden!!! :clap: :dance: :clap: :dance:

D. Wat een geweldige mijlpaal is dat!!! Helemaal super zeg!!! Gefeliciteerd hoor!!!

@renzosmam wrote:

Ik heb altijd diep respect voor vrouwen die zich zo inzetten voor hun bv…mij ging het met gemak af maar jij hebt er keihard aan getrokken en voor gewerkt hoor dus dik :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Dat vind ik dus ook! Ik heb ook 'n makkelijke BV-tijd, maar daarom besef ik wel wat voor kanjer je bent als 't zo tegen zit en je toch doorzet!

:clap:

Hier zijn we rustig de 9 maanden gepasseerd :dance: :dance:

Heb geen geduld dus ik wip hier vandaag alweer langs:

MORGEN ALWEER 2 MAANDEN! :dance:

nog wel met tepelhoedjes, maar daar heb ik me maar bij neergelegd… t is goed zo :shifty:

wat goed allemaal!!! :clap: :clap: :clap:

affie ik heb ook bijna 3 maand met tepelhoedje gevoed omdat Nicolai mijn tepels kapot trok :snooty: auuww!!

D. super gedaan meid! respect!! :clap: :clap: :clap:

En aan alle andere mamas! ook RESPECT !! :inlove: :dance: :clap: :clap: :clap:

super al die mijlpalen!

heor volgende week al 9 maanden :inlove:

@Vuegje wrote:

affie ik heb ook bijna 3 maand met tepelhoedje gevoed omdat Nicolai mijn tepels kapot trok :snooty: auuww!!

heor volgende week al 9 maanden :inlove:

:clap: Super!

(enneuh… er is dus nog hoop! :lol: )

Never lose hope :wink: het komt helemaal goed!!! :clap:

Hier vandaag 7 maanden op de teller!! :dance: :dance:

Ook al krijgt hij sinds een week of 3 nog maar 2 a 3 x per dag/nacht een BV, hij krijgt het nog wel :lol:

Rest van de meiden jullie ook super gedaanallemaal!!

:clap:

YEAHHHHHHH vandaag geef ik 2 maanden borstvoeding :dance:

:dance: :clap:

11,5 maand!!!

Vanochtend dronk Mitchel een paar slokjes en toen was het op… Ik heb 11,5 maand bv gegeven en kijk er met enorm veel plezier op terug! Toch vind ik het wel jammer dat deze periode nu afgelopen is.

‘‘moeder worden, is leren loslaten’’

En zo voelt het nu ook echt! Pff mijn mannetje wordt groot!!! Over 2 weken is hij zelfs officieel baby-af!

Vandaag is het 29 februari een datum die lang niet meer voorkomt. Symbolisch dat ik vandaag de laatste keer Mitchel borstvoeding heb gegeven. Want ook borstvoeding geven zal voor mij lang niet meer voorkomen.

@D. wrote:

Mogen mini-mini-mini-mijlpalen hier ook?

Na heel veel gedoe rondom bv de eerste drie weken heb ik flesvoeding erbij gepakt, geen moment spijt van gehad trouwens. Maar nu krijgt Joas sind 4 dagen weer volledige borstvoeding, dus die fles kan de deur uit!

Ik weet dat het vergeleken bij sommige van jullie helemaal niets voorstelt, maar voor mij voelt dit echt gigantisch bijzonder. Daar wil ik dus even van genieten 8)

Dat is helemaal niet minimini! Dat is een mijlpaal waar de meesten nooit aan toekomen. Hartstikke knap hoor :thumbup:

Tessa is nu 6 weken, tijd voor evaluatie dus… Na de toestand van de vorige hadden we nu afgesproken dat we na 2 en na 6 weken zouden kijken om te beslissen wat we ermee zullen doen verder. Ik had gehoopt natuurlijk na 6 weken min of meer probleemloos te voeden en ervan te genieten met zijn tweetjes. Helaas… Maar het gaat nou ook weer niet zo slecht dat ik stoppen wil. We zijn wel aan het oefenen met de fles, zodat we de lastigste voedingen kunnen verdelen. En dan oip naar de volgende mijlpaal en ‘evaluatiemoment’: 3 maaden…

En gefeliciteerd carebearcubs, yolande, affe, tama en alle anderen :thumbup:

Gefeliciteerd alle dames :thumbup: . Jullie zijn super!

Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie mijlpalen

Hier 6 maanden :dance: :dance: :dance: :dance: