Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Hier nog een klein mijlpaaltje van 9 maanden, ik zeg klein omdat Jayden alleen nog s’morgens BV krijgt/wilt.

Telt dat dan eigenlijk nog wel hiero??

hier 8 maanden BV… :clap: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:

mijn kleine Noorse ()() junkie!! :inlove: :inlove:

hier nog 4x per dag BV maar BV is BV vind ik ook als het aleen nog in de ochtend is … Nog steeds een mijlpaal!!

HIer vandaag 7 maanden

tijd vooor een foto alleen de baterij van de camera is kwijt :shock:

@Cyra wrote:

wauw… mooie mijlpalen! Enne… die ‘korte’ zijn ZOOOO MOOI! Dat is de moeilijkste periode vaak!

Knap werk dames!!!

Heerlijk genieten he Vic… En Isle… jij ook weer bijna!!! :dance:

ik vind het idd steeds makkelijker gaan, ze hapt nu ook steeds gelijk ‘raak’, ook in het donker, en dat was in het begin wel anders…

maar, ze is ook steeds vaker afgeleid :? daar zijn geen tips voor he…

de rest ook gefeliciteerd!!! :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

en alleen 's ochtends telt ook hoor vind ik, bv=bv :thumbup:

:dance: :clap: :thumbup:

Idd bv=bv

Ik geef sinds deze week nog maar 1xper dag :shifty: maar gééf nog steeds bv zeg ik trots :smiley:

Wat een lekker ventje zeg :inlove:

Enuhhhhhhhhhhhhh jij ziet je boobs dus zo ()() :lol: ik zie mijne zo (.)(.) 8)

:wink:

@renzosmam wrote:

:dance: :clap: :thumbup:

Idd bv=bv

Ik geef sinds deze week nog maar 1xper dag :shifty: maar gééf nog steeds bv zeg ik trots :smiley:

Wat een lekker ventje zeg :inlove:

Enuhhhhhhhhhhhhh jij ziet je boobs dus zo ()() :lol: ik zie mijne zo (.)(.) 8)

:wink:

Wuahahah nu je het zegt ja … die van mij zijn meer zo ( . )( . ) :lol: ben een nieuwe BH gaan halen… eindelijk niet eens een zw of bv bh … ik was een C cup soms D cup voor de zw … nu heb ik een 85F :shock: verschrok me een hoedje!!

:lol: Ik had meer zoiets van ()() zijn in mijn ogen een beetje van die siliconen p*rnoborsten :oops: :mrgreen: 8) met die tepels erbovenop geplakt… :lol:

Mijn zijn nu weer braaf (.)(.) idd en de tepel is echt beneden aan in bvstand 8)

Oehhh ik had 85dd en normaal 80d dus ik viel mee…maar idd jij hebt dus ( . )( . ) :lol:

haha… hier ook ( . )( . ) hoor… :lol:

Maar die ()() kende ik nog niet! WAUW!! Daar zou mijn hubby ook wel blij mee zijn :wink:

Hier vandaag de 8maanden gehaald :dance: :dance: :dance:

Nou die van mij gaan langzaam weer van ( . ) ( . ) naar (.)(.), mag ook wel na 8 maanden :wink: , maar terug naar ()() zou ook wel weer leuk zijn :think: vooral voor mijn vriend :mrgreen: (maar daarvoor moet ik toch weer lijnen ben ik bang, dus dat wordt post-bv :wink: en of het dan nog wil lukken :think: …)

Nou die borsten van mijn zijn (volgens mij door het hardlopen) zowat spoorloos verdwenen in de loop van de jaren. Maar ze doen hun werk ondanks dat nog prima.

Ik loop een beetje op de feiten vooruit want mijn meisje is morgen pas jarig maar dan krijgt ze dan toch al 4 jaar borstvoeding. (en de laatste weken ook meer maar 1 keer dan 2 keer per dag- dus ik verwacht gelijk mijn laatste mijlpaal)

Die van mijn zijn gewoon (.)(.)

en Sophie hapt ook in het donker zonder problemen aan … soms lig ik nog niet eens en dan hangt mevrouw er al aan :roll:

Maar Ilse en Jo, jullie ook bijna 9 maanden :dance: :clap:

Julia, bv is bv :dance:

Hier de 4 maanden gehaald!! :dance:

en we gaan vrolijk door, het gaat nog heel goed, vanmorgen naar cb geweest en mevrouw was weer lekker gegroeit en kreeg nog een pluim dat ze uitsluitend bv krijgt!!

Hier ook van een C naar een E gegaan door de bv.

Ben er wel blij mee.

alleen benieuwd wat ervan over blijft als ik ooit stop, maar daar kan ik me nu nog niet druk om maken.

eerst de 6 maanden halen, liefst zonder bijvoeding en dan zien we wel verder. als het dan nog goed gaat blijven we mooi door gaan.

Even een ander soort mijlpaal: Ik heb dit weekend voor het eerst in het openbaar gevoed (in een eetgelegenheid, dus dan mag het hè :wink: ). Dat vond ik toch wel erg speciaal. Manlief vroeg nog “Kan dat hier wel?” Hij moet er kennelijk nog aan wennen dat ik dat toch ècht gewoon doe. Ik voelde me ook wel trots dat ik m’n kindje zo kan voeden hoor. En dat iedereen dat kan zien. (Niet dat ik zo’n exebitionist ben!) Er kwam een vrouw binnen en die glimlachte vertederd naar me. Toch leuk.

dat is inderdaad een “overwinning”, was het voor mij ook. Nu ben ik er steeds meer aangewend. Alleen, nu wordt mijn meiske zich bewust van wat er om haar heen gebeurt en dat is toch ook wel erg interessant…gevolg er is ‘meer’ te zien dan voorheen :?

@mamalena wrote:

Even een ander soort mijlpaal: Ik heb dit weekend voor het eerst in het openbaar gevoed (in een eetgelegenheid, dus dan mag het hè :wink: ). Dat vond ik toch wel erg speciaal. Manlief vroeg nog “Kan dat hier wel?” Hij moet er kennelijk nog aan wennen dat ik dat toch ècht gewoon doe. Ik voelde me ook wel trots dat ik m’n kindje zo kan voeden hoor. En dat iedereen dat kan zien. (Niet dat ik zo’n exebitionist ben!) Er kwam een vrouw binnen en die glimlachte vertederd naar me. Toch leuk.

Mooi is dat he?

Wij zijn pas een midweek naar center parcs geweest en toen heb ik ook gewoon zitten voeden in een vol zwembad en ook in een eetgelegenheid enzo.

ik vond het superhandig, geen gedoe met flesjes maken enzo en ik voelde me eigenlijk alleen maar trots dat ik daar zat, geen schaamte ofzo.

ik had van te voren al bedacht wat ik zou zeggen als ik commentaar zou krijgen, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

:thumbup:

Okee, het stelt niks voor vergeleken bij wat jullie allemaal neerzetten hier, maar gezien het aantal keren dat ik heb wíllen stoppen, ga ik toch lekker gebakjes in huis halen omdat Tessa nu al een maand BV drinkt. En gewoon bij mama zelf, niks geen kolf & fles. En vanochtend voor het eerst helemaal zonder tepelhoedje, ook een beetje een mijlpaaltje (of toch in ieder geval een prestatie van mijn meisje).

Ik vind het een super mijlpaal hoor lena! Is zeker een gebakje waard.

@lena3 wrote:

Okee, het stelt niks voor vergeleken bij wat jullie allemaal neerzetten hier, maar gezien het aantal keren dat ik heb wíllen stoppen, ga ik toch lekker gebakjes in huis halen omdat Tessa nu al een maand BV drinkt. En gewoon bij mama zelf, niks geen kolf & fles. En vanochtend voor het eerst helemaal zonder tepelhoedje, ook een beetje een mijlpaaltje (of toch in ieder geval een prestatie van mijn meisje).

Meid ik leef met je mee… hier hetzelfde. Bijna gestopt en ook tepelhoedjes.

Jou mijlpaal is een gebakje meer dan waard hoor! :slight_smile: :clap: :clap: :clap:

:clap: :clap:

Lena… die eerste mijlpalen ZIJN gewoon de moeilijkste! Eerste weken zijn hoe dan ook het zwaarst! Knap hoor… :thumbup: Het is soms flink afzien inderdaad!

Geniet van elke hap van je gebakje… Die heb je helemaal verdiend!