borstverkleining

Noekie, heet die kliniek in Hilversum niet de Veldhuis kliniek? (of veldthuis ofzo, weet de spelling niet).



Nikki, ik weet niet meer hoe de voorbereiding precies ging, maar ik was ook erg jong. Het is al zo lang geleden. Maar goed, ik mag aannemen dat ze een goede voorbereiding doen. Je kan vragen of ze je borsten eens goed willen checken op knobbels enzo. Ik denk dat je inderdaad een vragenlijst moet invullen. Dat is sowieso als standaard voor de narcose, los van wat voor operatie je krijgt. Verder kan je zelf natuurlijk heel veel vragen. Maar bij een goede arts mag je er vanuit gaan dat hij of zij zorgvuldig met je omgaat.



Maar dames, ook Vicky, heel veel succes! Ik hoop dat jullie er net zo blij mee zijn als ik.



Oja, goedkope bh’s kopen kan op zich wel, maar ook met iets kleinere borsten zijn deze natuurlijk niet zo goed voor de steun :mrgreen:

Ik heb zelf geïnvesteerd in een paar goede naturel bh’s (een gladde zwarte, witte en huidskleurige) en daarnaast koop ik leuke gekleurde dingetjes voor “erbij”. Oja, en het best is je BH’s niet 10 jaar lang te dragen, maar regelmatig te vervangen.

Ik kreeg toen trouwens na de operatie 2 hele sexy (NOT) BH’s speciaal voor de steun. Die moest ik in het begin constant aan. Ik weet niet of die inclusief waren, of dat ik daar extra voor moest betalen.

De sportBH is hier inclusief… De Velthuis kliniek is waar ik heen ga en dan de vestiging in Velp. In Hilversum zit er idd ook een vestiging.

Even heel ego tussendoor, maar ik moet even heel hard gillen.



Want…



MENZIS KEURT MIJN AANVRAAG GOED!!!



oOOO IK BEN BEN ZOOOOOOOOOO BLIJ :d



Ik bel ze maandag meteen voor een afspraak :inlove:

27 april word ik geopereerd :inlove: :mrgreen:

wauw Vicky, wat goed dat je een datum hebt ! :dance:

En dan net op tijd hersteld tegen de zomerperiode van topjes en t-shirts…



Ik wens je nu al heeeeeeel veel succes en geniet er nadien met volle teugen van !

(ik heb borstverkleining gehad, dec 2003… mij nog geen seconde beklaagt hoor !).



liefs

gerda

Vicky wat goed!!!

haha ja Gerda dat is ook precies waarom ik die datum gekozen heb :wink: In februari gaan we eerst nog op vakantie, dan in april Jayden zijn verjaardag en daarna meteen de operatie. Dan ben ik ook hersteld tegen de tijd dat de zomer begint. Oooo het lijkt me zo geweldig he :inlove: Heb er echt zin in :mrgreen:



Mijn zus heeft het trouwens ook laten doen, begin januari… Zij wist niet dat ik ermee bezig was en ik wist het niet van haar. Ze heeft het me verteld in december, toen we daar waren en ik schoot zo hard in de lach. Ze snapte het niet haha, tot ik zei dat ik zelf de verwijsbrief van de ha al had liggen, maar nog de afspraak bij de chirurg moest maken :lol:

Maar zij is erg tevreden, heeft een week veel pijn gehad en toen ging het beter :thumbup:

Vicky,

wat super dat de verzekering het betaalt.

Echt fantastisch!

En april, dat is al lekker snel zeg.

Ik krijg het trouwens niet allemaal vergoed, iets meer dan de helft… komt omdat ik via Velthuis zit, is een privékliniek en heeft geen vast contract met menzis. Maar ik had zoveel goeds erover gelezen dat ik toch voor deze kliniek ben gegaan.

Even een tip, want na mijn operatie kreeg ik ook van de kliniek een sportbeha mee, maar die was zo hoog uitgesneden dat hij onder de meeste truitjes vandaan kwam. Heb ik (in overleg met de kliniek) zelf nog een superstrakke stevige sportbh gekocht zodat ik tenminste wel mijn eigen kleding kon dragen. Vraag even tijdens je consult hoe hun beha eruit ziet, want je moet m 6 weken dragen, de eerste twee weken zelfs 24/7. :slight_smile:

Super. Het gaat nu echt gebeuren. :dance: :dance: :dance: Wat een opluchting moet dat zijn. Ik kan me mijn eerste keer uit met kleinere borsten nog wel herinneren. Wat heerlijk voelde dat :inlove:

D. de consulente had mij idd al gezegd om zelf nog een sportbh te dragen, ook omdat je er maar 1 van de kliniek krijgt en je die vast ook wel een keer wil wassen :angel: Weet alleen niet zo goed wanneer ik dat nou moet gaan doen, want je precieze cupmaat weet je vooraf niet altijd zei ze en om nou meteen na zo’n operatie naar een lingeriewinkel te gaan passen :think: Hoe heb jij dat gedaan?



Cees77, zeker een opluchting, ik zie ook helemaal niet tegen de operatie op, ben alleen maar erg blij.



Hoop dat niki10605 net zo blij is na haar afspraak :wink: De 11de mag je toch?

@Vicky wrote:

D. de consulente had mij idd al gezegd om zelf nog een sportbh te dragen, ook omdat je er maar 1 van de kliniek krijgt en je die vast ook wel een keer wil wassen :angel: Weet alleen niet zo goed wanneer ik dat nou moet gaan doen, want je precieze cupmaat weet je vooraf niet altijd zei ze en om nou meteen na zo’n operatie naar een lingeriewinkel te gaan passen :think: Hoe heb jij dat gedaan?


Ik heb een week of twee na de operatie de eerste de beste sportbeha bij de Hema uit het rek gegrist, op goed geluk, en die zat meteen goed. Prima tactiek, al zeg ik het zelf. 8)

Lijkt mij ook een prima tactiek en de hema zit hier om de hoek 8)

Niki10605, hoe is je afspraak gegaan?



Hier aan het aftellen… Het lijkt alsof ik alleen nog maar aan borsten kan denken… en naar borsten kan kijken… haha… Nog iets meer dan 2 maandjes :roll: :lol:

En toen was het maar 1 nachtje slapen meer :shifty: :mrgreen: :dance: :inlove:

Spannend Vicky. Heel veel succes en hoop op zegen. :thumbup:

Hahahaha sorry ff helemaal off topic…

Jij een stel “nieuwe” borsten ik morgen een nieuwe baby :mrgreen:



Ik wil na de bevalling ook een borstverkleing gaan doen. Maar ik zal eerst zelf eens moeten afvallen denk ik.



Ik heb een 95 D dus op zich zeggen ze nog wel een meevaller. Misschien als ik afval ik ook nog wat borst vet wegneemt.

Maar ja dan hangen ze nog zo he :cry:



Heel veel succes mrgen meid!!

nachtvliinder, als je bmi <30 is opereren ze volgens mij wel, anders moet je idd afvallen. Maar de PC zei ook, dat je best afvalt voor een bvk (als je zelf zou willen afvallen dus). Want als je het erna doet, merk je dat natuurlijk ook weer aan je nieuwe borsten. Een D-cup verkleinen wordt alleen vergoed als je kleiner dan 1.60m bent.



Jij ook succes morgen! :-*

Spannende dag dames. Veel succes allebei morgen :thumbup: :inlove: