Borst weigeren

Hellen wat vervelend dat Dionne nu slecht drink.

Is er een rede die je daarvoor kunt bedenken?

Hoe ben je er zelf onder om je voeding te gaan afbouwen?

Ik hoop dat jezelf hierin kunt vinden, dan is het het beste voor jullie beide.



Maurice drink nog steeds alleen de ochtend voeding bij me, me streven blijft nog steeds de 6 maanden volledige borstvoeding…durf niet meer te hopen op 9 maanden borstvoeding laat staan een jaar.

Waarom ik mijn streven nog steeds wil behalen is me een raadsel.



Ben nu dus alle andere voedingen aan het kolven.

Wat wel een plus punt is voor mijn is dat me mannetje nu sinds tijden er een stijgende lijn in ze gewicht zit in plaats van te dalen van z’n gewicht lijntje in de cb curve.



Ik wens je heel veel sterkte met afbouwen…je heb 6 maanden mogen genieten van deze geweldige momenten…je meisje is groot geworden op jouw…en je doorzettings vermogen :-*

Lars wilde direkt al niet goed aan de rechter borst, de tepel is iets kleiner en ik geef veel melk, dus krijgt hij geen goede grip. Links is geen probleem die drinkt hij ook zo leeg. Rechts heb ik met een hoedje geprobeerd maar dat werkt ook niet echt goed. Nu ben ik rechts aan het kolven en dat geef ik hem met de fles en links blijf ik gewoon aanleggen. Maar nu is mijn vraag, hoe leg een een voorraadje melk aan??? Kan ik ook nog links afkolven ondanks dat deze wel door hem is leeggedronken?? Of moet ik gewoon wat vaker kolven?? beide borsten of alleen de rechter… poeh het is nog niet zo makkelijk he :oops:



snoepje

Snoepje: Wat geod dat je toch doorgaat!

Om een voorraadje aan te leggen, zou je ook 's ochtends na de eerste voeding ook de rechterborst kunnen afkolven. Doe dit ongeveer 1 uur na de voeding. Dan is er alweer nieuwe melk en de tijd naar de 2e voeding is ook lang genoeg.

Je zou ook je linkerborst een keer extra tussendoor kunnen kolven. Je kolft dan wel wat minder, maar met 2 keer minder kolven heb je toch echt wel meer dan met 1 keer veel. (je borst produceert namelijk het meest als die leeg is.)



Natas: Ik denk dat het niet willen drinken met tandjes te maken heeft. Ze komt nu vaker voor kleine beetjes (opeens weer een nachtvoeding :? )



Ik ga in principe afbouwen. Ik ben blij dat ik mijn 6 maanden gehaald heb. Ik schrijf in principe omdat Dionne vandaag koorts heeft en dan ben ik blij dat ik nog BV geef. Maar als Dionne weer opgekanpt is, ga ik echt afbouwen. Ik ben tevreden zo.

Trouwens gewwon doorgaan met je 6 maanden-doel! Je kunt het en je gaat het ook halen hoor! Kan me wel voorstellen dat je nun iet meer voor het jaar gaat. :cry:

Aaaaa sneu die door komede tandjes he.

Gefeliciteerd trouwens je meisje is nu precies een half jaar :dance: