BOOS !! zou je voor minder !!!

als je er achter komt dat ze op de kinderopvang je 8.5 maand oude zoon een SPECULAAS koek hebben gegeven…

terwijl ik al 3 keer gezecht heb dat hij geen koeken enzo krijgt! hij krijgt drinken mee en dat is het… (het is maar 2 uurtjes hoor)

Zeggen ze ja maar ik vond het zo zielig dat hij niets krijgt … :wall: de andere kindjes hebben allemaal wat

ooh ik voel me echt rot! hij heeft vanmiddag bijna niet geeten en is helemaal uit ritme nu … door een stomme koek!! :wall: :wall:

Dat vind ik echt niet kunnen hoor!

Dat ze zomaar een koek geven zonder jou toestemming en wat een slap excuus…zielig :?

Ik zou hier ook boos om zijn hoor!

Vind ik heel slecht dat ze dat doen.

Het is een baby hoor. Belachelijk. Zou ik ook boos van worden.

Oh, daar zou ik ook p*slink van worden zeg! Hoe halen ze het in hun hoofd?!

als he nu een rijstwafel ofzo was geweest dan zou ik het nog erg hebben gevonden maar een speculaas!!! dat is toch 99% suiker!!! :wall: :wall:

(ik maar eigen speculaas dus ik weet heel goed wat erin zit)

:naughty: :naughty:

Vind het niet kunnen, zou ook aangeven dat je dit voorval heel vervelend vind!

En dat je hoopt dat ze respect hebben voor jou wensen betreft het wel of niet iets krijgen op het kdv/opvang.

Hopelijk is het ritme morgen weer terug :hug:

:shock: wat is dat voor halfbakken kdv??? een baby mag toch nog gene specualaas, afgezien van de suiker, er zitten mega-veel scherpe kruiden in!! Nee ik vind het absoluut :hand: :naughty:

Kan me voorstellen dat je boos bent, Kimberly kreeg op die leeftijd wel een mariakoekje, maar absoluut geen speculaas! Afgezien van de kruiden en de suiker is speculaas ook scherp in de keel.

En dan nog als jij zegt dat het niet mag, dan horen ze dat niet te geven. Ik zou er wel melding van maken, dit moet niet kunnen.

Gaan ze zo ook met allergieën enzo om? :naughty:

Ik sluit me helemaal bij mijn voorgangsters aan. Dit kan niet!!! :naughty:

Ronduit belachelijk…

Zo hebben ze Joost eens een bakje vanillevla gegeven toen hij nog géén bijvoeding kreeg! :shock: Ik was des duivels…

Heb hem meteen weggehaald daar…

Een kind van 8 maanden zegt toch niet: ik wil ook een koek, want zij hebben het ook. En speculaas is ook nog vrij scherp, het smelt wel, maar toch. Amélie kreeg toen volgens mij alleen maar rijstwafels en babykoekjes.

Nouja zeg :shock: kan me alleen maar aansluiten bij wat er al gezegd is. Dat ze dan een rijstwafeltje inderdaad of een soepstengeltje geven…

Belachelijk!!!

Al zou hij 2 jaar zijn en heel graag een koekje willen, als de moeder zegt dat het niet hoeft dan heeft ieder ander dat te respecteren.

Ik zou ze als ik jou was dat ook goed duidelijk maken.

Was het een nieuweling…of staat er nog iemand bven diegene die hem het koekje gegeven heeft?

Als het voor een kdv al zo moeilijk is om zo’n simpele wens van de ouders te respecteren vraag ik me af hoe ze dat met de rest doen.

Verveldn dat je mannetje hierdoor nu ook nog eens goed van slag is met zijn dag :hug:

Ja janken dat hij gedan heeft… eht heeft me gewoon 1 uur gekost om hem n bed te krijgen en wat te slaapen.

ja ik heb nog maas aangegeven dat ik NIET wou dat hij iets krijght … maar echt super voel ik me niet op mijn kleine er nog eens heen te brengen.

Dat zou ik zeker ook niet prettig meer vinden! Ze hebben ten eerste jouw wens niet gerespecteerd, en ten tweede is het nog slecht ook! Als ze iets ‘baby vriendelijks’ hadden gegeven kon je nog pissig zijn op het negeren van jou, maar nu? :naughty:

:roll: SUPERMUTS :twisted:

(die mevrouw daar, niet jij :hug: )

Ik snap dat ze het zielig vinden, maar dan overleg je toch eerst met de ouders of niet? Bovendien vind ik het voor ELKE opvang raar om speculaaskoekjes te geven. Ik vond het al op het randje dat ze bij Jasper soms poffertjes geven- maar toen ik zag dat ze dat zonder suiker deden en met een stukje fruit erbij was ik al weer blijer :roll: 8) (overogens kregen alleen de 1+ KINDJES poffertjes :wink:

Ben ik dan echt de enige die hier niet over valt… :shifty: :oops:

Ik snap echt niet waarom jullie zich hier zo druk om maken hoor! :eh:

Waar iedereen over valt Bieke is dat iemand haar kindje iets gegeven heeft terwijl ze nadrukkelijk heeft gezegd dat hij niets hoeft.

En om het dan nog erger te maken was het ook nog iets waar een kleintje van 8 maanden nog lang niet aan toe is.

Ja, dat eerste vind ik dus ook niet kunnen, dat je dus iets aangeeft wat je niet wilt en ze het dus toch gedaan hebben maar speculoos voor een ‘baby’ van 8 maanden vind ik niet overdreven een ramp! :wink: :-*

Bietje: overal lees en hoor je dat kinderen steeds dikker worden :naughty: en dat dat door ‘verkeerd’ eten en te weinig beweging komt. Als opvangsleiding heb je dan in mijn ogen wel de verantwoording om de kids gezond eten aan te leren. Natuurlijk zijn koekjes zo nu en dan niet verkeerd, maar dat moet dan wel de beslissing van de ouders zijn. Op zo’n opvang heb je vaak een groepsdynamiek die ervoor zorgt dat zelfs de moeilijke eters ‘goed’ eten(want wat A doet/eet wil B natuurlijk ook :wink: ), dus maak hiervan gebruik en laat de kids veel groenten en fruit eten en houd de koekjes voor de verwenmomenten thuis :mrgreen: , maar ja zo denk ik (en ons kdv gelukkig ook)

(overigens ben ik niet uit principe tegen suiker voor jonge kinderen, die hebben de energie nog wel nodig, maar 't is wel slecht voor hun tanden, en daar zit ik wel mee in de maag…)