eisblume, da’s zeker waar wat je allemaal zegt, ben volledig akkoord, maar ik vond de reacties wat overdreven, net alsof er een grote ramp was gebeurd, maar uiteindelijk snap ik wel waar jullie naar toe willen!
Ik zou me niet zo druk maken over een speculaaskoek.
Maar wel dat ze dingen met je kind doen terwijl je duidelijk hebt gezegd dat je dat niet wilt.
Ik had in jou plaats wel gezorgd dat ik daar iets had voor deze gevallen.
Als er getrakteerd wordt, dan mag je mijn kind een soepstengel geven ofzo, in plaats van niets.
Ik zou het tenminste ook niet echt leuk vinden als alle kindjes van een koek zitten te smikkelen en mijn kind mag alleen toekijken. Vind ik nog zieliger als dat ie een koekje eet. Dus eigenlijk heeft je kind best lieve juffen
Bij mijn dochter op de basisschool zat een kind die nooit suiker mocht door haar geloof ofzo.
Die ouders hadden een zakje suikervrije lollies bij de juf gelaten zodat zij toch ook iets had.
Sja, ik zou ook balen, maar zoooooo vréselijk boos zou ik niet worden hoor. Ik zou goed duidelijk maken dat dat een keer maar NIET weer was. Maar nee, ik zou er niet wakker van liggen ofzo…
Maar goed, ik geef je toch een knuffel omdat je zo van slag bent meid! Gewoon goed aangeven dat je er van baalt dat je wensen niet worden gerespecteerd!
ik ben dus wel zeer boos want MIJN kind heeft de hele middag gehuild omdat hij buikpijn had. Hij heeft niet gelapen en kon zijn fruit deze middag niet eten … door een koek …
En er is een ding hoor … een kind van 8 maand vraagt niet naar een koekje! wat ze zijden het zelf al … ooh hij vroeg er niet om hoor wij vonden het gewoon zielig …
nou sorry dan … maar het is wel mijn kind en ik wil het niet.
Dit wil helemaal niet zegen dat hij strax geen koekje mag … TUURLIJK mag hij dat … als hij groter is! nu nog niet, hij heeft er geen behoefte bij, hij is super activ en heeft veel energy… dus geen suiker nodig …
bedankt voor jullie reacties :-*