Bollen

Nu de Kerst net voorbij is, komt het volgende… Wat eet jij het liefst met oud en nieuw??

Ik hou niet van zachte warme appels(behalve in de taart) dus ik eet geen appelflappen, wel de oliebollen en de krentenbollen.

Oliebollen!!

Krentebol met oud en nieuw? :think:



1 oliebolletje eet ik wel mee, maar appelflappen zijn 10x lekkerder! :drool:

Oliebollen zonder dingen erin :wink:



@Mint wrote:

Krentebol met oud en nieuw? :think:



:
Ik denk dat ze zo’n oliebol met rozijnen bedoeld?

Ja inderdaad, een oliebol met krenten, ik weet niet hoe je het anders noemt… :think:

Een combi van alle 3! :drool:

ik lust ze alledrie maar de rest wil geen oliebollen met krentjes en rozijnen dus meestal haal ik alleen oliebollen(zonder) en appelflappen.

Geen van de drie… wij zijn in Belgie :wink:

Combinatie van die 3 en… ook nog ananasflappen… :drool: :drool: :drool:

Appelflappen dat lust ik het liefst, oftewel appelbignets die ronde met suikerlaagje.

mmmmmmmmm de bollen vind ik net tennisballen als ze afkoelen, dus loop ik daar niet warm van.

wij hebben meestal van alles wat…

alleen dit jaar sla ik over… :inlove:

Oliebollen mét rozijnen erin!!! :drool: :drool:

Maar wij noemen die dingen ook gewoon oliebollen, haha. lekker verwarrend dus eigenlijk.

Het liefst met fruit erin,dus bananen bollen,krentenbollen, kersenbollen,maar ook de bol met room ertussen jammie!!

en appelflappen en beignets zijn ook lekker!

Oliebollen!!! Hmm, kijk er nu al naar uit. En dan eigenlijk alleen maar de oliebollen die mijn vader zelf bakt. Heeeeerlijk :drool: . En dan op nieuwjaarsdag nog een paar. Dan zijn ze net zo lekker als recht uit de pan.

@Vicky wrote:

Geen van de drie… wij zijn in Belgie :wink:




hier hetzelfde :slight_smile: ik woon in belgië

:drool: :drool: :drool:



Een combi van alle drie en niet alleen met oud en nieuw…(als ik een kraampje zie dan kan ik niet, nee dan moet ik er een hebben :drool: :oops: )

Zelfgemaakte appelflappen en oliebollen van de kraam!

@Danja wrote:

Ja inderdaad, een oliebol met krenten, ik weet niet hoe je het anders noemt… :think:




nou gewoon zoals je al zei: krentebollen :mrgreen:

geen van drie… me darmen reageren heeeeel erg heftig op die dingen…



vaak doe ik et wel… maar krijg ik altid spijt van dat ene hapje oliebol