Hebben jullie kids dat nou ook zo erg?
Rhodé heeft een echte bolle buik…een echte baby buik dus.
Maar nu zat ik vanmorgen met dreumeszwemmen rond te kijken naar de andere kindjes, en geen een had zo’n bol buikje als Rhodé heeft.
Als je goed naar de avatar kijkt zie je gewoon een bol buikje zitten…En haar broekjes zitten echt niet te strak, want dat kan gewoon niet vanwege haar buikje,
Ondertussen is het een heeeeeeerlijk buikje waar je lekker in kan happen, zoenen en kietelen…dus hij hoeft niet weg hoor :inlove: Ik vroeg me gewoon af hoe dat bij jullie dreumesjes zit.
JAAAAAAAAAAAAAA hier nog een kindje met een mega bolle buik, helemaal na het eten staat hij in de “knap-fase”
De dokter heeft zijn buikje zelfs een keer grondig onderzocht, omdat hij zo bol is, maar alles is helemaal prima!
Vind het zelf wel een koddig gezicht, een dreumes di eloopt met zo’n mega bolle buik naar voren stekend :mrgreen:
ja hier ook een bolle buik
terwijl het verder een draadnagel is
ik vind het wel leuk!
yep hier ook een bolle buik :inlove: Qua lengte heeft ze nu mt 80 van broeken maar qua buik moet ze meestal al 86 aan :lol:
check ennnnn dubbelcheck… :inlove: Aniek heeft het nu wat minder als voorheen, maar Peter heeft een toeter hoor. En dan verder een sprietje met spierballen he… ziet er geweldig uit, trekt vanzelf bij :inlove:
Yep, hier ook en ik heb de laatste keer bij het CB gevraagd of dit kwaad kon. Het viel hier zo op omdat Lukas verder helemaal niet dik is. Nee dus. Het komt omdat de buikspieren nog niet zo goed werken en ze de boel laten hangen :mrgreen: Met 3 jaar is het bij de meeste kids wel verdwenen, tot die tijd, volkomen normaal.
klopt ik heb ook begrepen dat het bolle buikje tot 3 jaar zo;n beetje normaal is bij een kind… ik vind het zo aandoenlijk haha :inlove:
En ik maar zeggen … heeft ie toch nog iets van zijn vader :silenced:
:lol: :lol:
Dus hier best veel bolle-buiken-baby’s. Lekker he?! Ik vind het ook altijd zo lief als ze in haar blootje door het huis loopt met die bolle buik helemaal naar voren…dan smelt ik gewoon :inlove: :inlove:
Nog meer bolle-buiken-smelt-verhaaltjes? :mrgreen:
Ja hier ook een bolbuik.
Hij loopt niet zo erg vaak in zijn blootje, want dan gaat meneer zichzelf open lopen krabben. maar bij het pyaamaatje aantrekken staat hij hyperr trots zijn dikke buikie naar papa te showen hij pakt hem zelf ook altijd vast
net zo’n klein kerstmannetje Hij roept er nog net geen Ho-ho-ho bij :mrgreen:
JAAAA, hier ook zo’n lekker bol buikkie! Teun vroeg zich deze week zelf af of er geen baby inzat :mrgreen:
Van mij mag dat buikkie nog wel even blijven inderdaad, heerlijk gewoon!
En anders zakken dadelijk al z’n broeken af :lol:
mijn jongste heeft dat ook, mijn middelste niet meer zo erg (is ook wat gezetter) maar mijn oudste heeft nog steeds zo’n babybuikje!
Ja, peuter lijkt meer zwanger dan ik :mrgreen:
Maar smorgens is de buik minder dan 's avonds hoor.
hier ook een lekker bol gebuikt meissje hoor :inlove: :inlove: ik zal een leuk bol buik fototje er bij doen :inlove: :inlove:
lars heeft ook een bol buikje en een plopnavel hihi das geen gezicht maargoed mer 3 jaar moet idd weg zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@gerenkim wrote:
maar met 3 jaar moet het idd weg zijn
Oh :shock: , mijn magere 6 jarige heeft er nog steeds eentje dus… Schoolarts heeft er niets van gezegd, maar het is ook meer als hij met zijn handen op zijn rug staat.
Oh gelukkig :mrgreen: , dat heeft Brent dus ook en het viel ons onlangs opeens goed op.
@gerenkim wrote:
lars heeft ook een bol buikje en een plopnavel hihi das geen gezicht maargoed mer 3 jaar moet idd weg zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jaaaa hier ook een plop navel, maar die zit in de familie, dus we hadden niet anders verwacht :inlove:
En Pegje wat een mooi meisje heb je! Maar Rhodé heeft eerlijk gezegd een veeeeeeel dikkere buik :mrgreen: Denk nog wel de helft erbij :think: echt niet overdreven…(heerlijk he?!

Bo heeft niet een superbol buikje, maar wel zo’n echte dreumesbuik (vooral na het eten :mrgreen: ) Zelf heb ik die bolle buik wel tot m’n zesde/zevende gehad. Als ik nu foto’s terug zie, ziet het er erg schattig uit!
ja hoor ik vind dat ook schattig uit zien hoor en lekker om in te bijten en lachuh dat ze dan doet :inlove: :inlove: :inlove: