Bol buikje

's-avond hier in badje denk ik af en toe het lijkt wel een bierbuikje - alleen de volgende ochtend is het vaak een stuk minder (kan je van de meeste bierbuiken meestal niet zeggen :wink: )

Robin heeft ook best een bolle buik. Voor de rest is hij heel erg dun…alleen de buik dus niet. lol.

Vindt het ook wel een schattig gezicht. :slight_smile:

hier ook een bolbuikje :smiley:

Wij ook hier hoor Tijn is altijd erg trots op zijn buik, en steekt hem fier vooruit. ik heb het laatst nagevraagd bij het CB of dat wel normaal was zo’n bolle buik. Je ziet dat immers ook bij mensen in hongersnood.

Ze zei dat het een teken kon zijn van gluten allergie, maar na eea nagekeken te hebben was haar conclusie dat hij gewoon een peuterbuik had!

Oh ja hier ook een kleine met bolle buik. Danté is vrij mager (zeg maar gerust écht mager) en dan zo’n enorm buikje dat vooruit steekt. Ik vind het zoooo schattig :inlove:

Arwen had het tot voor kort ook nog, maar nu eigenlijk niet meer… Alleen als ze flink gegeten heeft, kan dat buikje nog wel eens lekker bollen :mrgreen:. Maar ze heeft verder een plat buikje; het trekt dus vanzelf wel bij! Maar het heeft iets schattigs, toch, zo’n bol buikje :inlove:?!

Ja hier ook een bolle buik, en daardoor ook een beetje een plopnavel :inlove: