Boer zoekt vrouw

Weet niet of er al een topic voor is.



Wie kijkt er ook boer zoekt vrouw ?

Ja, ik! Blijft leuk! :smiley:

Ja :mrgreen:

Ik ook! En ik ben fan van Johan :inlove: .

Mijn vermoedens :



Jos gaat voor Saskia



Johan voor Ingrid H.



Aletta krijg ik geen hoogte van, ze doet niet echt moeite voor haar mannen.



Jan gaat voor Claire al vond ik Florence beter bij hem passen.



Bij Wim twijfel ik heel erg, eerst dat ik Janne ( ze drong zich in het begin zo veel op, was goed aanwezig ) Maar ik denk uiteindelijk dat hij voor Evelyne kiest ( vind het wel grappig om te zien , dat lengteverschil )

Kijk ook, de eerste keer dat ik het volg haha. Maar tis zo leuk. Lach me rot :smiley:

@tijgertje1982 wrote:

Mijn vermoedens :



Jos gaat voor Saskia



Johan voor Ingrid H.



Aletta krijg ik geen hoogte van, ze doet niet echt moeite voor haar mannen.



Jan gaat voor Claire al vond ik Florence beter bij hem passen.



Bij Wim twijfel ik heel erg, eerst dat ik Janne ( ze drong zich in het begin zo veel op, was goed aanwezig ) Maar ik denk uiteindelijk dat hij voor Evelyne kiest ( vind het wel grappig om te zien , dat lengteverschil )






Ik ga mijn vermoedens bij stellen :



-Bij Jos weet ik het nu ook even niet meer , al zei hij dat hij nog niet verliefd is op Saskia, maar dat het bij hem wat langer duurt.


  • Bij Jan vond ik hem al iets beter praten en dat hij met Judith, het leek een beetje of hij Claire af wees toen ze in de garage stonden te praten.


  • Aletta praten nu ook iets meer met de mannen, maar toch nog meer met Patrick dan met Jan. En hoe ze naar keken / deden toen ze Patrick buiten gingen roepen om te gaan eten …

Mijn vermoedens:



Jos gaat voor Leonie



Alette voor Patrick



Wim voor Evelyne



Jan voor Claire



Johan gaat voor Ingrid H.

Jaaaa, ik kijk ook, net aflevering van gister even teruggekeken :smiley:



Ik denk:

Aletta: Patrick, weet niet echt waarom, krijg weinig hoogte van haar.

Jos: Saskia, hij vindt Leonie knapper geloof ik, maar Saskia kan Frans en woont ook al in Frankrijk en ik denk dat hij dat dan ook meer kans van slagen geeft.

Jan: Judith, hij vindt Claire volgens mij niet echt leuk meer en hoewel Judith twijfelt, denk ik toch dat hij voor haar kiest.

Johan: Ingrid K (moest even op de site zoeken wie welke Ingrid was haha)

Wim: Evelyne, maar vooral omdat ik dat hoop eigenlijk en ze leuk bij elkaar vind passen, die Janne vind ik zo’n vreemd figuur :think:

oo hier ook een boer zoekt vrouw fan



wat is het weer leuk. kan nu al niet wachten tot volgende week zondag.



maar er scheint wat uitgelekt te zijn

dat leonie van boer jos haar inboedel op marktplaats heeft staan.



ik hoop het echt niet want ik wil eigenlijk dat jos voor saskia kiest. vind het zo’n leuk stel.



jan ik weet niet wat het is met hem. vind het wel heel sneu dat judith nu zo twijfeld want hij vind haar volgens mij echt leuk.



johand ik hoop dat hij kiest voor die dikke ingrid (sorry weet niet wie wie is)



wim ik hoop voor evelyne Janne ziet al te veel voor zich dat ze daar woont en wat ze allemaal gaat doen. mijn inziens nog teveel het vakanite gevoel.



alleta ik hoop dat ze kiest voor patrick vind dat zo’n schatje. maar ik weet het eigenlijk niet bij haar. beide mannen hebben een gebruiksaanwijzing en durven niet zoveel. en dat heeft zij ook.



dus we wachten het maar gewoon weer af.



maar vind het zo leuk.

ik volg ook al vele jaren bzv. blijft leuk!



mijn voorspelling:

jos: saskia (vind leonie een beetje een modepoppetje en niet zo op het platteland passen :shifty: )

jan: judith (hoop ik, vind claire niet zo leuk :shifty: )

johan: ingrid k.

aletta: patrick

wim: evelyne





het is altijd maar de vraag of het ook echt wat wordt. vind het wel erg leuk om van een aantal boeren vaak terug te lezen dat ze echt geluk hebben gevonden :smiley:

Hier ook een trouwe volgster van bzv :slight_smile:

Elke zondagavond weer genieten



Mijn gok:

Jos gaat voor Leonie

Jan gaat voor Claire

Wim gaat voor evelyne

Alletta gaat voor Patrick

Johan voor Ingrid met het korte haar





Spannenddd

Ik denk dat jan niemand krijgt.

Hij stuurt Claire weg en Judith gaat zelf weg.

Ik kijk ook!



En ook ik denk dat Jan in z’n eentje overblijft. Ik denk dat hij volgende week Judith vertelt dat hij haar kiest en Claire wegstuurt, hoe dan ook. En dat Judith er misschien wel voor kiest om zelf weg te gaan.



Wim zal wel voor Evelyne gaan.



Aletta voor Patrick, daar zag ik ineens een soort vonkje ontstaan in de laatste aflevering.



Jos twijfel ik enorm over. Ik denk dat hij uiteindelijk misschien toch voor Saskia gaat.



Johan…ik hoop dat hij voor de kleine Ingrid kiest.

Ik zou even een nieuw topic openen ipv in het boer zoekt vrouw topic :wink: . Maar je idee is leuk!



Helemaal leuk dat Jos voor Saskia heeft gekozen. Leuk stelletje zo samen.



Johan en kleine Ingrid vind ik ook helemaal top. Goede keuze denk ik, volgens mij hebben ze wel dezelfde humor.



Daar in Canada was het een mega ongemakkelijke situatie zeg, poeh. Ik had niet het gevoel dat Judith hem echt nog een open kans gaf.



Misschien moet Wim toch maar voor Janne gaan. Evelyne zat er helemaal doorheen, volgens mij is ze er echt klaar mee daar.



Aletta kan ik nog steeds geen wijs uit worden eigenlijk.

Net weer bzv gekeken !!



Jan zit zonder vrouw…



Johan heeft voor kleine Ingrid gekozen. hij moest geweeon huilen toen hij het haar vertelde tijdens het uitwaaien … :shifty:



Jos heeft Saskia gekozen, ik vind ze leuk samen :inlove:





Wim twijfel ik steeds meer , ik dacht Evelyn, maar nu denk ik toch voor Janne… Ook hij heeft het moeilijk en laat zijn tranen de vrije loop bij Yvonne…





Aletta denk ik nog steeds Patrick …

Oh, nu slaat mijn eerste zin nergens meer op, maar er stond nog een berichtje tussen :mrgreen:

Tamma klopt , ik zat het bzv topic te lezen en was al met mijn volgende bericht bezig in me hoofd. Ik heb het al weg gehaald en nieuw topic geopend :oops:

Jos en Saskia zijn leuk samen :inlove:

@Amy82 wrote:

Jos en Saskia zijn leuk samen :inlove:




Ja leuk he. :inlove: