Boer zoekt vrouw

die andere meid zou toch heel makkelijk een vriend kunnen krijgen, denk dat een relatie met Saskia voor Jos ook veel meer kans van slagen heeft :slight_smile:

Jos en Saskia vind ik ook erg lief samen :inlove: Voorstukje van het tripje samen zag er ook lief uit!



Johan dus de andere gekozen dan ik eerst dacht, ineens heel emotioneel, maar weet niet helemaal waarom. Heb me in ieder geval rotgelachen om hubā€™s opmerkingen en na-doen a la lucky-tv :lol:



Wel zielig voor Jan dat Judith hem niet leuk vindt. Maar moet zeggen dat ik Jan ook steeds minder vond worden, wel erg stil en meegaand en eigenlijk helemaal geen pit zoals ie met zn oproepje veel meer was had ik het idee.



Wim gaat misschien toch voor Janne, ik vind haar zoā€™n heksenhoofd hebben :oops: Evelyne is er een beetje klaar mee geloof ik.



Aletta weet ik ook nog steeds niet echt, kan geen hoogte krijgen van die vrouw. Ik zou het wel weten als ik moest kiezen trouwens :lol:

Alette weet ik ook nietā€¦ eerst dacht ik echt patrick maar na afgelopen zondagā€¦ zit ik weer te twijfelen.



mā€™n man heeft zich ook rotgelachen om JOhan :):slight_smile: hahaha en ik stiekem ook wel :slight_smile:



Jan is sneu maar heeft het aan zichzelf te danken. Hij had die laatste dag gewoon wat leuks moeten verzinnenā€¦ niet vanā€¦ hier zitten winkelsā€¦ dus als je dat leuk vind en dan eten bij een soort Macā€¦

Was met haar naar een schaatsbaan gegaan ofzo, leuk schaatsen of iets anders apartsā€¦ maar goed zo is hijā€¦ maakt hem niks uitā€¦ en dat was juist waar zij over viel.



Wim gaat voor Janneā€¦ Evelyn is er inderdaad klaar mee :slight_smile: die was moeā€¦ tja, maar als je hem echt leuk vind ga je er dan toch wel voor ook al ben je moeā€¦

Alerte beide mannen weggestuurd.

Waarom heeft ze mee gedaan?

Dat was mijn gedachten ook over Alette , waarom je mee doet en je eigen niet open stelt om de liefde een kans te geven. Vond Patrick eigenlijk wel bij haar passenā€¦



Jos en Saskia zijn leuk samen ! :inlove:



Wim heeft gekozen voor Evelyn, maar volgens mij kon ik opmaken uit haar verhaal dat ze nu toch begon te twijfelenā€¦



Johan en Ingrid : gingen volgens mij eerder naar huis van de trip , want hij vond de stad maar niks. Maar Ingrid is nog niet thuis geweestā€¦ :mrgreen:

Hij heeft in ieder geval zijn vrouw gevondenā€¦



Jan ging nog maar een keer door een brieven spitten en nodigde een meisje uit op de afterparty van boer zoekt vrouw, vond het allemaal niet enthousiast klinkenā€¦

Aletta durft zich idd niet open te stellen. Ik vond Patrick ook goed bij haar passen.



Johan en Ingrid zijn te grappig samen haha. Wel een goed setje. Zij bemoedert hem enorm maar volgens mij heeft hij dat ook echt nodig.



Wim en Evelien vind ik totaal niet bij elkaar passenā€¦was eerlijk gezegd nogal verbaasd dat hij voor haar koos :think:

Vind haar ook heel tegenstrijdig. Eerst vind ze dat hij te weinig gevoelens toont en weinig fysiek is naderhand krijgt ze het er weer benauwd van :roll: Ik denk niet dat zij oprecht iets voor hem voelt.



Jos en Saskia vind ik gewoon een leuk stel :inlove:



Naderhand nog Tros tv show gekeken. Toen vertelde ze dat Patrick en die andere knul samen nog het hele eiland hebben gezien :mrgreen:

Ze konden niet meteen naar huis toe, en hebben besloten samen een hotelkamer te gaan delen en langer te blijven. Lache toch!

Het is TV, nieuwe uitdaging etcā€¦ dus veel spanning. Dan ga je wel eens dingen zeggen waar je (later) spijt van gaat krijgen of dat je het anders had bedoeld.



Ingrid en Johan zijn zo leuk. :inlove: zo ook Saskia en Jos (die wel meer los kwam tijdens die citytrip).

Ingrid en Johan zijn zeker leuk! Moet ontzettend om ze lachen. Heerlijke humor die 2 en ik vind ze erg leuk bij elkaar passen.



Jos en Saskia vind ik ook leuk bij elkaar passen. Echt 2 tortelduifjes.



Alette. Tja, ook mijn eerste gedachte. Waarom mee doen als de deur voor een nieuwe liefde helemaal dicht is. Ze staat er gewoon nog niet voor open. Ik vond Patrick ook het leukste bij haar passen.



Wim en Evelyn. Ja, daar weet ik nog zo net niet waar het schip gaan stranden. Ik denk toch achteraf dat hij beter voor Janne had moeten kiezen.

Tsja Aletta, ze heeft wel iets overwonnen voor zichzelf zei ze, dat is ook iets waard, maar ook ik snap niet zo goed waarom je met zoiets meedoet als je er zo overduidelijk nog niet aan toe bent. De vorige keer dat er een vrouw meedeed (Annamarie geloof ik?) was het ook al niks, die vrouwen kunnen het niet zo goed handelen lijkt wel :lol: Mannen beetje aan het werk zetten en klaar.


  • Jos & Saskia vind ik ook erg leuk samen!
  • Johan was inderdaad een beetje op zoek naar een moederfiguur had ik het idee en die heeft ie gevonden, ze zijn wel lief samen.
  • Evelyne vond ik wel de leukste van de twee, maar had na het keuzemoment en hun date samen niet het idee dat er nog zou zijn bij die terugblik op het einde, maar ze was er toch. Ben wel benieuwd hoe lang dat stand houdt.
  • Jan, tsja. Tijdens de oproepjes vond ik hem volgens mij best een leuke vent, maar ook nu met dat belletje allemaal een beetje op zn boers, weinig enthousiasme, mja, daar zou ik ook niet warm voor lopen. Gun hem wel een lieve meid, het is volgens mij wel een hele lieve man.

Dit las ik net op RTVutrecht:







http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1133702/vitens-kijkers-houden-plas-op-voor-boer-zoekt-vrouw.html





:mrgreen:

@Kwakje wrote:

Dit las ik net op RTVutrecht:







http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1133702/vitens-kijkers-houden-plas-op-voor-boer-zoekt-vrouw.html





:mrgreen:




Hahaha dat is nieuws!