Boer zoekt vrouw

bij ons in de krant stond trouwens dat volgens de weekend :sick: Wim geen relatie (meer) heeft.

een verslaggever had 3 dagen bij hem in de bossen gelegen en geen vrouw gezien :lol: :lol: :lol:

@JayDee wrote:

ja die hoeft geen irish coffee maar dan wel ranzig die bak slagroom uitlikken…

als volwassen vrouw wilde ik niet zo op tv :stuck_out_tongue:

Ik ook niet hoor, maar stiekem zou ik er wel van willen genieten :drool:

@JayDee wrote:

bij ons in de krant stond trouwens dat volgens de weekend :sick: Wim geen relatie (meer) heeft.

een verslaggever had 3 dagen bij hem in de bossen gelegen en geen vrouw gezien :lol: :lol: :lol:

Ah joh wat sneu zeg… dan weten we al dat cyntia het toch niet geworden is. :frowning:

@salt wrote:

@JayDee wrote:

Ah joh wat sneu zeg… dan weten we al dat cyntia het toch niet geworden is. :frowning:

maar ja geloof jij de weekend :wink:

@salt wrote:

@JayDee wrote:

Of juist wel, vind haar wel zo’n type vrouw wat niet graag buiten komt.

Ik vond het wel de minste aflevering tot nu toe.

Vind die make-up dame wel het minst leuk bij Jos, ik vermoed dat die nog wel eens kon opstappen…

Bij Wietse vind ik Neeltje het minste passen, die is echt te stads.

Boer Peter vind zichzelf wel een hele bink hihi met zijn “kleine saskia wordt wel verliefd op mij”. Ik vind haar en die blonde wel het beste bij hem passen.

Op de één of andere manier zie ik telkens bij Hans Audrey wel passen, maar dat is meer gevoel.

En bij Wim, de stille dame, aangezien hij toch minder van de kletsende drukke dames houd. Hij weet wel heel goed wat hij wil, eigenwijs boertje :mrgreen:

Ach, we kijken volgende week weer, was het maar bijna zondag!

@salt wrote:

@JayDee wrote:

ik zeg: zure room… :oops: :oops:

maar ook al zou hier een relatie uit voort komen dan trek je toch niet meteen bij elkaar in…

snap zo’n blad echt niet.

we zullen zien.

en horen het wel in de laatste aflevering want dan is het natuurlijk al een paar maandjes later voor hun … toch???

@Mama_jeanet wrote:

@salt wrote:
@JayDee wrote:

Of juist wel, vind haar wel zo’n type vrouw wat niet graag buiten komt.

Zouden ze hun boodschappen bestellen via AH.nl / Albert :wink:

Maar idd, niet meteen bij elkaar intrekken is ook logisch… hehe dat de verslaggever na 3 dagen al zijn conclusies gaat trekken. Het zou zomaar kunnen dat die vrouw bij een zieke familielid zit of zo.

Bij Marlies en … paar seizoenen eerder (van die postbankreclame) duurde het ook even voor ze gingen samenwonen!

@Douwine wrote:

maarrrrr…

het méést briljante stukje uit de aflevering van gister was toch wel: de vader van Hans die zat te patiencen terwijl zijn zoon twee meter verderop met die meiden zat!!

En het feitje dat Peter in een bouwkeet op het erf woont! :lol:

ik ging overigens over mijn nek bij het beeld van de aan-slagroom-vingers-sabbelende Cynthia… gatverdegatver

Neeltje kan trouwens maar het beste weer gaan studeren denken wij…

Ohja dat sabbelen, gadverdamme!

Wij zaten het gisteren te kijken, zeg ik tegen manlief: Dat karaoke van Wietse is nog pijnlijker dan die stiltes :roll: . Waar moet dat heen met hem?

Ik vind die Marieke bij Jos ook helemaal niks, Mirjam en Dycke vind ik wel allebei erg leuk. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze nog laten zien wat de dochters van hem vinden.

zagen jullie hoe boos dycke keek toen ze samen met Marieke op de grond in de modder gevallen was…?

En terecht! :evil:

Heb het net terug zitten kijken, samenvatting:

Wietse : OH MY GOD

Hans : Pfff kan het nog saaier met die meiden onderling

Wim : Ik zit me mateloos te irriteren aan alle 3, is het niet de likkende Cynthia dan is het wel de irritant drukke Astrid (zo heet ze toch?)

Jos : Marieke…oh wat erg, die blik in d’r ogen, ze kleed Jos ter plekke uit, vind het echt too much :naughty:

Peter : vind ik helemaal niets boeiends aan :silenced: :snooty:

@rosa75 wrote:

zagen jullie hoe boos dycke keek toen ze samen met Marieke op de grond in de modder gevallen was…?

En terecht! :evil:

Ja en hoe boos Marieke keek toen Jos met Mirjam? aan het dansen was.

Echt als blikken konden doden…

Ik heb zo’n last van plaatsvervangende schaamte als ik wietse zie. Mijn god wat een vreselijke vent (jaaaa ja ja ja er zal wel weer van alles onder die dikke huis verstopt zitten, stille watren diepe gronden blaablaaa, ik zie gewoon een sociaal lichtelijk beperkte uuh boer)

En Jos vind ik wel een leuke vent, vooral als hij gewoon aan het werk is en hij zn gladde praatjes laar vallen.

Peter komt volgens mij hier ergens uit de buurt, dat taaltje van hem herken ik maar al te goed. Ik vind hem wel de leukste boer, die kletst teminste gezellig en niet zo geforceerd allemaal.

En Hans, tsja… ik heb geloof ik niet echt dezelfde smaak qua vrouwen, t zouden mijn vriendinnen niet zijn. Die ene Johanna pffff…

En Wim… ik hoop dat hij Els kiest, en vooral niet Cynthia, ik werd helemaal misselijk van het beeld dat ze die slagroom zat op te uuuh hoe zal ik het noemen… likken

Ik voorspel

Wim en Els (astrid is dnek ik toch wat te druk)

Hans en Audrey

Peter en Hanneke (ik vind hanneke een leuke meid)

En Jos enuuhh >??? geen idee

Gekopieerd van Nu.nl

Boevige boer

Ook boer Jos houdt van de vrouwtjes. In ‘Boer zoekt vrouw’ klaagt hij dat hij al 9 jaar geen relatie meer heeft gehad. Het dorp weet wel beter. Volgens Weekend is de boer een enorm feestbeest dat vaak vrouwen regelt. ‘Er is geen feest in de omgeving waarop hij ontbreekt,’ weet een dorpeling.

Sterker nog: door hem zijn zelfs twee huwelijken stukgelopen. De dames pleegden overspel met de boer en dat kostte ze hun relatie. Uit de tv-vrouwen heeft Jos al een keus gemaakt. Die moet nog geheim blijven, maar omdat Jos op de kermis achter de partytent met deelneemster Marieke stond te zoenen, is het bij deze verklapt. Hoewel het volgens Privé Dycke is geworden. Twee vrouwen, toe maar! Wat een boefje, die boer.

:naughty: :naughty: Foei Jos :mrgreen:

haha :lol:

Zulke ‘roddels’ verbazen me nou nix :silenced:

Haha nou ja…

Het was eerder een aardschok geweest als het Wietse betrof :mrgreen:

ja inderdaad…

Nou mij verbaast het ook nix.

@salt wrote:

Haha nou ja…

Het was eerder een aardschok geweest als het Wietse betrof :mrgreen:

Wie weet wat voor geheim Wietse heeft achter zijn gordijnloze ramen.