Boer zoekt vrouw

@Mutsie86 wrote:

@salt wrote:
Haha nou ja…

Het was eerder een aardschok geweest als het Wietse betrof :mrgreen:

Wie weet wat voor geheim Wietse heeft achter zijn gordijnloze ramen.

Ik weet niet of ik dat zelfs wel wil weten van em…

Zo boring die man :mrgreen:

Even een beetje half ‘‘offtopic’’:

Gisteren is mijn oom gecremeerd, hij is vandaag precies een week geleden bezweken aan een hartstilstand tijdens het hardlopen.

Nooit een afscheid dus kunnen nemen en ontzettend mooie woorden zijn er gisteren tijdens de dienst gesproken.

Zo ook door een van zijn collega’s, die vertelde hoe hij tijdens een gewone dag op het werk was en hoe voel enthousiasme hij kon praten over Boer zoekt Vrouw en hoe hij altijd zei ‘‘die Wietse, dat vind ik toch zo’n sukkel’’

Ik moest grinniken en aan dit topic denken.

Mijn oom ziet die sukkel niet meer helaas, ik ga er dubbel van genieten vanavond.

Huggie, gecondoleerd zeg met je oom :kaars:

wens je wel veel henieten bij het kijken

och Huggie :hug:

Ik zit vanavond ook weer klaar hoor :mrgreen: , ben benieuwd of Wietse inmiddels gordijnen aangeschaft heeft 8)

Nou eigenlijk was de toespraak van die collega heel mooi, het doet je gewoon beseffen dat we allemaal op maandagmorgen heerlijk discussieren over bijvoorbeeld een programma zoals Boer zoekt Vrouw.

Zo ook mijn oom en Wietse is ook gewoon een sukkel :wink:

Hij deed iedereen even glimlachen gister met die woorden, erg leuk juist, want herinneringen moeten juist een glimlach opwekken.

Ik ga er vanavond weer klaar voor zitten!

:-*

@Huggie wrote:

Nou eigenlijk was de toespraak van die collega heel mooi, het doet je gewoon beseffen dat we allemaal op maandagmorgen heerlijk discussieren over bijvoorbeeld een programma zoals Boer zoekt Vrouw.

Zo ook mijn oom en Wietse is ook gewoon een sukkel :wink:

Hij deed iedereen even glimlachen gister met die woorden, erg leuk juist, want herinneringen moeten juist een glimlach opwekken.

Ik ga er vanavond weer klaar voor zitten!

:-*

Sterkte!

Ik heb dr weer zin in :slight_smile:

Ik heb dr ook weer zin in! Ben benieuwd wie eruit gaan!

ga gauw kleine meid naar bed brengen en koffie aan zetten…

Lekker weer naar Boer zoekt vrouw kijken.

ben ook erg nieuwsgierig wie er mag blijven en wie er mag gaan.

huggie :hug: :hug:

Ik vind het een mooi verhaal. De dagelijkste dingen doen je glimlachen als je eraan terug denkt.

Ik zit er nu al klaar voor :mrgreen:

Als het maar niet weer zo’n korte aflevering is, misschien is dat ook omdat er geen reclames tussendoor zijn, maar voor mijn gevoel is het altijd zo weer voorbij :o

Van mij mogen ze net als met Popstars een uitzendtijd van 2 uur doen elke week :smiley:

Bedankt voor de lieve reacties trouwens :-*

huggie: even ene knuffel voor jou :hug: kan me voorstellen dat je vandaag wel met een ander gevoel naar wietse kijkt… omdat je weet dat je oom dat zon apart figuur vond…

He huggie nog hier ook knuffel :hug:

Maar voor alle dames en huggie: zijn we klaar hiervoor?

Lekkernij op tafel? Televisie op 1 afgestemd? Ben ook erg benieuwd!

Tot straks/morgen!

Nou dat was weer zo voorbij en wat kregen we weinig Wietse-dosis!!!

De keuze van Hans had ik wel verwacht, van Wim niet, had verwacht dat Astrid de laan uit zou worden gestuurd, met de keuze van Jos ben ik meer dan blij, wat een vreselijk figuur die Marieke.

Maar Wietse…die Wietse…ik stond versteld hoe ‘‘los’’ hij kwam toen hij later met Neeltje alleen was, volgens mij heeft Iris (helaas) gelijk en is Wietse zijn keuze al min of meer gemaakt voor Neeltje…

Wij hadden alle keuzes dezelfde als de boeren :thumbup: Alleen twijfel over welke saskia eruit zou gaan.

Idd wat was wietze aan het ontdooien op het laatst…hij moet echt even over zijn verlegenheid getrokken worden en op dit moment lijkt neeltje dat het beste aan te pakken. Maar ik denk dat Iris eigenlijk beter bij m past…denk ik :think:

Ik denk dat Wietse het gemak waarmee Neeltje in het leven lijkt te staan ook gewoon nodig heeft. Op die manier hoeft hij zelf niet veel moeite te doen en ontstaat er toch een klik. Hoe leuk Iris ook is.

En idd, niet rouwig om het vertrek van Marieke :sick:

Volgens mijn man is Wietse gewoon niet ander gewend dan alleen zijn :think: Hij vermoedt dat ie nog wel los komt, ik ben benieuwd 8)

Ik vind grote Saskia gewoon net weggelopen uit de Penny-agenda :mrgreen:

Ik vind grote saskia saai, alleen al als het kind d’r mond open trekt :zzz: :zzz:

Dus ik vind dit echt een teken dat hij grotendeels aan zijn paarden denkt ipv met volle 100% zijn hart achter na gaat. Ik vond de kleine saskia, ondanks dat ze te lief is, goed bij Peter passen.

Maar goed: nu is het voor ons wel duidelijk wie hij straks gaat kiezen: Hanneke met d’r mannenstem :mrgreen:

Ik had bij Wim verwacht dat Cynthia er uit ging. Maar nee, Els moest eruit. Ik denk dat hij iemand zoekt die ja en amen zegt en weinig tot niet d’r eigen mening (mag hebben) heeft. Dus die kiest voor Cynthia straks.

Bij de andere 3 had ik het goed geraden wie er uit zou gaan. Bij hans vind ik audrey leuk passen, maar ik vind jo het leukste qua gedrag.

Bij jos mocht idd onze wulpse marieke er uit. Ik vind het moeilijk om te denken welke dame het word.

Wietse kiest idd voor neeltje, maar dat denk ik al vanaf het begin.

Toen hij speed date had met de 10 vrouwen.

Lig het aan mij, of is bzv tnt een beetje saai…de vrouwen zitten nog weinig actie in…ze zijn allemaal zo bedeesd…of zouden ze nu nu los gaan.

Van mij mogen ze…

Een wilde Wietse…ben benieuwd…In die trekker heeft ie gister op het laatst meer gezegt tegen die Neeltje, dan in al die uitzendingen:-)

Gisteren hadden we het alleen fout bij Peter wie er uit zou gaan…

Ben altijd weer benieuwd naar de volgende uitzending :mrgreen:

Leuke lijk me dat als jij als vrouw bent gekozen door 1 van de boeren, je nu alle verhalen en vermoedens op internet kan volgen en jij toch helemaal dubbel ligt om al die verhalen.

Mijn vermoedens:

• Jos met Dyke[is eigenlijk al een beetje bekend gemaakt he]
  • Hans kiest voor Audrey, pers. vind ik Johanna leuker
  • Peter, ik vond die kleine Saskia het leukst, maar helaas…dus het zal nu denk ik Hanneke worden. Die andere Saskia is veel te soft voor hem
  • Wim gaat voor Astrid, die kan wel een beetje actie en gezelligheid in zn leven gebruiken
  • Wietse gaat voor Neeltje…die zal em het beste los krijgen gok ik

ik heb het nog niet gezien, maar ik vind audrey juist wel heel leuk voor hans…

en lees hier veel "negatiefs"over grote saskia. Ik vind dat een leuke meid… niet te opvallend, gewoon rustig. maar daarom had peter haar volgens mij ook uitgekozen na de dagdate. Omdat ze op de achtergrond aanwezig was… maar ik dacht na de speeddate al dat ie voor hanneke zou gaan, dus dat zou me niets verbazen.

ben benieuwd daluk naar de afleveringen!