Boer zoekt vrouw

@mayo28 wrote:

Ik vind grote Saskia gewoon net weggelopen uit de Penny-agenda :mrgreen:

Mee eens!

@knipoogje1983 wrote:

ik heb het nog niet gezien, maar ik vind audrey juist wel heel leuk voor hans…

Ik ook hoor btw…zou het wel leuk vinden ook voor Audrey…die is me verliefd :inlove:

Ik had echt alleen de 1e aflevering gezien (dat ze hun post kregen) en nu dan weer… maar uuh die Wietse… hij praate dus “VEEL” in de aflevering van gisteravond :shock: :think: … duz…

Blij dat ik niet geschreven heb :wink: .

Maar ik volg 't niet zo deze keer maar het komt op mij wel erg saai over allemaal?!

Misschien omdat het al 4e seizoen is?

@Huggie wrote:

@mayo28 wrote:

Mee eens!

Ja dat is idd de juiste omschrijving :mrgreen:

Ik vind Hanneke ook niks trouwens, veel te aanwezig. Maar wie Peter zal kiezen… :think: Ik denk Hanneke.

Hans gaat voor Audrey denk ik, vind ik ook de leukste van zijn vrouwen.

Voor wie Jos gaat zou ik nog niet weten, ik vind Dycke een leuke vrouw en ook leuk bij hem.

Wim, geen idee…vind hem vreselijk en zijn vrouwen ook…

Wietze gaat denk ik voor Neeltje, maar die vind ik niet bij hem passen.

Keek er van op dat hij Nicolien weg stuurde, die paste wel bij hem dacht ik.

Hij zij zelf van niet en haar reactie was toen ook ‘‘ja is ook zo’’ terwijl ik in andere stukje van haar begreep dat ze wel veel overeen komsten hadden. En dacht ook dat ze wel wat in hem zag…beetje vreemd.

@Mama wrote:

@Huggie wrote:
@mayo28 wrote:

Mee eens!

Ja dat is idd de juiste omschrijving :mrgreen:

Ik vind Hanneke ook niks trouwens, veel te aanwezig. Maar wie Peter zal kiezen… :think: Ik denk Hanneke.

Hans gaat voor Audrey denk ik, vind ik ook de leukste van zijn vrouwen.

Voor wie Jos gaat zou ik nog niet weten, ik vind Dycke een leuke vrouw en ook leuk bij hem.

Wim, geen idee…vind hem vreselijk en zijn vrouwen ook…

Wietze gaat denk ik voor Neeltje, maar die vind ik niet bij hem passen.

Keek er van op dat hij Nicolien weg stuurde, die paste wel bij hem dacht ik.

Hij zij zelf van niet en haar reactie was toen ook ‘‘ja is ook zo’’ terwijl ik in andere stukje van haar begreep dat ze wel veel overeen komsten hadden. En dacht ook dat ze wel wat in hem zag…beetje vreemd.

Betreft Nicolien, ja voor de camera in zijn bijzijn doet ze het beleefd door gewoon maar eens te zijn, denk ik.

Wim vind ik wel schattig met die rooie kabouterwangetjes haha, vind beide vrouwen wel bij hem passen. Astrid zorgt voor meer leven in brouwerij en Cynthia, daar kan hij wel op bouwen. Allebei lang geen relatie gehad… Afwachten weer. Nog 2 weken toch voor er weer gekozen wordt?

Jos, ja beide vrouwen oke, hij gaat het echt moeilijk krijgen.

hahaha, wij hadden het gisteren ook over zijn kabouterwangetjes :mrgreen:

Ik gok dat hij voor de kleurloze Cynthia gaat, of Astrid moet hem overweldigen met een wulpse actie :mrgreen:

Wietse gaat voor Neeltje, dan hebben ze even lol. Net genoeg om hem los te krijgen en dan vindt hij zelf een geschikte vrouw. Tenminste dat hoop ik voor hem.

Voor Jos maakt het niet uit, hij heeft 2 leuke vrouwen bij zich. Dycke is een erg leuke vrouw maar die andere heeft iets ‘moederlijks’ en dat past ook wel denk ik

Hans en zijn vrouwen vind ik :sick: . Ik vind het hem niet leuk en zijn vrouwen ook niet, ze zijn allemaal binnen een dag verliefd :sick:

Peter gaat voor stoere boer Hanneke denk ik :mrgreen:. Penny-Saskia is wel ok, maar veels te soft

hihi, ik lig helemaal in een deuk om jullie. Ik dacht dat mijn man en ik de enige waren die er een hele boer zoekt vrouw filosofie op na houden na elke uitzending :mrgreen:

Maar Peter gaat voor Hanneke en dan komen ze na 1 jaar tot conclusie dat ze vooral het Brabantse en het Paard als overeenkomst hebben.

Hans… hmmm ik vind hem zo gevoelig dat ik denk dat als hij voor Jo kiest ze samen wel een tissue fabriek kunnen beginnen. Met Audrey gaat hij meer lol hebben als haar vlinders eruit zijn want zij is zo in katzwijm… (wat ik dan overigens helemaal niet begrijp :silenced: )

Wim… gaat voor saai, want saai x saai = oersaai

En eerlijk vind ik ze allebei saai maar vooral Cythia, die is zo weggelopen uit de reclame van L.ANDGRAAF MODE

Jos… die is lucky omdat hij van die Marieke af is bah wat lag dat er dik bovenop joh… die was volgens mij naar een klein stukje man op zoek :oops:

Wietse gaat denk ik ook voor Neeltje maar uiteindelijk houdt zij het voor gezien denk ik…

To be continued…

natas

@natas1 wrote:

die was volgens mij naar een klein stukje man op zoek :oops:

Haha wat leg ik in een deuk om je opmerking. Die wilde maar 1 ding ja…dat was duidelijk

ik vond wel dat jos het het beste deed. Die legde gewoon mooi en duidelijk uit waarom hij niet voor marieke koos en liet de andere 2 meteen weten dat hij echt iets begon te merken.

wim vond ik een beetje vreemd met zijn commentaar waarom els weg moest… niet echt duidelijk eigenlijk.

Peter: ik had wel te doen met kleine saskia hoor… ze vond het echt heel erg jammer…

wietse: ik snapte eigenlijk niet zo goed waarom iris er niet uit hoefde… vind die twee echt helemaal niets hebben… jammer dat hij dez (sorry naam kwijt) eruit gestemd heeft. Vond dat een leuke meid die volgens mij ook wel bij hem zou passen. En denk dat zij iets meer de concurrentie met neeltje zou aangaan.

hans: tja, goede keuze denk ik… vond die ook absoluut niet bij elkaar passen…

@knipoogje1983 wrote:

ik vond wel dat jos het het beste deed. Die legde gewoon mooi en duidelijk uit waarom hij niet voor marieke koos en liet de andere 2 meteen weten dat hij echt iets begon te merken.

Ja. Daarom was hij ook gelijk mijn favoriet, hij praat ook meest makkelijk van de vijf, echt gezelligheidsmens, weet de juiste woorden te vinden.

@salt wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ja. Daarom was hij ook gelijk mijn favoriet, hij praat ook meest makkelijk van de vijf, echt gezelligheidsmens, weet de juiste woorden te vinden.

Helemaal mee eens :thumbup:
Met de andere boeren is volgens mij niet echt een goed gesprek te voeren..als er al een gesprek mee te voeren is..

:dance:

Ik heb er weer zin in!! Nog een uur wachten… :eh:

Ik heb er ook zin in, ben benieuwd of Wietse nu nog meer durft te praten (met neeltje dan -> of praat Neeltje meer met wietse, daar ben ik nog niet over uit :wink: )

Whaha ja, ik heb echt nog nooit iemand gezien die zo verlegen is! :oops:

@Mama_jeanet wrote:

Ik heb er ook zin in, ben benieuwd of Wietse nu nog meer durft te praten (met neeltje dan -> of praat Neeltje meer met wietse, daar ben ik nog niet over uit :wink: )

Nou hij moest in ieder geval lachen vorige keer om Neeltje zonder alleen een keer ‘‘hmm ja’’ te antwoorden :wink:

Ja dat was een hele vooruitgang! :wink:

@Huggie wrote:

@Mama_jeanet wrote:

Nou hij moest in ieder geval lachen vorige keer om Neeltje zonder alleen een keer ‘‘hmm ja’’ te antwoorden :wink:
En nog een grotere vooruitgang was dat hij het niet “MOEILIJK” vond :silenced:

@Mama_jeanet wrote:

@Huggie wrote:
@Mama_jeanet wrote:

En nog een grotere vooruitgang was dat hij het niet “MOEILIJK” vond :silenced:

Inderdaad, '‘nja vind ‘t moeilijk’’ en dan die eeuwige grijns van 'm :roll: