Jaaa wij zitten er ook al klaar voor!
al ben ik echt zoooo moe, maar moet van mezelf wakker blijven
@Mutsie86 wrote:
Jaaa wij zitten er ook al klaar voor!
al ben ik echt zoooo moe, maar moet van mezelf wakker blijven![]()
![]()
Nou dan wens ik je succes met wakker blijven bij Wietse straks :lol:
Ik herken in Wietze heel veel van een vriend van ons, gewoon superverlegen en onzeker maar wel heel aardig. Maar goed, ook niet mijn type hoor, vind Wietze vrij wat irritant :oops:
Ook wij zitten klaar maar als het er niet op was dan waren nu mijn oogjes dicht geweest, ikke is ook errug moe.
Wat irriteer ik me aan die Astrid van Wim :silenced:
Waarom is Wietse zo weinig in beeld…
Die Astrid walst echt wel over Cynthia heen…
Bij Wietse lijkt het allemaal wel wat gezelliger :thumbup:
:shock: ik ben nog in shock over dat sperma vangen :oops: hij trok dat paard gewoon af :sick: .
Verder vond ik Dycke en Mirjam ook redelijk naief… wie hem ook krijgt we blijven toch vrienden yeah right :roll: gezellig vriendinnetjes zijn met iemand die jouw vent wil haha.
Ben wel weer benieuwd naar volgende week.
Ja echt ik heb mijn gezicht weggedraaid, ik zei ook al tegen mijn vent ‘‘is hij nou werkelijk dat paard aan het…’’ bah bah bah :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :silenced: :snooty:
Ik baaaaal dat er wéér een week tussen zit!
:mrgreen:
Mijn voorspelling:
Jos -> Dycke
Gewoon leuk
Peter -> Die blonde
Alleen al omdat ze het sperma vangen zo interessant vondt
Hans -> Jo
Wat een type ook zeg af en toe, zweverig een beetje :roll:
Wim -> Astrid
Helaas, niet dat Cynthia zoveel is, maar Astrid: :sick:
Wietse -> Iris
Puur omdat ik het hoop, Neeltje is toch niks voor hem
@chris1981v wrote:
Die Astrid walst echt wel over Cynthia heen…
Naar mijn idee láát Cynthia over zich heen walsen. Kun je Astrid niet aanrekenen.
Hoop dat Jos voor Dycke kiest trouwens, vind ik echt een leukerd.
@Mip wrote:
@chris1981v wrote:Die Astrid walst echt wel over Cynthia heen…
Naar mijn idee láát Cynthia over zich heen walsen. Kun je Astrid niet aanrekenen.
quote]
Ja dat is wel zo.. Astrid is juist het tegenovergestelde dus dat is makkelijk voor haar.
@Mip wrote:
@chris1981v wrote:Die Astrid walst echt wel over Cynthia heen…
Hoop dat Jos voor Dycke kiest trouwens, vind ik echt een leukerd.
Klopt ergens wel, Cynthia zorgt er zelf ook een beetje voor door zich zo op de achtergrond te stellen, al komt het Astrid maar wat goed uit en maakt zij er misbruik van in mijn ogen.
Maar inderdaad Cynthia kan ook wat meer haar best doen om op de voorgrond te treden, nu geeft ze Astrid ook alle ruimte om Wim voor haar te winnen.
Het komt Astrid idd goed uit. Maar nou, iedereen is daar natuurlijk voor zichzelf. Als Cynthia echt wil zal ze toch meer van zichzelf moeten laten zien denk ik.
@Mip wrote:
Het komt Astrid idd goed uit. Maar nou, iedereen is daar natuurlijk voor zichzelf. Als Cynthia echt wil zal ze toch meer van zichzelf moeten laten zien denk ik.
Hmm misschien wil Cynthia ook niet echt besef ik me nu, ze zei net toch ook iets voor de camera over dat het moeilijk was om na een heel leven ‘‘alleen’’ verliefd te worden en met iemand je leven te gaan delen.
Klinkt als een soort ‘‘ik weet het allemaal nog niet zo’’.
@Huggie wrote:
@Mip wrote:Het komt Astrid idd goed uit. Maar nou, iedereen is daar natuurlijk voor zichzelf. Als Cynthia echt wil zal ze toch meer van zichzelf moeten laten zien denk ik.
Hmm misschien wil Cynthia ook niet echt besef ik me nu, ze zei net toch ook iets voor de camera over dat het moeilijk was om na een heel leven ‘‘alleen’’ verliefd te worden en met iemand je leven te gaan delen.
Of zelfbescherming, omdat ze natuurlijk wel met 2 personen zijn en 1 van hen gekozen zal worden…ik denk Astrid en denk dat Cynthia dat ook wel weet

Ik vind ze beide vreselijk en Wim ook.
@Mama wrote:
@Huggie wrote:@Mip wrote:Het komt Astrid idd goed uit. Maar nou, iedereen is daar natuurlijk voor zichzelf. Als Cynthia echt wil zal ze toch meer van zichzelf moeten laten zien denk ik.
Of zelfbescherming, omdat ze natuurlijk wel met 2 personen zijn en 1 van hen gekozen zal worden…ik denk Astrid en denk dat Cynthia dat ook wel weet
Ik vind ze beide vreselijk en Wim ook.
Die laatste zin hahaha :lol: :lol: :lol:
Hoezo “komt het Astrid maar goed uit” ? Beetje raar hoor, ik vind dat Astrid zichzelf is en niet over Cynthia heen walst.
Cynthia zelf is heel stil en terug getrokken, zo is ze gewoon. Maar ze is één op één niet zo stil hoor, ik ken haar van werk van vroeger. Ze is gewoon bescheiden en durft niet zoveel op de voorgrond.
@Karin2 wrote:
Hoezo “komt het Astrid maar goed uit” ? Beetje raar hoor, ik vind dat Astrid zichzelf is en niet over Cynthia heen walst.
.
Ben ik het mee eens, astrid hoeft toch niet zichzelf terug te trekken omdat ze rekening moet houden met Cynthia. Ze zit daar toch puur voor haar zelf
@Huggie wrote:
Mijn voorspelling:
Jos -> Dycke
Gewoon leuk
Peter -> Die blonde
Alleen al omdat ze het sperma vangen zo interessant vondt
Hans -> Jo
Wat een type ook zeg af en toe, zweverig een beetje :roll:
Wim -> Astrid
Helaas, niet dat Cynthia zoveel is, maar Astrid: :sick:
Wietse -> Iris
Puur omdat ik het hoop, Neeltje is toch niks voor hem
Dit lijstje heb ik ook zo in gedachten…
Alleen bij sommige een iets wat andere motivatie.