Boer zoekt vrouw

@Mama wrote:

@Karin2 wrote:
Hoezo “komt het Astrid maar goed uit” ? Beetje raar hoor, ik vind dat Astrid zichzelf is en niet over Cynthia heen walst.

.

Ben ik het mee eens, astrid hoeft toch niet zichzelf terug te trekken omdat ze rekening moet houden met Cynthia. Ze zit daar toch puur voor haar zelf

Helemaal mee eens. Astrid geniet gewoon. Cytnhia wil ook gewoon niets.

Ik dus dus na het koedrijven van wim en zijn astrid in slaap gevallen :oops:

Ik vond deze aflvering niet zo leuk eigenlijk…

Had er meer van verwacht, er bloeien nu niet echt liefdes op en de vrouwen blijven allemaal wat terughoudend vind ik.

Bij Hans weet ik niet goed voor wie hij zal kiezen, zijn broers denken dat hij kies voor Jolanda (hoorde je dat ze zeiden haar naam fout? haha ze heet toch Johanna :lol: of hij heeft stiekem een relatie met een Jolanda, net als Peter toen in seizoen 1)

Ik vond hem juist wat verliefder overkomen naar Audrey toe, vooral toen ze die bloemen moesten uitdunnen toen wilde hij dat Audrey wat dichter bij hem bleef…

Hij vond Johanna wel een mooie vrouw, maar dat ging dus alleen om haar ogen… :eh:

Bij Wim vind ik Astrid te druk en Cynthia te rustig, en wat hij leuk vind weet ik niet. Ik vind hem zelf niet leuk, had echt liever een andere boer willen volgen deze weken…

Wietse, tja wat zal ik daar over zeggen…

Iris (zo heet ze toch he?) vond ik nu ook wat losser komen, en ik vond het wel grappig om te zien dat Neeltje het niet kon hebben dat de ander nu ook meer aandacht kreeg van Wietse. Je zag haar erg chagerijnig aan tafel zitten tijdens het eten :lol:

Jos, die kiest volgens mij ook voor Dycke. Ik vind haar ook een erg leuke vrouw, past goed bij hem. Die andere vrouw vind ik iets te kak voor hem.

Peter moet gewoon gaan voor Hanneke, dan kunnen ze gezellig samen sperma vangen :thumbup: ze vond dat zo interessant dat moet dus gewoon goed komen :angel:

Mijn ouders hebben ook paarden en daar kwam de hengstenboer ook regelmatig en dat mocht de hengst IRL op de Merrie en dat zag er ook niet al fijn uit voor die hengstenboer. Die pakte ook gewoon die lange paarden-lul vast en stopte hem er bij de merrie in, dan kun je toch beter zo’n koker vast moeten houden als Peter deed :shifty:

Jammer dat het afgelopen was weer! Lijken steeds kortere afleveringen.

Ik ga mee met de voorspellingen van de dames hier, alleen ff een twijfel over Hans, wie hij gaat kiezen.

@Wawa wrote:

@Mama wrote:
@Karin2 wrote:
Hoezo “komt het Astrid maar goed uit” ? Beetje raar hoor, ik vind dat Astrid zichzelf is en niet over Cynthia heen walst.

.

Ben ik het mee eens, astrid hoeft toch niet zichzelf terug te trekken omdat ze rekening moet houden met Cynthia. Ze zit daar toch puur voor haar zelf

Helemaal mee eens. Astrid geniet gewoon. Cytnhia wil ook gewoon niets.

ze vroeg nog wel… of wil jij die kleren aan… NEEEE!!!

dus toen stond Cynthia er weer een beetje van Jan L… bij… dat ligt echt niet aan Astrid.

denk dat Hans inderdaad voor Jo gaat omdat die Audrey in het voorstukje van volgende week huilde… :think:

Of Audrey huilt van blijdschap dat zij is gekozen…

Maar ik gok toch op Jo.

@Mir71 wrote:

Maar ik gok toch op Jo.

ze keek wel sip… maar is volgende week al weer het keuzemoment of nog een week later???

hoop eigenlijk op nog een week later, anders is het straks al weer zo snel afgelopen :wink:

@JayDee wrote:

@Mir71 wrote:

Maar ik gok toch op Jo.

ze keek wel sip… maar is volgende week al weer het keuzemoment of nog een week later???

hoop eigenlijk op nog een week later, anders is het straks al weer zo snel afgelopen :wink:

Dat was mij ook niet duidelijk of het keuzemoment volgende week al is.

Zal eens kijken op de site…

Nou, ik heb even gerekend. De 5 dagen bij de boeren. Eerst een dagje met z’n allen. Dan 2e aflevering waar de eerste van de 3 eruit moest. En dan 3e dag (gisteren)… Afgaande van 1 aflevering van de 5 volle dagen, zou er pas over 2 weken gekozen moeten worden, maar ik kan mis hebben!

Wim; ja als het zo doorgaat na gisteren, gaat hij voor Astrid. Geen twijfel mogelijk. Hij ging ook omkleden en zo. Ik snap de reacties over hem niet zo. Hij is toch niet zo slecht? Lang geen Don Juan, maar goed, het zijn ook Nederlandse boeren :wink:

Wietse, ja, Vorig week dachten we aan Neeltje, maar goed, Iris trad nu meer op voorgrond. Vind Neeltje ook helemaal niet passen in het plaatje, ze is een vreemde eend in de bijt.

Hans, ja, het zou ook raar zijn van KRO om juist dat huilende stukje te voorvertonen. Wie weet krijgt dit nog een verrassende wending.

Jos, eens met hier, Dycke. Zou hij een paar hetzelfde blouses hebben, ze zat dat rood-wit geruite blouse te strijken, terwijl hij dat ook aan had…

Peter, ook eens met hier, ga voor Hanneke. Zit nog steeds met dat Penny-agenda in mijn hoofd :roll:

Op de site staat dat het t/m 29 november duurt en wekelijks komt.

Dus verwacht nog niet dat aankomende week het keuze moment is.

hahaha, Salt…ik had precies hetzelfde kunnen typen!

Ik vind Wim ook niet zo irritant hoor, al begin ik me wel te ergeren aan die muts van een Cynthia :wall: . Ze mag wel iets meer haar best doen hoor :naughty:. Wim gaat voor Astrid, na het quadrijden weet ik het zeker :mrgreen:

Hans…tja dat vind ik dus een creep :shifty: . Die meiden zijn ook al niet leuk. Beetje een raar stel bij elkaar, binnen 3 dagen zitten ze al over diepe gevoelens te praten. Dat hoeft nu ook weer niet toch?

Jos, die gaat voor Dycke denk ik :think: . Al vind ik die andere ook leuk!

En ik had ook al naar dat overhemd zitten kijken :lol: :lol:

Peter, jeeeee dat spermavangen :shock: . Ik weet nu idd wel zeker dat ie Hanneke kiest, kunnen ze samen die hengsten ‘afwerken’ :angel:

Daar vind ik Penny-Saskia toch iets te soft voor geloof ik 8)

En Wietse, tja…Ik vond het wel leuk om te zien dat Neeltje stikchagerijnig was hahaha. Ik weet niet wat hij gaat doen eerlijk gezegd :think:

Volgende week zit ik weer klaar hoor :mrgreen:

Baal wel een beetje van :oops:

Iedereen schrijft hier over dat sperma vangen, ik had mezelf betrapt na 10 minuten dat ik in slaap was gedommeld (het waren ook drukke dagen hier) en juist dan was het wel komisch denk ik. :think:

Mayo, ja over Hans, ze waren wel beetje zweverig toen ze na wandeling even zaten. Pff… Niets voor mij. Ben wel gevoelsmens, maar niet op deze manier, pff…

En ja Cynthia… ik dacht al, lag het aan mij of verpest ze het helemaal voor zichzelf. Verkeerde aanpak, maar niet zo gek, omdat ze nooit relatie heeft gehad.

hahaha ja dat sperma vangen was wel grappig! Heb er met regelmaat vroeger wel eens bijgestaan maar hoe hij het deed was wel grappig :lol:

Voor de rest ben ik erg benieuwd wie nou wie kiest :smiley:

Als ze hebben gekozen gaan ze toch op vakantie en de familie ontmoeten enzo? Dat kost ook wel weer 2 uitzendingen…

Klopt…

Yvon zei bij de wereld draait door…

toen ze zeiden Hanneke wordt het

Volgende week kijken!!!

dus denk toch dat je zondag een keuze moment hebt…

of gaan ze met twee vrouwen bij de familie langs :think: want dan kan het nog bijna niet…

We gaan het weer zien zo!

Jaaaa, ik ga zo klaar zitten op de bank!! We hebben er zin in :mrgreen:

Ik zit start klaar :mrgreen:

Ik ga ook mn bankie op…heerlijk!!Kom maar op met de liefde :inlove: