Boer zoekt vrouw

jaaaa :dance:

whaha ik lig nog in een deuk over de puber perikelen bij wim en astrid :mrgreen:

Bij het stukje van volgende week zegt Wietse dat hij helemaal verliefd is, ik hoop zo dat het op Iris is maar ik denk dat hij voor Neeltje gaat…

Nou duidelijk dus;

Hans gaat voor Audrey

Wim gaat voor Astrid

Jos gaat voor Dycke

Maar peter ergerde zich aan tafel aan Hanneke dus misschien gaat hij toch voor Saskia.

@Mama_jeanet wrote:

Maar peter ergerde zich aan tafel aan Hanneke dus misschien gaat hij toch voor Saskia.

Ik zei toen ook meteen: exit hanneke!

Ja dat dacht ik ook! Penny-Saskia heeft nog een beste kans…

Bij hun weet ik ook echt niet voor wie 'ie gaat :think:

Wim was schattig, ze leken wel 15 :inlove: :mrgreen:

Wietse blijft een rare hoor :sick:

Ik denk t ook ja…Hanneke is out…

En Hans en Audrey :inlove:

Wim en Astrid :inlove:

En die Wietse :inlove: …maar op wie…

Yoeheeeeeeeee gelukkig hebben we al wat uitslag binnen hahaha

nu de ander helft nog :mrgreen:

Maar leuk stukje, vind ik wel.

Moest wel lachen om Wim, beetje verlegen doen en dan zeggen…

En Wietse komt helemaal los bij Neeltje. Nu nog even een goed, mooi bank uitzoeken. Hij heeft nu in 1 aflevering misschien meer gezegd dan afgelopen weken bij elkaar…

Jos, arme Miriam, wat een pechdag, eerst dat wondje en dan het belangrijkste ook nog… pff…

Hans, pfff, weet het niet hoor, vorig week was hij toch helemaal weg van Jo’s ogen. En nu is hij niet weg te slaan bij Audrey. We wachten maar weer af.

Peter, ja, hij zou best voor Penny-Saskia kunnen gaan, nu Hanneke hem inderdaad irriteerde bij het eten.

Ik schat echt wel:

wietse - neeltje

wim - duidelijk

Jos - duidelijk

Peter - saskia

hans - audrey

Jammer bij wietse, ben bang dat asl hij voor neeltje gaat, het geen lang leven beschoren is…

Nou Salt, Hans gaat echt voor Audrey…

Ik vond Wim ook wel schattig (en stoer ook met zijn leren pakkie…)

Maar ach, had wél te doen met Cynthia…het was dat Astrid op een gegeven moment zei: je vindt het toch niet erg hè?! Maar verder zo op tv (ik weet niet wat er buiten beeld allemaal tegen elkaar is gezegd) had ze het empatisch vermogen van een goudvis, sorry dat ik het zeg!

@rosa75 wrote:

Maar ach, had wél te doen met Cynthia…het was dat Astrid op een gegeven moment zei: je vindt het toch niet erg hè?! Maar verder zo op tv (ik weet niet wat er buiten beeld allemaal tegen elkaar is gezegd) had ze het empatisch vermogen van een goudvis, sorry dat ik het zeg!
Cynthia had gelukkig (voor zichzelf dan) al voor de camera toegegven dat ze er niet meer in zag zitten dan een vriendschap dus ze zal het wel niet erg hebben gevonden :wink: wie weet had ze dat ook al tegen Astrid gezegd zonder dat daar de camera bij was…

Ik had het idee toe Wietse zei dat ie helemaal verliefd was, dat je Neeltje ng net kon horen lachen… :think: Ik denk Neeltje…

@salt wrote:

En Wietse komt helemaal los bij Neeltje. Nu nog even een goed, mooi bank uitzoeken. Hij heeft nu in 1 aflevering misschien meer gezegd dan afgelopen weken bij elkaar…

Mijn man telt de woorden elke keer, ik hoor dus niet eens wat Wietse zegt. :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

@rosa75 wrote:

Cynthia had gelukkig (voor zichzelf dan) al voor de camera toegegven dat ze er niet meer in zag zitten dan een vriendschap dus ze zal het wel niet erg hebben gevonden :wink: wie weet had ze dat ook al tegen Astrid gezegd zonder dat daar de camera bij was…

Ja, dat bedoel ik ook Jeanet! Maar toch kwam het zo sneu over…

@chris1981v wrote:

Ik had het idee toe Wietse zei dat ie helemaal verliefd was, dat je Neeltje ng net kon horen lachen… :think: Ik denk Neeltje…
Tja maar zie je neeltje al als mama van 2 of zelfs 3 kids :shifty: en ook dat ze aangaf dat ze vandaag (dus naar de woonboulevard) merkte dat er ook een leven was buiten de boerderij.

Ze zal nooit kunnen wennen.

wawa, met dat syukje bij Hans en Audrey heb ik de ondertiteling maar aangezet! :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

@chris1981v wrote:
Tja maar zie je neeltje al als mama van 2 of zelfs 3 kids :shifty: en ook dat ze aangaf dat ze vandaag (dus naar de woonboulevard) merkte dat er ook een leven was buiten de boerderij.

Ze zal nooit kunnen wennen.

Nee dat zie ik ook helemaal niet voor me hoor… het is meer een opwelling omdat zij zo lekker spontaan is. Maar zij zal dat saaie gedoe van Wietse snel zat zijn denk ik

@rosa75 wrote:

wawa, met dat syukje bij Hans en Audrey heb ik de ondertiteling maar aangezet! :mrgreen:

:lol: :lol:

@rosa75 wrote:

haha ja ik ook…

Ik dacht echt dat ze zouden gaan kussen… maar helaas

Grappig vond ik wel dat de boer waar je het minst romantische moment van verwacht, uiteindelijk (voor mij) hét spraakmakende stukje van de hele uitzending verzorgde.

geweldig programma :mrgreen:

Wietse en Astrid waren idd heel schattig samen. Kon bijna meevoelen hoe moeilijk het dan ineens is om datgene te zeggen waar je hart van overloopt.

Idd Wietse zal wel verliefd zijn op Neeltje. Jammer vind ik dat, zij gaat het idd niet trekken zonder ‘andere’ mensen zoals ze zelf omschreef. En ik denk dat Wietse valt op haar gemak en spontaniteit terwijl hij meer aan Iris zou kunnen hebben op de lange termijn.

Jos en Dycke vind ik super samen :inlove:

Peter ben ik heel benieuwd wie hij gaat kiezen en van Hans word ik gewoon ontzettend moe :zzz: