Boer zoekt vrouw

@Mip wrote:

Wietse en Astrid waren idd heel schattig samen. Kon bijna meevoelen hoe moeilijk het dan ineens is om datgene te zeggen waar je hart van overloopt.

Idd Wietse zal wel verliefd zijn op Neeltje. Jammer vind ik dat, zij gaat het idd niet trekken zonder ‘andere’ mensen zoals ze zelf omschreef. En ik denk dat Wietse valt op haar gemak en spontaniteit terwijl hij meer aan Iris zou kunnen hebben op de lange termijn.

Jos en Dycke vind ik super samen :inlove:

Peter ben ik heel benieuwd wie hij gaat kiezen en van Hans word ik gewoon ontzettend moe :zzz:

Eens…

Wietse heeft misschien ook niet veel mensenkennis, dus ik ben bang dat hij inderdaad voor het verkeerde kiest.

Hans, ja daar heb ik nu ook het minst mee.

stel dat Hans nu Jo kiest…dan breekt hij wel een hart hoor!

@rosa75 wrote:

stel dat Hans nu Jo kiest…dan breekt hij wel een hart hoor!

Dat is bij beide gevallen toch?

Volgens mij heeft Hans heel duidelijk gezegd dat ie voor Audrey gaat dus het gebroken hart gaat naar Jo.

Wat zei Hanneke nou waardoor peter zich zo irriteerde?

Al kan het ook gewoon gekomen zijn door het feit dat ze praat…maar goed.

@joseetje wrote:

Wat zei Hanneke nou waardoor peter zich zo irriteerde?

Al kan het ook gewoon gekomen zijn door het feit dat ze praat…maar goed.

:lol: :lol:

Iets met een te grote kop ( soep) wat moeder zei en dat zij reageerde met ‘grappig’ bedankt ik heb niet zo’n hele grote kop ofzo.

Grapje kwam ook niet helemaal uit de verf geloof ik :wink:

ze zei gewoon teveel Joseetje! Jammer, ik vind haar wel lachen!

Ja Salt, je hebt gelijk, maar Jo hoopt alleen nog maar en Audrey heeft eigenlijk al zekerheid toch? Was wel een verkapte liefdesverklaring van hans…

@rosa75 wrote:

Ja Salt, je hebt gelijk, maar Jo hoopt alleen nog maar en Audrey heeft eigenlijk al zekerheid toch? Was wel een verkapte liefdesverklaring van hans…

Dat stukje zal ik vast even gemist hebben, even afgeleid door iets…

Zelf vind ik Hanneke wel goed bij Peter passen, zelf manier van doen en laten.

Hans heeft volgens mij zijn liefde verklaard aan Audrey.

Audrey wist zich gelijk geen houding meer te geven met Jo n de buurt.

Wim en Astrid, zo leuk hoe verlegen mensen dan weer kunnen worden.

Wietse…ik weet het niet.

ik was zelf allang weggegaan.

@salt wrote:

@rosa75 wrote:

toen stonden ze tussen die gerbera’s, camera vrij ver weg, maar wel duidelijke tekst (nou ja, ik moest dus wel even ondertiteling aandoen…)

hij zei iets over: ik benblij dat je een brief hebt geschreven

@joseetje wrote:

.

Wietse…ik weet het niet.

ik was zelf allang weggegaan.

ja! Kan bijna niet geloven dat HIJ zegt: ik ben helemaal verliefd

@joseetje wrote:

Zelf vind ik Hanneke wel goed bij Peter passen, zelf manier van doen en laten.

Ik denk dat hun binnen de kortste keren enorm knallen, want ze zijn beide niet bereid ook maar één stap opzij te doen. Dat is Saskia wel, maar Peter heeft wel iemand nodig die hem af en toe op zijn plaats zet en ik weet niet of Saskia dat wel kan.

Hoop pijnlijke situaties vond ik vanavond! Ben benieuwd op wie Wietse nu zo verliefd is. Denk Neeltje.

Jos en Dycke, leuk stel! :inlove:

Ik dacht eerst dat Peter voor Hanneke zou gaan, maar weet het nu niet meer helemaal zeker.

Wim en Astrid…tsja :eh: ik weet het niet, vind het geen leuk stel.

Wietse helemaal verliefd op Neeltje denk ik, maar denk niet dat het echt wat gaat worden tussen die twee.

Hans en Audrey…arme Jo

Ik heb echt hélémaal niks met die Hans. Ik vind hem niet leuk, zijn pa niet en de vrouwen ook al niet :sick: Al dat gelul over diepere gevoelens en blablabla, ze kennen elkaar toch al wel een dag of 4 :roll:

Wim vind ik opeens verrassend leuk bij Astrid passen :inlove: . Ik vind m ook wel stoer met zijn lere jackie en prachtige motor (én appelwangetjes :mrgreen: ). Gewoon een leuk stel zo samen :inlove:

Ik hoop echt dat ze gelukkig worden!

Jos en Dycke zijn ook een leuk stel! Heb wel te doen met Mirjam hoor…

Wietse :think: …tja, dat ie dan maar een leuke tijd heeft met Neeltje, zodat ie een beetje loskomt en de wereld gaat ontdekken. Hopelijk vindt ie dan op termijn een leuke serieuze vrouw, zoals Iris.

Peter, voor de lol met Hanneke denk ik…maar op termijn meer kans met Penny-Saskia. Ik denk dat Peter en Hanneke elkaar de kiet uitvechten als ze langere tijd samen zijn :angel:

Ben erg benieuwd voor volgende week!

Ik zorg dat Isa op bed ligt en de thee klaar staat :mrgreen:

Heb het vanavond voor het eerst in tijden eens zitten kijken - Nena wilde maar niet gaan slapen dus met haar op het grote bed proberen te kijken.

Wat een tiepjes zitten er tussen zeg.

Had die astrid een tijdje geleden gezien en vond haar toen zo dominant aanwezig maar nu leek het wel een leuk stel met die Wim.

Die Peter is volgens mij een hork eersteklas. Getver.

Zegt die andere vrouw dan die Neeltje - na een gesprek met wietse dat ze zo goed met hem kan praten oid. Maar hij zegt soort van niets elke keer. Komt toch niets uit - uit die man :think: VOlgens mij wordt die Neeltje op den duur ook gek van hem als zij het zou worden.

Die Jos is op zich wel een redelijke vent. Tenminste gewoon een vent.

Ik vind die Hans niet bepaald aantrekkelijk.

Ik blijf het af en toe toch maar een raar iets vinden - dat je met drie dames om de gunsten van een man dingt. Ik vind het een leuk programma maar zie het me zelf niet zo snel doen.

Ik vond Wim in het begin niks aan maar die heeft wel een andere kant laten zien, vind hem nu wel heel goed bij Astrid passen!

Volgende week kiezen ze echt he… Is dat ook de laatste aflevering dan?

@rosa75 wrote:

@salt wrote:
@rosa75 wrote:

toen stonden ze tussen die gerbera’s, camera vrij ver weg, maar wel duidelijke tekst (nou ja, ik moest dus wel even ondertiteling aandoen…)

hij zei iets over: ik benblij dat je een brief hebt geschreven

Hij zei ook helemaal kriebels in zijn buik te hebben en dat echt nooit zo snel te hebben en toen zei zij dat ze dat ook had. Dus dat lijkt me wel duidelijk :lol:

Wim en Astrid: wat een leuk lief stel!

Jos en Diecke: Ook een mooi stel

Wietse kiest Neeltje: foute keuze

Hans en Audrey: Horen vast bij elkaar

Peter en ???: Die weet ik echt niet… Ik vind hem echt geen zak aan!

Ik heb het gisteren gemist ivm een verjaardag.

Ga vanmiddag als de jongste op bed ligt, maar even op uitzending gemist kijken…

Zo te lezen, zijn er weer leuke ontwikkelingen.

@jet1981 wrote:

Ik vond Wim in het begin niks aan maar die heeft wel een andere kant laten zien, vind hem nu wel heel goed bij Astrid passen!

Volgende week kiezen ze echt he… Is dat ook de laatste aflevering dan?

Nee want dan ga je nog een aflevering zien[normaal gesproken dan] dat ze samen een paar dagen weg gaan en daarna zie je nog een aflevering hoe het nu uiteindelijk met ze gaat, want de opnames zijn al lang klaar natuurlijk!

Ik vond eigenlijk neeltje nu een betere keuze…zij ziet hem echt serieus zitten :thumbup: En dat leven buiten de boerderij…dat is omdat ze helemaal opgaat in de boerderij…en wietse :lol: Net als dat je na je kraamweek ontdekt dat de wereld buiten jouw huis ook nog doordraait :wink: