Boer zoekt vrouw

Lag het aan mij of reageerde Dycke vrij ‘‘koeltjes’’ op de bekentenis van Jos? Had wel wat meer enthousiasme willen zien…

Ik vond Dyke ook vrij afstandelijk, maar goed, ik weet niet hoe ik zou reageren op zo’n situatie, al voor de keuze die bekentenis…camera erbij…daarbij vind ik ook dat ze dyke in vergelijking tot de rest erg weinig tot bijna niet voor de camera zetten…

Astrid en Wim vind ik enig, hoop voor ze dat het blijft…

misschien komt het ook wel omdat de andere vrouw zo dicht in de buurt was. Als ze dol enthousiast hem om de nek vloog oid dan had de andere vrouw wel even raar staan kijken denk ik.

Dat viel me ook op, beetje jammer, maar ik denk inderdaad ook dat het kwam door de camera en/of Mirjam in zicht was/waren.

@salt wrote:

Dat viel me ook op, beetje jammer, maar ik denk inderdaad ook dat het kwam door de camera en/of Mirjam in zicht was/waren.

dat denk ik ook! En volgens mij was ze erg zenuwachtig! Ook in de keuken en maar poetsen… :mrgreen: moest aan mezelf denken vlak voor mijn eerste zoen met mijn man in mijn keukentje toen…

Ik voelde de spanning en dat er bijna wat stond te gebeuren en toen heb ik het hele etiket gelezen van de chicken tonight (ja, dat at ik toen nog) om hem maar niet te hoeven aankijken :mrgreen:

@salt wrote:

yep denk ik ook :wink:

vond Wim en Astrid opeens zo leuk samen

je zat steeds. wanneer gaat 1 van de twee het nou zeggen :smiley:

@rosa75 wrote:

@salt wrote:

dat denk ik ook! En volgens mij was ze erg zenuwachtig! Ook in de keuken en maar poetsen… :mrgreen: moest aan mezelf denken vlak voor mijn eerste zoen met mijn man in mijn keukentje toen…

Ik voelde de spanning en dat er bijna wat stond te gebeuren en toen heb ik het hele etiket gelezen van de chicken tonight (ja, dat at ik toen nog) om hem maar niet te hoeven aankijken :mrgreen:

:lol:

@rosa75 wrote:

moest aan mezelf denken vlak voor mijn eerste zoen met mijn man in mijn keukentje toen…

Haha, gelukkig was het bij ons donker.

Wij zaten in de (stilstaande) auto.

Ik overviel hem er geloof ik wel wat mee, haha.

Ze bleef maar stug doorpoetsen - haha.

Maar ja zoiets is natuurlijk altijd rete spannend en dan met die camera’s om je heen - maakt het niet gemakkelijker denk ik.

Zonder camara’s is het al spannend laat staan met :mrgreen:

ik vond die dycke ook wat afstandelijk, al ben ik wel benieuwd hoe het af loopt met Miryam… die gingen naar de SEH toch?

Ik denk ook dat het voor Dycke best lastig is allemaal. Aangezien ze met Mirjam ook een erg goede band heeft opgebouwd en je wilt niet dat iemand gekwetst wordt. Ik had ook zoals zij gereageerd en later was ik er alleen met Jos op terug gekomen dan en hem een dikke knuffel geven. Want hoe dan ook het is duidelijk dat Dycke echt wel veel voelt voor Jos. Maar wel jammer dat ze zo weinig in beeld is geweest!

Ik zit er al weer klaar voor hoor…of is dat een beetje te enthousiast :mrgreen:

Kom maar op met de liefde :inlove:

Ik heb dr ook weer zin in! :mrgreen:

Yep, hier verheug ik me er ook alweer op! :dance:

Hahaha, wat zijn we erg hé :angel:

Ik heb zelfs het programma van de wasmachine erop aangepast, kan ik net nog alles vouwen uit de droger voordat het begint.

Ik ben heel niet nieuwschierig hoor :liar:

Me too :oops: . Wij zitten vanavond weer voor de buis.

ook hier hebben we er weer zin in :mrgreen: :angel:

Me too! Ben zo benieuwd wie ze kiezen!

Oh ja!! Ook wij zitten er weer klaar voor :smiley: :mrgreen: :thumbup: :dance: