Boer zoekt vrouw

Ik kan ook niet wachten…

Zo eerst de kids op bed leggen en dan nog wat huishoudelijke karweitjes en dan ben ik er helemaal klaar voor. :thumbup:

Ben heel benieuwd voor wie ze uiteindelijke allemaal kiezen…

Ik heb er de hele week al zin in :mrgreen:

Kom maar op met bzv…nog even :dance:

:dance: nog drie kwartier :smiley:

ben ook zo benieuwd!!! :smiley: :smiley: :smiley:

JA spannend…ik ben er klaar voor :mrgreen:

Wachten duurt langhang!

Nog even en dan begint het!! :dance: :dance: :dance:

Jaaaaaaaaaa, ik zit ook klaar. Hopelijk volgende week met ons nieuwe wereldburgertje erbij. :mrgreen:

@Wawa wrote:

Jaaaaaaaaaa, ik zit ook klaar. Hopelijk volgende week met ons nieuwe wereldburgertje erbij. :mrgreen:

dan vergeet je het vast te kijken met alle drukte om je heen :inlove:

wij zitten ook al te wachten! :dance:

@Wawa wrote:

Gos Wawa :shock:

Wat gaat het snel! :slight_smile:

@Mutsie86 wrote:

@Wawa wrote:

dan vergeet je het vast te kijken met alle drukte om je heen :inlove:

Ja, of we liggen uitgeteld met z’n drieën op de bank te relaxen :mrgreen:

@Mip wrote:

@Wawa wrote:

Gos Wawa :shock:

Wat gaat het snel! :slight_smile:

Ja he? Over drie dagen is dreumes jarig, dus die dag moeten we even overslaan (liefst van tevoren bevallen natuurlijk :lol: )

alex vraagt wat het nut is om het over bosvruchten- en anijshagelslag te hebben tijdens het ontbijt. Heb je dan écht niks beters te bespreken? :eh: :wall:

Jeetje wietse toch echt voor Neeltje gegaan, wat een dommerik!

En wat liep hij sneu met haar over zijn erf, hij heeft natuurlijk ook nog nooit gekust met een vrouw dus ja wat doe je dan, dan ga je een biertje drinken :wink:

En zij gaat straks lekkere feesten en barbeque’s geven in zijn stallen, gezellig!

En Peter toch voor Hanneke ondanks zijn opmerking van vorige week. Ze passen wel goed bij elkaar!

Hans en Audrey zagen er toch niet heel gelukkig uit zo samen, vond ze er een beetje raar bij staan met z’n tweetjes.

Jos, is echt gelukkig mooi om te zien

Die ouwe snoeperd (wim) die wilde maar wat graag dat Yvon + de camera’s weg gingen :inlove:

Wahahhaa wim stuurde ze van het erf ge-wel-dig!

@Amy82 wrote:

alex vraagt wat het nut is om het over bosvruchten- en anijshagelslag te hebben tijdens het ontbijt. Heb je dan écht niks beters te bespreken? :eh: :wall:

Maar ik ben het wel met haar eens :lol: :lol: . Ik vind die bosvruchtenhagel ook echt veel minder lekker. Zou ook een praatje voor mij kunnen zijn tijdens het eten. Maar ik ben wel minder saai dan die Wietse hoor :wink:

@Reat wrote:

Wahahhaa wim stuurde ze van het erf ge-wel-dig!

Ha ha ha, vond ik ook. En hij heeft ook nog gelijk ook!

Allemaal goede keus gemaakt (al vond ik bij Hans niets uitmaken) BEHALVE Wietse, echt zonde, ik hoopte op Iris, ivm solide, zekerheid waar hij tenminste een toekomst mee zou kunnen hebben. En Neeltje wist gewoon niet wat ze moest zeggen tegen Yvon toen ze voor het keuzemoment nog even samen waren… Dat kwam over alsof ze niet echt weet wat ze doet… Ik hoop dat hij lang gelukkig zal blijven.

Maar voor de rest; leuke aflevering!