Boer zoekt vrouw

Jos zo verliefd :inlove: Erg leuk om naar te kijken!

Wietse en Neeltje vond ik wel leuk over het erf lopen, een beetje onwennig. Maar of het echt wat wordt :think:

Peter en Hanneke, ik vind er niks aan. Maar vind Peter zoiezo een rare

Wim en Astrid, leuk stel!

Hans en Audrey wel verliefd, maar ik vind Hans ook niet zo.

Op naar volgende week!! :mrgreen:

Degene die eruit spatte Jos en Dycke!

Dycke wist gewoon echt niet te reageren door alle spanning erom heen.

Jos zo gelukkig met Dycke, maar zo geraakt omdat hij Mirjam moest kwetsen.

Hans en Audrey zijn volgens mij beide best gevoelig, en vonden het oprecht sneu dat jo moest vertrekken…

Echt sneu vond ik het voor Iris, die lijkt me zo goed bij Wietse passen…

Saskia leek er niet echt onder te lijden…maar moest toch wel bijna huilen…

Hans toch :naughty: de ene week Audrey de liefde verklaren en de andere week bij het keuze moment zeggen dat het niet veel scheelde. Als ik Audrey was had ik me behoorlijk gekwetst gevoeld denk ik.

En idd, tóch Neeltje. Zat er dik in, maar is erg jammer. Al kijk ik wel uit naar Wietse tussen de hele familie Neeltje aan de borrel hoor :angel:

@Mip wrote:

En idd, tóch Neeltje. Zat er dik in, maar is erg jammer. Al kijk ik wel uit naar Wietse tussen de hele familie Neeltje aan de borrel hoor :angel:
Haha ja bij het voorstukje van volgende week zag je hem tussen die hele familie staan, ben benieuwd of hij veel gaat zeggen.

Ik vond Yvon ook wel goed met die interviews met Iris en Neeltje, volgens mij was ze het helemaal met Iris eens dat Neeltje leuk is voor de LEUK, en dat zij een verstandige keuze was :wink:

@Mip wrote:

Hans toch :naughty: de ene week Audrey de liefde verklaren en de andere week bij het keuze moment zeggen dat het niet veel scheelde. Als ik Audrey was had ik me behoorlijk gekwetst gevoeld denk ik.

Dat vond ik nou ook. Ik zou echt heel heel pissed zijn. Ik houd niet van mannen die zo gevoelig zijn, dat ze een ander niet durven kwetsen. Hoe doen ze dat als iemand in hun omgeving ze probeert te verleiden, terwijl ze een relatie hebben. Zouden ze dan ook maar gewoon meedoen? :roll:

haha, zelfs Neeltje weet dat ze alleen voor de ‘leuk’ is :lol: Met Iris waren er veel meer raakvlakken, maar ja,als je zoooo verliefd bent… :inlove:

@Wawa wrote:

@Mip wrote:

Dat vond ik nou ook. Ik zou echt heel heel pissed zijn. Ik houd niet van mannen die zo gevoelig zijn, dat ze een ander niet durven kwetsen. Hoe doen ze dat als iemand in hun omgeving ze probeert te verleiden, terwijl ze een relatie hebben. Zouden ze dan ook maar gewoon meedoen? :roll:

Precies! Als je voor iemand gaat moet je je daarin ook durven uitspreken uit respect naar jouw keuze toe. En het niet durven kwetsen zal hij toch echt iets aan moeten doen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden......

@Mip wrote:

@Wawa wrote:
@Mip wrote:

Precies! Als je voor iemand gaat moet je je daarin ook durven uitspreken uit respect naar jouw keuze toe. En het niet durven kwetsen zal hij toch echt iets aan moeten doen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden......

Ha ha ha, we zitten wel op één lijn met z'n tweeën. :mrgreen:

dat deed Jos dan wel een stuk beter!

Man en ik waren nogal verdeeld over Hanneke. Ik vind haar leuk, man zou helemaal gek worden van haar zei hij :lol: vond dat andere meisje wel een schatje hoor!

Yvon bracht neeltje wel aardig in de war…maar ja, Yvon had wel gelijk vond ik…Neeltje moet toch wel in de gaten hebben dat ze ja, nog niet zoveel te bieden heeft, als ze nog niet verliefd is…toch?

Iris had de situatie wel haarfijn in de gaten!

Dit kan nooit lang stand houden…ik oordeel wel hoor…maar Wietse loopt zijn onderbuik gevoel achterna denk ik…(oh Rosa, wat zeg je nu…man zei: of nog iets lager dan onderbuik… 8) )

Wietse & Neeltje :naughty: nee dat word niet wat…

@rosa75 wrote:

maar Wietse loopt zijn onderbuik gevoel achterna denk ik…(oh Rosa, wat zeg je nu…man zei: of nog iets lager dan onderbuik… 8) )

:lol: :lol: :lol:

@Debby wrote:

Wietse & Neeltje :naughty: nee dat word niet wat…

Wij zijn wel positief met z’n allen he :lol: :lol: Maar ik heb hetzelfde gevoel hoor :wink:

@Wawa wrote:

@Mip wrote:

Dat was volgens mij vooral om het leed wat te verzachten voor jo...Audrey had haar liefdesverklaring toch al :wink:

Wietse en Neeltje, dat hadden wij ook wel verwacht. Maar ook hier uiteindelijk niet het idee dat het stand gaat houden…

De rest vond ik leuk, kloppende stellen :inlove: Ben heel benieuwd of hun gevoelens zich verdiepen of dat er toch nog wat stuk loopt als er geen camera’s meer staan.

Oh…hanneke’s reactie: ik bespring hem, echt ik had geen andere zin verwacht van haar dan deze :lol:

Die Wietse vind ik echt tenenkrommend introvert - en dan met zo’n Neeltje. Ik denk dat zij het vooral leuk vind dat ze gewonnen heeft. Die Iris vond ik echt een schatje - die vind vast nog wel een leuke man.

Die Peter vind ik zo’n heikneuter - en hij staat dus volgende week voor een dichte deur :think: Ik snap niet wat die meiden in hem zagen, nou ja volgens mij kan die saskia wel beter krijgen iig.

Jos en Wim zijn schattig verliefd.

En ik denk ook dat die hans het zei om de ander niet te kwetsen.

Allereerst wil ik zeggen dat Frits mij raakte. Dat zijn vriendin Ina heeft gezegd dat ZÃ?JN Truus naast hen loopt. Ik vond het prachtig! Heb er echt een traan om gelaten. Dat je de liefde van je leven verliest door ziekte en dan een nieuwe liefde vindt die je verlies ook nog deelt…Ik vind et geweldig!

Peter & Hanneke: Perfect match !

Wietse & Neeltje : Als je het hebt over je pik achterna lopen :silenced: Nee laat ik het netjes houden : Puur een roze bril!

Jos& Dyke : Leuk! Maar Jos is een praatjesmaken maar wel met gevoel. Hou ik wel van.

Wim&Astrid : Leuk samen, wel een blijvertje denk ik.

Hans & Audrey: Lekker samen gevoelig zitten zijn. Blijft ook wel.

joh laat die wietste lekker verliefd zijn op die leuke neeltje.

Sinds wanneer maken mensen in de liefde verstandige keuzes.

Misschien is de evt. korte relatie met neeltje wel net wat wietse nodig heeft om ietsie meer zelfvertrouwen te krijgen zodat hij een volgende vrouw gewoon zonder datingprogramma kan versieren.

@Linda_ wrote:

joh laat die wietste lekker verliefd zijn op die leuke neeltje.

Sinds wanneer maken mensen in de liefde verstandige keuzes.

Misschien is de evt. korte relatie met neeltje wel net wat wietse nodig heeft om ietsie meer zelfvertrouwen te krijgen zodat hij een volgende vrouw gewoon zonder datingprogramma kan versieren.

je hebt wel gelijk hoor Linda…laat hem maar lekker zelfvertrouwen krijgen…en wie weet!

Nou Linda, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik heb in de liefde een hele verstandige keuze gemaakt hoor ! :wink:

En Wietse, de schat ? Ik hoop dat hij een keer ontmaagd wordt, zal 'm goed doen!