Boer zoekt vrouw

@Karin2 wrote:

[/color]En Wietse, de schat ? Ik hoop dat hij een keer ontmaagd wordt, zal 'm goed doen!

PRECIES!!!

eneeeh ik heb ook een hele verstandige keuze gemaakt achteraf gezien hihi ( na teveel onverstandige keuzes hihihi)

Ik vind het ook leuke setjes geworden! Alleen idd die Wietse met Neeltje… dat wordt m niet op lange termijn. Maar ja dan heeft hij straks in ieder geval een kroeg van binnen gezien!

Oh die Neeltje. Ik zat me echt te ergeren aan haar toen ze samen met Yvon in het gras zat. Dat kind wist echt niet waar ze mee bezig was. Jammer dat Wietse erin is getrapt. Ik dacht wel dat hij verliefd op Neeltje zou worden, maar toch had ik een stille hoop dat hij toch voor Iris zou kiezen. Die past qua levensstijl en gedachtengang beter bij Wietse. Hub zei al: staat die man ff voor joker bij het nederlands publiek. Maar goed als hij nog nooit verliefd is geweest en nu wel? Voor hem ook nieuw natuurlijk.

Jos en dycke: ja hij heeft het netjes opgelost, Leuk stel samen. Al blijf ik hem een macho vinden :silenced: En het viel me op: zo’n mega huis, bmw onder zijn kont en dan heeft hij boodschappen van de lidl :lol: Niets mis mee natuurlijk, maar ik zou dan wel a merken verwachten ofzo :wink:

Peter en Hanneke. Ik dacht echt dat hij voor Saskia zou kiezen na zijn opmerking van vorige week. Al vind ik Hanneke gewoon echt bij hem passen. Ik zie haar ook wel lopen op de boederij. Saskia zou helemaal ondersneeuwen bij hem. Dus aan de ene kant verbaasde het me niet echt dat hij toch voor Hanneke koos. Ja leuk stel :thumbup:

De papa van Hans. Oh ik kon ook wel mee huilen, wat een mooie opmerking van zijn nieuwe vriendin. Daar heeft hij mee geboft en ze leek me in de vorige aflevering ook een leuke vrouw.

Zijn zoon, tja dat was al wel bekend. Vond het wel sneu om te horen hoe Jo over hem dacht. Zij vind hem toch ergens wel errug leuk.

Ik vind Audrey ook bij hem passen. Ik vind ze zo lief samen. 8)

En dan nog het appelwangetjesmannetje. Ik vind het erg leuk voor ze dat ze elkaar hebben gevonden al zit daar ook nog niet veel diepgang in. Laatste blik toen ze omarmd naar het land stonden te kijken en dan die opmerking van onze appelwangetjesmannetje: Zo, nu mooi even naar de wolken kijken.

:zzz: :zzz:

Ook merkte Astrid iets op over heelijk samen beschuit eten, alsof Cynthia even niet meer bestond. maar die lag nog heerlijk in bed te liggen :slight_smile: Ik hoop voor haar dat ze een lieve man gaat vinden :thumbup:

Ik ben benieuwd naar volgende week.

:smiley:

@Mutsie86 wrote:

Jos en dycke: ja hij heeft het netjes opgelost, Leuk stel samen. Al blijf ik hem een macho vinden :silenced: En het viel me op: zo’n mega huis, bmw onder zijn kont en dan heeft hij boodschappen van de lidl :lol: Niets mis mee natuurlijk, maar ik zou dan wel a merken verwachten ofzo :wink:

Macho? Het is een man-man maar geen macho vind ik. Een macho durft zijn gevoelens niet te tonen hoor!

En wat betreft je opmerking over dik huis en de Lidl. Ik vind dat tegenwoordig niet meer opgaan hoor, de Lidl en de Aldi hebben degelijke duitse kwalititeitsproducten en waarom zou je meer uitgeven ?
Bovendien is Jos een handelaar, iemand die geld om kan zetten in geld en dat kun je alleen maar doen door slim met je geld om te gaan.
Onze huisbaas van vroeger is miljonair geworden en op de vraag hoe hij dat gedaan heeft, antwoordde hij heel eenvoudig : Iedere dubbeltje dat je op straat vindt, oprapen.

En weer OT ;)

weet je wat mijn man zei:

straks zit Neeltje op Wietse zijn steeltje :oops: :oops:

Whahahahahaaaaaa!

@knollie1 wrote:

Ik dacht alleen maar:

Zometeen zijn ze bijna aan sex toe en dan zit Wietse daar maar wat te giechelen en te zeggen: ‘ik ben zo zenuwachtig!’ :mrgreen:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

@Fryskefaam wrote:

@knollie1 wrote:

Ik dacht alleen maar:

Zometeen zijn ze bijna aan sex toe en dan zit Wietse daar maar wat te giechelen en te zeggen: ‘ik ben zo zenuwachtig!’ :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

@Karin2 wrote:

@Mutsie86 wrote:

Macho? Het is een man-man maar geen macho vind ik. Een macho durft zijn gevoelens niet te tonen hoor!

En wat betreft je opmerking over dik huis en de Lidl. Ik vind dat tegenwoordig niet meer opgaan hoor, de Lidl en de Aldi hebben degelijke duitse kwalititeitsproducten en waarom zou je meer uitgeven ?
Bovendien is Jos een handelaar, iemand die geld om kan zetten in geld en dat kun je alleen maar doen door slim met je geld om te gaan.
Onze huisbaas van vroeger is miljonair geworden en op de vraag hoe hij dat gedaan heeft, antwoordde hij heel eenvoudig : Iedere dubbeltje dat je op straat vindt, oprapen.

En weer OT ;)

Kan mij hier alleen maar bij aansluiten.

Ik werk bij een financiele instelling en je wilt gewoon niet weten dat een hoop zaken eigenlijk gewoon van de bank zijn.
Dus door de hoge lasten (huis, auto etc) moeten ze wellicht ook wel goedkoop boodschappen doen.
Ik zeg dit in z'n algemeenheid en zeg dus niet dat dit op Jos slaat.

Ik vind hem zelf de leukste boer van dit seizoen....

@Mir71 wrote:

@Fryskefaam wrote:
@knollie1 wrote:

Ik dacht alleen maar:

:lol: :lol: :lol:

nee die zegt: ik vind dit wel moeilijk ja

En dan tuit ie zijn mond op zijn manier…

ik wil het niet weten aaarrgghh :sick: :sick:

:lol: :lol: :lol: :lol: Ik ben zeer visueel ingesteld! En Neeltje die ondertussen denkt: wat zal ik morgen weer eens voor feestje geven tussen de koeien?! :mrgreen:

@joseetje wrote:

En dan tuit ie zijn mond op zijn manier…

“dusssss”

En het viel me op: zo'n mega huis, bmw onder zijn kont en dan heeft hij boodschappen van de lidl :lol: Niets mis mee natuurlijk, maar ik zou dan wel a merken verwachten ofzo :wink:

Ken wel meer mensen in zo'n situatie die naar de Lidl gaan of Aldi, vind dat helemaal niet raar hoor..waarom dan perse A merken verwachten.. :think:
Wij gaan ook altijd naar de Aldi en de Lidl, prima winkels! En waarom meer betalen ? :wink:

Leuke stelletjes, hoop dat ze allemaal gelukkig worden samen.
Wietse en Neeltje zal echt niet lang duren denk ik...maargoed wie weet..
Jos en Dycke zie ik echt wel wat worden, heel leuk stel :inlove: Jos is mijn favoriete boer van deze serie.
Kijk uit naar volgende week, kennismaken met de familie..leuk!

wij vonden het gewoon opmerkelijk haha , verder niets mis mee met lidl etc (wij hebben er zelf ook heel veel dingen vandaag)

Maar viel ons gewoon op :wink:

Ik had dit topic nog helemaal niet gezien… :oops:

@Tierrr wrote:

Ik had dit topic nog helemaal niet gezien… :oops:

Heb je even wat bij te lezen :lol: :lol: :wink:

@Karin2 wrote:

@Mutsie86 wrote:

En weer OT ;)

En hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Dat is ook het eerste wat ik dacht en ja hier is Jos nog steeds mijn favo-boer van deze seizoen. (die heeft ook mooiste boerderij en omgeving van allemaal)