Boer zoekt vrouw

eigenlijk geen verassingen…

ik snap wietse wel. Die jongen is nog nooit verliefd geweest. Neeltje is een mooie, gezellige, vrolijke meid die het misschien wel voor elkaar krijgt dat Wietse wat losser wordt. En ook al duurt het niet lang, ik denk dat het voor hem goed is om wat uit zijn"vertrouwde leventje te stappen en wat meer van de "wereld"te zien en dat kan met neeltje. (al vond ik iris wel een hele lieve meid)

jos: een geweldige man die gewoon echt helemaal verliefd is. Heerlijk om te zien en vond het ook mooi om te zien dat hij het toch ook wel moeilijk vond om het tegen mirian te zeggen. Dat maakt hem helemaal “mooi”.

en denk dat dycke en jos heeeeel erg gelukkig worden met zijn twee!

peter en hanneke. 2 een zelfde soort mensen. Dat hoort gewoon zo. Denk dat saskia te rustig is voor peter en dat peter helemaal over haar heen zou lopen op den duur.

Hans en audrey. Ik vond het wel mooi dat hij jo niet wilde kwetsen en vond dat hij dat op deze manier goed heeft aangepakt.

wim en astird: denk dat die twee heel gelukkig worden samen. (en dat hoop ik ook echt voor ze!)

Ik was dit topic nog nooit tegengekomen :oops:

Ga het nu helemaal volgen…ben ook elke zondag een trouwe kijker :lol:

De keuzes van gisteren hebben mij niet echt verbaasd, alleen bij Peter wist ik het niet helemaal.

En ja Wietse en Neeltje…ze hebben vast een leuke tijd samen, maar voor hoelang :think: Het doet hem vast wel goed, de wereld om hem heen verkennen!

Ik zat gisteren lekker op de bank met en bakkie thee en een doosje Amicelli’s :drool: …maar verder waren er natuurlijk geen grote verrassingen :mrgreen:

Jos vond ik tijdens de speeddate enzo maar een enge gladjakker (zie ergens aan het begin van dit topic 8) ), maar gaandeweg het programma is hij toch de liefste en leukste boer geweest. Respectvol naar zijn vrouwen, geemotioneerd zelfs. Ik vind het een leuk stel samen :thumbup:

Wim, ach Wim met zijn appelwangetjes :inlove: . Ik hoop zo dat hij en Astrid nog lang gelukkig mogen zijn. Heerlijk hoe ze Yvonne en de camera’s weggestuurd hebben. Het is nog lang onrustig geweest denk ik op de boerderij :angel:

Wietse, bah bah en nog eens bah :sick: . Inderdaad het prototype l*l acherna lopen. Naja, ik hoop dat Neeltje hem de wondere wereld van de vrouw heeft laten zien en dat hij daarna op zoek kan gaan naar een vrouw die bij hem past…Iris paste zoveel beter bij hem. Zo zonde…

Hans, dat hij en Audry maar lekker samen over diepere gevoelens gaan keuvelen. Ik vind hem niet leuk, ik vind haar niet leuk :angel: en volgens mij vinden ze elkaar ook niet leuk 8)

Peter, die is nu lekker aan het spermavangen met Hanneke :mrgreen: Ik hoop dat ze niet gillend gek van elkaar worden. En ik hoop dat Hanneke een paar fatsoenlijke shirts voor hem koopt ipv die eeuwige foute hemdjes :sick:

@mayo28 wrote:

Peter, die is nu lekker aan het spermavangen met Hanneke :mrgreen: Ik hoop dat ze niet gillend gek van elkaar worden. En ik hoop dat Hanneke een paar fatsoenlijke shirts voor hem koopt ipv die eeuwige foute hemdjes :sick:

Hahahahahahahaaaaa!! Dat dacht ik dus ook gisteren, toen ze samen naar hem aan het kijken waren en dacht: wat zouden ze denken over die hemdjes? “Als we samen zijn, ga ik straks wel even betere shirts kopen” :roll:

Ik had niet verwacht dat peter voro hanneke zou kiezen na zijn opmerking van vorige week “hou je bek en vreet je bek leeg”.

Jos vindt ik 3 keer niks…brrr

maareh juist omdat hij bij de Lidl boodschappend oet heeft hij geld over voor zo’n groothuis en dikke auto :smiley:

@marjolein98 wrote:

Ik had niet verwacht dat peter voro hanneke zou kiezen na zijn opmerking van vorige week “hou je bek en vreet je bek leeg”.

juist wel! ze zeggen allebei wat ze denken en Hanneke moet af en toe ook even teruggefloten worden denk ik....

@marjolein98 wrote:

:smiley:
Dat heeft hij niet direct tegen haar gezegd, hij zei dat in een interview wat tussen de beelden door te zien is.

Zoooo, ik zit klaar voor het borreluurtje van Wietse bij de fam. Neeltje hoor :mrgreen:

ik zit ook klaar:D

nou ik zit ook te wachten ben benieuwd;

zelf vindt ik wietse en neeltje niet echt een stel wat kan slagen na mijn idee voor filmpjes van bzv stond hij ook zo zielig alleen.

dit jaar is mijn favo boer toch echt jos

Kom maar op…heb er wel weer zin an… :inlove:

Ik ben er klaar voor! :thumbup:

Ik zit klaar (helaas met beeb in de buik. Vorige week had ik gehoopt nu met meiske op schoot te kunnen kijken :oops: )

Aaah Wietse is er nu, ik ben gewoon zenuwachtig! :smiley:

Wat leuk al die verliefde stellen :inlove: Ik weet t alleen nog niet met Neeltje hoor… t ene moment denk ik; ja, ze gaat er echt serieus voor en het andere moment…vraag ik me af waarom ze er precies voor wil gaan :think: stiekum een kern van waarheid in het leven op de boerderij willen en wietze…ach die neem ik er wel bij? :think:

Beetje tamme uitzending vond ik. Bij Hanneke en Peter spat het niet echt van het scherm moet ik zeggen. En haar moeder :o precies dezelfde stem zeg!

Jos en Dycke zó leuk samen :inlove:

@WoLa wrote:

Wat leuk al die verliefde stellen :inlove: Ik weet t alleen nog niet met Neeltje hoor… t ene moment denk ik; ja, ze gaat er echt serieus voor en het andere moment…vraag ik me af waarom ze er precies voor wil gaan :think: stiekum een kern van waarheid in het leven op de boerderij willen en wietze…ach die neem ik er wel bij? :think:

Neeltje sprak zichzelf in de fimpjes idd tegen :think:

M’n vriend vroeg of neeltje een dubbele persoonlijkheid heeft haha, eerst zegt ze dat ze er helemaal voor gaat en binnen 2 weken bij hem woont en in het filmpje weet ze het nog niet zo zeker, vind haar wat lauw.

Ik zelf kan niet echt door haar heen prikken, ik snap haar intenties niet zo goed, wat wil ze eigenlijk??

Ik vind Audrey zo vervelend praten, ze praat heel erg in de “je” vorm ipv de ikvorm.

Wim & Astrid vind ik echt leuk samen. Als ik hen zie, dan krijg ik ook heimwee naar de eerste jaren met mijn man, dat zijn zulke speciale vlinders die je dan hebt! Leuk!

Jos & Dycke, super leuk samen, lekker puberen, heerlijk. Hopelijk zijn ze nog samen. Heb verhalen gelezen dat Jos weer los is?

Neeltje is gewoon op avontuur, niets meer niets minder. Arme Wietse.

Hans & Audrey gaan trouwen. Ja joh, als je aanstaande een beer voor je schiet, dan moet dat gewoon raak zijn! :wink:

Hanneke & Peter. Passen nog leuk samen. Maar geen vonken.

Morgen luisteren naar Beelen, samenvatting van boer zoekt vrouw, geinig.

Ze zeggen dat Peter iemand anders uit de brieven heeft uitgezocht en contact mee heeft.

En ze zeggen dat de broer van Dycke heeft gezegt dat Jos en Dycke nog steeds erg verliefd zijn.

Dat Neeltje en Wietse samenwonen.

En de rest ook nog samen zijn.

Nou ja ik wacht maar geduldig :liar: af

Ik vind Neeltje en Wietse helemaal niks samen.

Krijg net echt hoogte van haar.