Boer zoekt vrouw

Ik hoorde van mijn vriend dat het tussen Hanneke en Peter al lang voor de uitzendingen uit was. Hij wist dat voor de serie begon al, maar had voor mij zijn mond gehouden.

(Brabant hè… ons kent ons)

Ahh dat vind ik jammer, leek zo’n leuk stel!

Hoe lang gaan de afleveringen eigenlijk door? Als in wanneer we te weten komen hoe het met allemaal afgelopen is?

Volgens mij nog 2 afleveringen. Volgende week van de weekend-trips en dan de week erna de terugkomdag.

Leuke stelletjes behalve Neeltje en Wietse ik vind haar zo nep!

Neeltje zou het liefst binnen 2 weken op de boerderij willen wonen, maar is niet verliefd…snap er weinig van…kan me alleen bedenken dat Wietse dan goed in bed moet zijn :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Die filmpjes zijn toch op een ander tijdstip opgenomen dan de bezoeken aan de families. Kan dus best zijn dat ze het toen nog niet wist, maar tijdens die dag van die filmpjes aan het water inmiddels wel hoteldebotel was.

Ja dat zei ik gisteren ook tegen vriendlief

Ik snap Neeltje wel.

Hoe kwetsbaar is een situatie waarin je 1 van de 2 bent. Ik zou ook me niet helemaal laten gaan om hopeloos verdrietige taferelen te voorkomen.

Daarbij kijken wij iedere week 1 aflevering, maar zijn de opnamen natuurlijk in een veel kortere tijd opgenomen. Niet iedereen is meteen helemaal in de wolken, soms kost het wat tijd toch?

(hoewel ik zo niet ben, ik was altijd vrij snel overstag)

@El73 wrote:

Neeltje zou het liefst binnen 2 weken op de boerderij willen wonen, maar is niet verliefd…snap er weinig van…kan me alleen bedenken dat Wietse dan goed in bed moet zijn :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als hij uberhaupt weet hoe het moet…

ik vind neeltje wel een leuke meid. iemand die wietse echt nodig heeft om mis wat losser te komen.

zit nu te kijken maar wat is peter afstandelijk… alle boeren (zelfs wietse) zoent zijn vrouw op de mond, maar peter geeft 3 afstandelijke kussen… sorry, maar daar zou ik niet blij mee zijn…

vind wietse zo leuk tussen zijn “schoonfamilie”!

en jos… wat is hij weer attent voor dycke en haar dochters. heerlijk om te zien

die wim en astrid… heerlijk verliefd de liefde sttraalt er vanaf

en hans met de opmerking dat de beer op audrey lijkt! :mrgreen:

Heb het gemist - maar vannacht nachtdienst eens kijken of ik het kan zien via uitzendinggemist.

Wat ik trouwens wel een domper vond was de laatste envelop, veel leuke bestemmingen voor de weekendjes, en dan op het einde Brugge. Ook leuk, maar niet zo spectaculair als de andere bestemmingen vind ik. En Wietse en Neeltje moeten dus de pub in :mrgreen: .

Ik vind Jos en Dycke echt een wereldstel.

Wat een schatten bij elkaar,alles klopt,leuk zo met die meiden erbij.

Ik hoop voor ze dat dit blijvend is…

Ik vond Jos ook echt de leukste boer.

En Hans de minst leuke :mrgreen:

Peter is lomp,maar hij komt wel echt over,doet zich niet anders voor als dat hij is…lijkt mij :smiley:

Brugge is een hele leuke stad…ik zou dat liever hebben dan Belfast eerlijk gezegt

@El73 wrote:

Brugge is een hele leuke stad…ik zou dat liever hebben dan Belfast eerlijk gezegt

ja of Riga.

m’n rijtje zou zijn;

Porto,

Stockholm

Brugge

Belfast

Riga.

als ik mocht kiezen uit deze vijf :slight_smile:

Ik wist niet eens waar Riga lag eerlijk gezegt :oops: , maar nee dat zou ook niet mn voorkeur hebben.

Is jammer dat ze er zulke steden bij doen. Doe dan bv Rome, Wenen, Barcelona enz…maar goed…als er liefde is, dan komt dat overal wel tot uiting denk ik zo dan maar… :inlove:

Riga lijkt mij super!!!

Ik wil zo wel naar Stockholm hoor! Leuk juist, niet zo standaard!

het is wel een test :smiley:

ook verliefd als het weer druilerig is :smiley:

haha