haha NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
misschien met heeeeeeeeeeeeel veel biertjes op
Daar kan ik me inderdaad ook echt geen voorstelling bij maken…
Hoewel… een vriend van ons had vroeger ook geen moeite om een scharrel op te doen (om het zo oneerbiedig te zeggen) maar hij bakt er nu al 7 jaar niets meer van… en dan ook echt niets meer. Het kan dus wel.
We hebben al een keer voorgesteld om hem op te geven voor bzv, maar hij heeft al aangegeven dat hij dan nooit meer met ons wil praten en geen vrienden meer wil zijn… We durven dus niet meer. (hij is ook melkveehouder)
@angelbaby wrote:
Hoewel… een vriend van ons had vroeger ook geen moeite om een scharrel op te doen (om het zo oneerbiedig te zeggen) maar hij bakt er nu al 7 jaar niets meer van… en dan ook echt niets meer. Het kan dus wel.
Haha, die ervaring hebben wij inderdaad ook met een vriend... dus wie weet...
neeltje is stapelverliefd…
op de boerderij! :lol:
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Neeltje gewoon voor het winnen ging, en dat is gelukt. Klinkt niet echt aardig, maar dat gevoel heb ik steeds gehad bij haar. Haar ouders zeiden ook zoiets van dat ze ergens altijd helemaal voor gaat en dat past voor mij weer bij mijn gevoel (en ik vond dat niet echt op Wietse slaan, maar op het winnen van). Vond het ook niet zo leuk dat haar ouders iets zeiden van kijken hoe lang dit weer leuk is voor haar, hoe lang ze het volhoudt. Ik heb als ik haar zie ook helemaal niet het idee dat ze Wietse heel erg leuk vindt. Ik zou het zo zielig vinden als Wietse zijn neus op deze manier stoot…
Jos en Dycke vind ik echt super samen, ik vind Jos echt zo’n leuke man! Hoe kan zo’n leuke man nou toch alleen zijn? Zo’n sociaal mens… Ik hoop echt dat ze samen blijven!
Astrid en Wim dat is ook zo leuk. Ik had bij Astrid in het begin de twijfel of het nou om de boerderij ging of om de boer omdat ze zo graag uit de stad weg wou heeft ze gezegd, maar je kan echt zien dat ze hem echt heel leuk vindt.
Hans en Audrey, weet ik niet zo… Ik vond Jo(nog wat) ook wel een leuke meid en ik had haar eerder bij hem zien eindigen eigenlijk…
Peter stond al in de krant met een andere vrouw, foto genomen op de Hedelse paardenmarkt (ze leek me een beetje oud). Het is gewoon echt een boer, geen gecompliceerd gedoe, maar recht voor zijn raap, het is soms een beetje bot maar je weet wel wat je er aan hebt.
Zoooo… Ik ben bijgelezen
Leuk, zo’n topic! Ik heb 2 weken geleden voor het eerst een aflevering gezien en daarna alles teruggekeken via uitzending gemist. Dus ik vind het wachten nu wel heel erg lang duren!
Ik zie Wietse & Neeltje niks worden, Neeltje is niet verliefd en zou zich maar vervelen op de boerderij.
Peter & Hanneke zie ik ook niet bloeien, er komt weinig warmte bij Peter vandaan. Ik snap wel dat zoiets moet groeien, maar er zou toch wel iets al moeten zijn?
Van de andere boeren ben ik erg benieuwd!!
Ik vond Jo trouwens vreselijk, wat een zwever.
Jos en Dycke :inlove:
@Tante Soesa wrote:
Jos en Dycke :inlove:
haha ik vind ze nog steeds :sick:
een vriend zat ook mee te kijken en we zeiden tegelijkertijd: mogen we een teiltje :sick: :thumbdown:

verder heb ik weer genoten. Wim en Astrid, Audrey en Hans, ja die zie ik toch echt wel verliefd.
Neeltje, nee, ik weet niet waar ze op is gevallen, maar niet wietse.
Peter en Hanneke, ook zo afstandelijk, hopelijk verandert dat nog.
Ik vind Jos&Dycke erg leuk om zo te zien samen! :inlove:
Hans met twijfels… Ik vraag me af of de pit nog gaat komen bij Audrey. Had niet verwacht dat Hans wat meer pit zocht eigenlijk.
Ik ben heeeel benieuwd naar volgende week!
Neeltje met haar hoogdravende plannen, zonder vlinders en Hanneke en Peter :think:
Weer een week wachten :naughty:
Jos en Dycke zijn idd zooo lief samen! Echt leuk om naar te kijken. Ik vind haar ook een hele mooie vrouw zeg!
@Wawa wrote:
Ik zit klaar (helaas met beeb in de buik. Vorige week had ik gehoopt nu met meiske op schoot te kunnen kijken :oops: )
En deze week heeft ze meegekeken :inlove: :inlove: :inlove:
Ik heb juist genoten van Peter en Hanneke, geweldig die 2 :lol: , ze passen goed bij elkaar! :thumbup:
Jos en Dycke, leuk stel samen, al is het wel wat klef maar dat past wel bij ze.
Hans en Audrey vind ik weinig aan samen, zo geforceerd… :think:
Wietse en Neeltje, heel bijzondere combi… :roll: Neeltje wil snel bij haar ouders weg…
Wim en Astrid, goeie match! :thumbup:
@Wawa wrote:
@Wawa wrote:Ik zit klaar (helaas met beeb in de buik. Vorige week had ik gehoopt nu met meiske op schoot te kunnen kijken :oops: )
:inlove: :inlove:
Neeltje vind werkelijk alles “grappig” :roll: Ze wil meteen samenwonen maar is niet verliefd :eh: en ze vindt als je een serieuze relatie hebt, je op wintersport móet mét apres-ski :wall: Ja Neeltje, je weet wel wat belangrijk is…
En ik heb vreselijk gelachen om Peter en Hanneke met hun balsam. Dat was pas een gezellig avond whaha! Na 10 minutenstappen en zuipen alweer in de taxi terug naar het hotel :thumbup:
Wim & Astrid Wim baalde zichtbaar van Astrid haar spierpijn…Bijna de seks uitgesteld!! :mrgreen:
@Em wrote:
Ik heb juist genoten van Peter en Hanneke, geweldig die 2 :lol: , ze passen goed bij elkaar! :thumbup:
Jos en Dycke, leuk stel samen, al is het wel wat klef maar dat past wel bij ze.
Hans en Audrey vind ik weinig aan samen, zo geforceerd… :think:
Wietse en Neeltje, heel bijzondere combi… :roll: Neeltje wil snel bij haar ouders weg…
Wim en Astrid, goeie match! :thumbup:
Sluit me hier bij aan.
Ik weet niet wat ik van die Neeltje moet vinden, vind haar maar een raar mens. :roll:
Ja dat is ook weer zo :mrgreen:
@Wawa wrote:
@Wawa wrote:Ik zit klaar (helaas met beeb in de buik. Vorige week had ik gehoopt nu met meiske op schoot te kunnen kijken :oops: )
Hahaha, gefeliciteerd hè! :inlove:
Jeetje die Neeltje wat een mens is dat he? En die Wietse is maar wat verliefd op haar, ziet hij nu echt niet dat zij niets voor hem voelt.
Vooral haar “subtiele” hint tijdens de high tea had hij niet door
Wim & Astrid is idd een leuk stel…
Jos & Dycke, hebben het iets te veel over dat ze cadeautjes zijn enz dat ben ik nu wel een beetje beu aan het worden…
Hans & Audrey, tja die Hans moet eens wat minder over zijn gevoel praten, wie weet komt Audrey wel echt los als de camera’s weg zijn. Je bent toch op een romantische trip dan lijken me die camera’s toch ook wel een belemmering…
Peter & Hanneke, haha wat heb ik om ze moeten lachen, idd met die Black Balsam die viel goed bij haar, haah
@Wawa wrote:
[/quote]
Gefeliciteerd en hoe heet ze? Ben benieuwd welke naam het uiteindelijk geworden is

Ik vond Neeltje echt lullig tijdens die high tea :naughty:
Ga de rest nú terug kijken, als je 25 weken zwanger bent krijg je nog weleens spontaan trek in (bijvoorbeeld) de mac, zodat je zelfs TIJDENS boer zoekt vrouw de deur uit gaat :roll: :lol: