Boer zoekt vrouw

Ahhhh gosss Wietse is echt TE lief hoor voor Neeltje… Arme wurm met z’n biertje :clap:

Hans & Audrey

Gadver Hans in z’n blote bast aan het ontbijt :sick: :silenced: en komt er nou écht niks zinnigs uit Audrey, wat een vermoeiend mens en dat afgetrokken bekkie van d’r :silenced:

Wim & Astrid

Had Astrid d’r kop niet tegen het raam kunnen stoten :angel:

Wietse & Neeltje

Arme jongen…

Wim & Dycke

Gezellig hoor maar af en toe… :sick:

Peter & Hanneke

Meer stapvriendjes in mijn ogen :shifty:

Nou… ik vond Neeltje lekker duidelijk met die High Tea…

Ga maar even naar je eigen plek…

En Wietse reageerde ook duidelijk… “oh… moet je “weer” ruimte?”…

WHOEAAAAA dit gaat niks worden…

raar mechanisme die twee… Wietse plakt het liefst de hele dag maar wil haar niet in huis…

Neeltje wil niet plakken, maar wil samen wonen…

Peter en hanneke… LEUK!!! en lief met elkaar… stoer lief

Audrey… pfffff wordt kriegel van haar… wat een kwijlerd…bleh…

met die onzekere, vragende ogen… brrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik vond peter en hanneke ook erg leuk, zo lachwekkend :lol: geweldig. En ze werden op het laatst wel romantisch he? In het voorfilmpje voor volgende week leken ze ook nog erg gelukkig samen. Dus voorlopig geloof ik die foto in de krant maar niet :wink:

Wim en Astrid, ook heerlijk om naar te kijken. Zij regelt alles wel en wim loopt er gezellig achteraan :inlove:

Jos en Dycke, ach die zijn gewoon stapel, is toch ook leuk op die leeftijd nog?

Hans en Audrey, nee geloof niet dat dat wat gaat worden. Audrey is wat passief en saai…

Wietse en Neelte…Neeltje is inderdaad stapelverliefd op het plaatje (boerderij, samenwonen en uberhaubt een vent naast haar.) Dat het wietse is, ach, een ander kan ook wel. Als ze maar gezellig biertjes kan drinken :roll: ik word zo moe van haar gebazel, die heeft echt geen idee waar ze het serieus over heeft…

Vond het wel goed dat wietse eerlijk zei dat hij het rustig aan wilde doen, knap als je zo verliefd bent! Of zou het alweer zakken? :think:

@WoLa wrote:

Ik vond peter en hanneke ook erg leuk, zo lachwekkend :lol: geweldig. En ze werden op het laatst wel romantisch he? In het voorfilmpje voor volgende week leken ze ook nog erg gelukkig samen. Dus voorlopig geloof ik die foto in de krant maar niet :wink:

Wat voor foto ?

Wietse en Neeltje: ik weet het niet… snap niks van Neeltje…wil samen wonen, en nu al, maar is niet verliefd :think:

Wim en Astrid: brrr, krijg de kriebels van die 2. Ze zijn wel heel erg verliefd geloof ik…

Jos en Dycke: heel verliefd, ik vind ze nog steeds heel erg leuk samen :inlove:

Peter en Hanneke:in het filmpje van volgende week lijken ze wel erg gelukkig samen, maar ik denk dat dit toch meer als goede vrienden zal zijn.

Hans en Audrey: ik weet niet goed wat ik van die 2 moet vinden… :think:

@Karin2 wrote:

@WoLa wrote:

Wat voor foto ?

iemand zei hier toch dat er een foto in de plaatselijke krant stond met een foto van peter met een oudere vrouw?

@Mama wrote:

Peter en Hanneke:in het filmpje van volgende week lijken ze wel erg gelukkig samen, maar ik denk dat dit toch meer als goede vrienden zal zijn.

nou, ze zitten daarvoor toch wel erg gezellig dicht tegen elkaar aan vind ik. En hij zegt met een lief lachje op de vraag hoe het gaat: "zeg jij het maar" tegen hanneke. Dus ik denk dat ze gaan samenwonen ofzo...

Ik vind deze serie niet zo geweldig… :oops:

Peter en Hanneke :shifty:

Ik vind die Peter helemaal niks…

Ik vind haar zo’n rare stem hebben en die ogen staan zo raar, idd meer stap/drink vriendjes…

Wim en Astrid, is wel leuk!

Hans en Audry… :think:

Wietse en Neeltje, genoeg over gezegd… :lol:

En ik ben één van de weinigen die Jos echt helemaal niks vind…

Veel te veel “over de top!!”

Dyke is een leuke vrouw maar samen zooooooooooo zoet :sick: :sick: :sick:

“Je bent voor mij onuitwisbaar”, gadver…

Ik zat maar te wachten op dat pak Dubbelfriss (Zoooooooo, dat mag wel wat minder zoet!!! :mrgreen: )

@WoLa wrote:

@Karin2 wrote:
@WoLa wrote:

Wat voor foto ?

iemand zei hier toch dat er een foto in de plaatselijke krant stond met een foto van peter met een oudere vrouw?

Oja ? Nou misschien was dat zijn moeder ?

Zo, dacht ook aan zijn moeder ja, of een familielid. Niet meteen van die conclusies trekken, wel mag worden gezegd dat ik vond dat ze niet zo erg close waren, vooral als je bedenkt dat Hanneke vorig week zo hoopte dat hij haar gekozen zou hebben. Dan zou je nu denken dat er wat meer vonken vanaf spatten.

Maar dubbel zoveel bij Jos en Dycke. Ik vind ze een topstel in deze seizoen, maar gisteren was het mij iets TE… teveel gepraat over dankbaar en zo. Brr… Maar je moet ook niet vergeten dat de KRO heel veel beelden weglaten, die te gewoontjes zijn. Kan me niet voorstellen dat ze alleen daarover praatten.

Audrey, ja ik vind het jammer dat het die ander niet was geworden, ik vind haar 10x niets met die mondhoekjes en kapsel uit vorige eeuw. Maar ja, wie ben ik om op uiterlijk af te gaan, maar Hans begon al te twijfelen dat ze te zoet is, idd…

Wietse… ja al genoeg gezegd hier. :wink:

Wim en Astrid, ja, gewoon geen negatief commentaar, is ook topstel! :thumbup: Lachen ook.

@Karin2 wrote:

@WoLa wrote:
@Karin2 wrote:
@WoLa wrote:

Wat voor foto ?

Oja ? Nou misschien was dat zijn moeder ?

dat denk ik ook, zoiets in elk geval.

Ik vind Wietse en Neeltje ook maar een rare stel zo samen maar …

Ik vind het toch goed van Wietse dat hij zegt het rustiger aan te willen doen. Die vent is stapelverliefd op Neeltje, wie zou dan niet willen dat de vrouw waar hij zo gek op is elke dag bij hem zou zijn ???

Maar hij vond het al te snel gaan dat ze bij hem wilde intrekken.

Hij wilde het rustiger aan doen.

Dus ergens vind ik hem toch weer verstandig daarin, gewoon even kijken hoe de relatie wordt !

Verder geniet ik zeker van Astrid en Wim, hoe die zijn hoofd stootte, heb gelachen.

Maar ook van Peter en Hanneke, zo lekker aangeschoten :mrgreen:

@Greetje14 wrote:

Ik vind deze serie niet zo geweldig… :oops:

Peter en Hanneke :shifty:

Ik vind die Peter helemaal niks…

Ik vind haar zo’n rare stem hebben en die ogen staan zo raar, idd meer stap/drink vriendjes…

Wim en Astrid, is wel leuk!

Hans en Audry… :think:

Wietse en Neeltje, genoeg over gezegd… :lol:

En ik ben één van de weinigen die Jos echt helemaal niks vind…

Veel te veel “over de top!!”

Dyke is een leuke vrouw maar samen zooooooooooo zoet :sick: :sick: :sick:

“Je bent voor mij onuitwisbaar”, gadver…

Ik zat maar te wachten op dat pak Dubbelfriss (Zoooooooo, dat mag wel wat minder zoet!!! :mrgreen: )

Ben het helemaal met je eens.

Vind dit de minst leuke serie tot nu toe.

Heb ze allemaal gevolgd.

Bij Jos en Dycke ligt het er wel heel dik bovenop.

Zó super verliefd… zal best wel zo zijn hoor, geloof ik graag, maar ik ben heel benieuwd hoe ze het blijven vinden als ze straks wat langer bij elkaar zijn.

En dan ook de minpuntjes van elkaar gaan zien.

Dycke vind ik een leuke vrouw, maar die Jos… :eh:

@salt wrote:

Audrey, ja ik vind het jammer dat het die ander niet was geworden, ik vind haar 10x niets met die mondhoekjes en kapsel uit vorige eeuw. Maar ja, wie ben ik om op uiterlijk af te gaan, maar Hans begon al te twijfelen dat ze te zoet is, idd…

Wij dachten ook al dat we naar 'Back to the 80's ' zaten te kijken :mrgreen: Bah, wat een vervelend zoetsappig stel :sick:

Dat van die foto dat was ikke :wink: :mrgreen: . En nee hij stond niet met zijn moeder in de krant, was een paar weken geleden op de hedelse paardenmarkt, maar er moest natuurlijk een opmerking bij, zei nog tegen mijn collega dat toen al die uitzendingen nog niet geweest waren met het keuze moment enzo, dus ik neem aan dat de boeren tot die tijd niet “openbaar” mogen met hun vrouwen als het nog iets is.

@mayo28 wrote:

@salt wrote:

Wij dachten ook al dat we naar 'Back to the 80's ' zaten te kijken :mrgreen: Bah, wat een vervelend zoetsappig stel :sick:

Leuk voor zijn dochters ook en zijn ex vrouw zal ook wel met rollende ogen zitten te kijken :roll: :lol:

@Huggie wrote:

@mayo28 wrote:
@salt wrote:

Leuk voor zijn dochters ook en zijn ex vrouw zal ook wel met rollende ogen zitten te kijken :roll: :lol:
Hier gaat over Audrey en Hans. Huggie ik denk dat jij Jos en Dycke bedoelt :)

Ik vind dat Wietse heel verstandig is. Ik denk dat bij hem ook wel belletjes gaan rinkelen over het waarom wil Neeltje zo snel samenwonen?
In ineens krabbelt Wietse namelijk een beetje terug wat de toekomst betreft......

Die Neeltje is echt een raar mens… :roll: Waarom wil je na twee weken met iemand samenwonen waar je niet verliefd op bent? Ze geeft ook meerdere keren aan dat ze ruimte wil en weer haar eigen dingetjes wil doen. Het kwam op mij over alsof ze na de citytrip eerst genoeg had van Wietse. Hopelijk ziet Wietse in dat ze niet hetzelfde voelt voor hem als hij voor haar. Maar gelukkig komt hij wel wat terughoudend en verstandig over.

Ik vind Wietse ook heel verstandig! Ik weet niet wat ik van Neeltje moet vinden, vind haar een beetje vreemd. Als je twijfelt wil je toch eerst zien hoe het gaat en als het goed gaat ga je toch pas samenwonen lijkt mij.

Ze heeft Geneeskunde in Groningen gestudeerd en ik werk in het ZH. Daar kregen we vorige week de Universiteitskrant met een interview erin met haar oud dispuut- en huisgenoten. De meningen zijn daar ook verdeeld over of ze bij elkaar blijven of niet . Ze zeggen dat ze altijd op een boerderij wilde gaan wonen in Friesland en dat het haar daar misschien om bedoeld is. Ze hebben haar ook al een paar keer weer gezien op feestjes, maar ze laat niks los en ze zijn ook naar de boerderij gereden maar ze kwamen het erf niet op.