Boer zoekt vrouw

Werkelijk, hoe zou je zo dom kunnen zijn om echt alleen voor de 'heb" van het plaatje te gaan.

Uiteindelijk maak je zo 2 mensen ongelukkig.

Fijn dat wietse in elk geval zn verstand een beetje bewaard.

Vond iris juist zo goed bij hem passen…

Verder vind ik het amusant. Zie de paardenboeren niet bij elkaar blijven, maar wel maatjes worden.

Jos en Dyke blijven vast bij elkaar, kwijl of niet, ik vind het toch fijn dat het romantiek gehalte zo een beetje opgeplust word, want het romangehalte van de rest (op wim en astrid na) valt heel erg tegen.

Astrid en Wim, wat een lekker stelletje.

Hans, gaat vast Jo bellen.

@Reat wrote:

Hans, gaat vast Jo bellen.

:lol:

Zou mij niet verbazen… ik vond zijn keus ook fout. maar of Jo daarop ingaat, ze heeft dan dat eeuwige gevoel van 2e keus. Of ze in staat is om dat opzij te zetten?

Jammer dat de website van boer zoekt vrouw niets loslaat over de boeren van voorgaande seizoenen, zodat we straks ook weten of de vrouwen nu bij hen gebleven zijn.

@Williewortel wrote:

@Huggie wrote:
@mayo28 wrote:
@salt wrote:

Audrey, ja ik vind het jammer dat het die ander niet was geworden, ik vind haar 10x niets met die mondhoekjes en kapsel uit vorige eeuw. Maar ja, wie ben ik om op uiterlijk af te gaan, maar Hans begon al te twijfelen dat ze te zoet is, idd…

Wij dachten ook al dat we naar 'Back to the 80's ' zaten te kijken :mrgreen: Bah, wat een vervelend zoetsappig stel :sick:

Leuk voor zijn dochters ook en zijn ex vrouw zal ook wel met rollende ogen zitten te kijken :roll: :lol:
Hier gaat over Audrey en Hans. Huggie ik denk dat jij Jos en Dycke bedoelt :)

Ik vind dat Wietse heel verstandig is. Ik denk dat bij hem ook wel belletjes gaan rinkelen over het waarom wil Neeltje zo snel samenwonen?
In ineens krabbelt Wietse namelijk een beetje terug wat de toekomst betreft......

Klopt :oops:

A.s. zondag dus laatste aflevering?

En denken jullie dat er nieuw seizoen komt volgend jaar?

@salt wrote:

A.s. zondag dus laatste aflevering?

En denken jullie dat er nieuw seizoen komt volgend jaar?

Ja hoor, dat is al bekend gemaakt! :dance:

Ik hoop toch wel dat er een nieuw seizoen komt, ik vind het leuk!! :smiley:

Ja volgens de site komt er een nieuw seizoen :dance:

Volgens de telegraaf zijn alle stellen nog bij elkaar, ben benieuwd

Nieuw seizoen Boer zoekt Vrouw

HILVERSUM - De KRO gaat een nieuw seizoen van de zeer succesvolle datingshow Boer Zoekt Vrouw maken. De vijfde reeks wordt niet in de zomer, maar in de winter opgenomen, vertelde een KRO-woordvoerster donderdag.

© ANPPresentatrice Yvon Jaspers, heeft er zin in, liet ze optekenen in KRO-omroepblad Mikro Gids. ‘‘Winterbeelden hebben ook hun charmes’’, schetst Jaspers.

‘‘Verhalen vertellen bij de kerstboom, samen bij de kachel kruipen. Dat kan voor de romantiek ook mooi zijn. Het platteland is in de winter veel rauwer, dat maakt het bijzonder.’’

En dan zit natuurlijk net die eene leuke boer uit het noorden erbij voor mij! :stuck_out_tongue: :wink:

Deal…

En dan 1 in Zuid Holland voor mij!!! :mrgreen:

en dan willen wij hier alle ins en outs :smiley:

Zou toch wel heel grappig zijn, 2 KOK meiden in Boer zoekt vrouw :lol:

Betrapte mezelf er trouwens op dat ik elke uitzendig de gehele uitzending met een glimlach zit te kijken :mrgreen: Word er zo blij van al die verliefde mensen :inlove:

Zou niet weten waar ik Saar al die tijd van de opname’s moet laten…

Die kan ik echt niet zo lang missen hoor!!!

Ook niet voor een vent…

:oops:

[
''Verhalen vertellen bij de kerstboom, samen bij de kachel kruipen. Dat kan voor de romantiek ook mooi zijn. Het platteland is in de winter veel rauwer, dat maakt het bijzonder.

:inlove:

Ik ga zeker kijken!
Zou niet weten waar ik Saar al die tijd van de opname's moet laten....
Die kan ik echt niet zo lang missen hoor!!!!
Ook niet voor een vent....

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd bij de dames die eerder in het programma zijn verschenen, waar laat je je kids de hele tijd?? Ik zou dat ook echt niet kunnen hoor, zolang zonder, en laat staan andersom.. Nu is de situatie hier er gelukkig niet naar, maar goed bij wijze van dus :wink:

maar in principe gaat het toch maar om een weekje? mits je tot de uitverkorene hoort die tot het eind mag blijven… :think:

of zie ik dat verkeerd?? los daarvan zou ik een weekje ook niet kunnen hoor, maar als je dan de man van je dromen tegen lijkt te komen, misschien weer wel

VOlgens mij zitten ze daar maar drie dagen ofzo op die boerderij - dat het nou weeeeekenlang uitgezonden wordt.

Nou een paar daagjes uit logeren voor het goede doel moet toch te doen zijn. En dan natuurlijk mee op stedentrip nou daar wil vast wel een oma of opa zich voor opofferen om op te passen.

Nou ik heb er weer zin in hoor, ben benieuwd.

Volgens de telegraaf zou iedereen nog bij elkaar zijn :think:

Die Jos zou naar portugal met zijn dochter(s) zijn geweest.

En zij naar een camping in nederland met haar kinderen.

@Bella wrote:

VOlgens mij zitten ze daar maar drie dagen ofzo op die boerderij - dat het nou weeeeekenlang uitgezonden wordt.

.

Het is net de bold and the beautiful, daar smeerden ze 1 avondmaaltijd en een zwembadincident waarbij vervolgens de ex van de moeder van de broer van een vage kennis in het water viel ook uit over een hele week :wink: