VOlgens mij zitten ze daar maar drie dagen ofzo op die boerderij - dat het nou weeeeekenlang uitgezonden wordt.
Nou een paar daagjes uit logeren voor het goede doel moet toch te doen zijn. En dan natuurlijk mee op stedentrip nou daar wil vast wel een oma of opa zich voor opofferen om op te passen.
En ze hebben vast en zeker momenten voor zichzelf om prive te bellen naar de kids of zo, anders is het geen doen.
Alle stellen nog bij elkaar!! Wie had dat verwacht, vond het wel grappig dat Wietse nog niet wil dat Neeltje bij hem intrekt :dance:
Astrid en Wim straalden nog steeds!
Jos en Dycke ook een mooi stel
Hans en Audrey vind ik toch niet zo bij elkaar passen, er komt niet veel zinnigs uit die monden.
Peter en Hanneke hebben het volgens mij ook nog steeds leuk samen
Die Richard en z’n vriendin hebben er ook geen gras over laten groeien, in mei dit jaar waren de oproepen en ze verwachten in April volgend jaar al hun kindje, dat was hoppa en meteen raak :thumbup: :mrgreen:
En in april al verwacht… Dat betekent dat ze bij de 1e ontmoeting raak hebben geschoten. Vandaag was toch een terugblik op hoe het allemaal is begonnen 3 maanden geleden?
Onee, dat kan niet eens. :think: dan is daar misschien wat langer overheen gegaan, maar in ieder geval is ze nu al zo’n 4 maanden zwanger.
En in april al verwacht… Dat betekent dat ze bij de 1e ontmoeting raak hebben geschoten. Vandaag was toch een terugblik op hoe het allemaal is begonnen 3 maanden geleden?
Onee, dat kan niet eens. :think: dan is daar misschien wat langer overheen gegaan, maar in ieder geval is ze nu al zo’n 4 maanden zwanger.
ja zoals ik al schreef in mei waren de oproepen in april verwachten ze hun kindje…