Boer zoekt vrouw

Nope.

Vind die Wietse nog steeds een vage man, en een paar andere boeren ook echt niet mijn ding (op z’n zachtst gezegd haha)

Ik vind dat haar van Yvon Jaspers toch altijd zo leuk he! Zou het raar zijn als ik een plaatje meenam naar de kapper?

@Karin2 wrote:

Hebben ze gezegd dat ze “bewust” zwanger is geraakt dan ?

Nee en ik denk ook niet dat dat zo is, toch leuk dat het kindje welkom is :thumbup:

@Chelleke wrote:

@Karin2 wrote:
Hebben ze gezegd dat ze “bewust” zwanger is geraakt dan ?

Nee en ik denk ook niet dat dat zo is, toch leuk dat het kindje welkom is :thumbup:

Betrapt… daar was ik dus gewoon vanuit gegaan :oops:

schuift ff een hoekje in :angel:

Naja je weet maar nooit hè :wink:

@Fryskefaam wrote:

Nope.

Vind die Wietse nog steeds een vage man, en een paar andere boeren ook echt niet mijn ding (op z’n zachtst gezegd haha)

Ik vind dat haar van Yvon Jaspers toch altijd zo leuk he! Zou het raar zijn als ik een plaatje meenam naar de kapper?
Zou de kapster wel leuk vinden ja! Gewoon doen!! Ben het met je eens…

Ik keek er ook al vanaf, goh nu al een kindje haha. :inlove: Maar vind het leuk voor ze. Het programma ging over dat de boeren hun liefde zouden vinden, nou zo te zien heeft Richard dat gevonden :thumbup:

En dat lachje van die andere boer haha met zijn eigen boer zoekt vrouw verjaardags feestje. zo aanstekelijk :lol:

En de 5 ‘bekende’ boeren, vind het leuk om te zien dat ze nog allemaal bij elkaar zijn. Boer jos vind ik nog steeds :sick: Ik zal geen macho meer zeggen :wink: haha maar vind hem wel een gluiperd bah!

Vind het jammer dat het seizoen voorbij is, al kan ik nu wel weer ghost wispered zien :dance:

Die Wietse… zo blijkt hij ineens een eigen mening te hebben :lol:

Verbaas me er wel over dat alle boeren nog blij elkaar blijken te zijn… miste Agnes in het hele stuk (alleen even in beeld geweest op de reunie) :think:

maar deze aflevering ging toch over de boeren die dit seizoen hebben meegedaan? Of heb ik gewoon stukken gemist :mrgreen:

@santos_05 wrote:

miste Agnes in het hele stuk (alleen even in beeld geweest op de reunie) :think:
:think:

Agnes deed vorig jaar mee he? :wink:

Ik heb gehoord dat Jos en Dycke ook niet meer bij elkaar zijn. En ook dat Jos het gros van de vrouwen in zijn dorp ‘gehad’ heeft.

Heb ik gehoord… ik ken Jos niet, maar zo’n typ vind ik het wel. :sick:

Wietse… die speeddates, oh wat erg!! :doh:

Hans… niks aan. :hand:

Peter en Hanneke vond ik leuk! Zo schattig dat ze samen zaten. :thumbup: En Wim en Astrid vind ik ook echt leuk. :smiley:

Vanavond kijken naar De Wereld Draait Door!!!

Kijk ik normaal niet naar, denk er gewoon niet naar, maar vanavond wel!

@Mama_jeanet wrote:

@santos_05 wrote:

miste Agnes in het hele stuk (alleen even in beeld geweest op de reunie) :think:

Dat dacht ik ook toen ik dit las :lol:

@salt wrote:

en waarom dan?

dan komen de boeren langs

@knipoogje1983 wrote:

@salt wrote:

en waarom dan?

Inderdaad, hierom!

Sommigen van jullie hebben een apart gevoel bij de vriendin van Richard, ik kan daar wel iets over zeggen.

Zij (en haar ex-man) hebben ruim twee jaar terug ons huis in Lelystad gekocht.

Ze was toen zwanger van haar tweede kindje. (dit met richard is dus haar derde, alhoewel over de kids niet gerept is gisteren)

Die zijn (volgens verhalen uit de buurt!) op een hele nare manier uit elkaar gegaan en nu houdt ze haar kinderen weg bij haar ex-man. Van een ex buurvrouw heb ik verhalen over dat meisje gehoord, daar gaan je haren van overeind staan…

Ik hoop maar dat Richard gelukkig wordt!!!

Overigens, verder on topic: was een leuk seizoen BZV! Ik hoop maar dat die Jos niet zo’n player is als wordt beweerd, want vind hem wel leuk met Dycke. Ik vind eigenlijk alle stellen wel heel leuk!

alleen of wietse en neeltje altijd samen blijven…? :think:

@Huggie wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@santos_05 wrote:

:oops: Audrey :oops: Ze heeft dus niet veel indruk gemaakt :mrgreen:

@santos_05 wrote:

@Huggie wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@santos_05 wrote:

:oops: Audrey :oops: Ze heeft dus niet veel indruk gemaakt :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

@catje1977 wrote:

Zij (en haar ex-man) hebben ruim twee jaar terug ons huis in Lelystad gekocht.

Ze was toen zwanger van haar tweede kindje. (dit met richard is dus haar derde, alhoewel over de kids niet gerept is gisteren)

Had mn man toch gelijk!! Die zei direct ‘hij heeft er een met kinderen’ :lol: (kinderjasje aan de kapstok :wink: )