Boer zoekt vrouw

@mayo28 wrote:

Die Marieke van Jos was net zo hitsig als de hengsten van Peter :mrgreen:

:lol: :lol:
Het lag er idd wel een beetje erg dik bovenop hé :silenced:

En Cynthia, lepelde die nou slagroom uit een bord omdat ze geen Irish Coffee wilde? :think:

@mayo28 wrote:

Jammer dat er vanavond al niet gekozen werd, er is weinig spannends gebeurd 8)

Hans had zijn labrador-ogen weer aangezet…brrrrrr

Waarom heeft die Wietse geen gordijnen of zoiets :shock: ?? Neeltje past zoooo niet bij hem met haar bierflesje en karaoke :mrgreen:

Wim gaat volgens mij 100% voor de rustige slagroomverslindster Cynthia

Het zal mij benieuwen volgende week 8)

My words… (al wist ik wel dat er niet gekozen werd vandaag)

@mayo28 wrote:

Waarom heeft die Wietse geen gordijnen of zoiets :shock: ?? Neeltje past zoooo niet bij hem met haar bierflesje en karaoke :mrgreen:

neee ik hoef geen Irish Coffee, ik hoef niks te drinken…

DOE MIJ DIE SLAGROOMKOM MAAR

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En toch vind ik dat zij het best bij Wim past :think:

@salt wrote:

@mayo28 wrote:

:lol: :lol: Mooie samenvatting van de uitzendig :lol: :lol:

Ja, goed hè :wink:

Tot nu toe vind ik de hele serie nog een beetje lauw. Ik ben er nog niet laaiend enthousiast van.

Over Marieke laat ik mij heel wijselijk niet uit. :silenced: :angel:

Wie denken jullie dat er volgende week uit gaan?

Ik denk:

Peter: kleine Saskia; door de opmerking die hij maakte

Jos: Marieke; hij gaf zelf iets aan over dat degene die steeds zijn aandacht probeerde te trekken juist wel eens mis kon pakken…

Wim: Astrid, iets teveel flapuit en direct voor Wim

Hans: geen idee

Wietse: Iris (vond die overkomen, alsof ze zelf misschien nog wel ging…) of Neeltje

Ik heb weer genoten :thumbup:

En geergerd aan wietse, man man, heb echt de neiging om hem een flinke peper in zijn poepert te stoppen :eh:

Wie ik denk wie er volgende week uit gaat:

Wim: els, zij praat teveel voor hem

Peter: Grote saskia, vind dat zo’n muffe meid, als ze praat val ik al bijna in slaap.

Hans: Ingrid, vind haar het minste leuke die bij hem past.

Jos: Marieke: oeee te tutje voor hem en idd te hitsig haha.

Wietse: Alle vrouwen :mrgreen:

ik heb het nog niet gezien, maar ik ben benieuwd naar alle reacties hier!

ik vond de vorige afleveringen grote saskia wel erg leuk, maar ik denk dat het bij peter duidelijk is dat die voor Hanneke gaat… die twee passen zo enorm goed bij elkaar vind ik!

ik vind wietse toch nog altijd iets hebben hoor… ook al is hij stil, we weten natuurlijk niet of hij zonder cameras ook nog zo stil is… hoewel ik in het begin heb afgevraagt of wietse wel een boer is voor dit programma, denk ik toch eigenlijk van wel. zxonder dit programma zou hij nooooit een vrouw ontmoeten en aan durven spreken denk ik. Nu heeft hij er gewoon 3 in zijn huis, is natuurlijk ook een enorm wennen voor zon jongen!

hans vindi k gewoon leuk! ik wordt zooo blij als hij over zijn bloemen praat, en je zijn bloemen ziet!@

@mayo28 wrote:

Prima samengevat :lol:

wat was die Marieke erg zeg… net zo’n hitsige puber. jongens plagen kusjes vragen… :wink:

brrrrrrrrrr.

bij Wietse was het weer akelig stil :frowning:

en die vrouwen bij Hans… hij is al lang bezig komt hij terug zitten ze aan de KOFFIE!!! hahaha

Ik zou het met wietse nog geen half uur uithouden… 8)

Ik heb het maar half gezien omdat het aan stond en we visite hadden, maar OH MY GOD WIETSE…nee het kan niet hoor meiden, het is te zielig gewoon… :silenced:

Geloof ook nooit dat Neeltje serieus Wietse interessant vindt! Zij is zó anders. Volgens mij wil ze graag op tv.

Weet je wat ik me nou afvraag? Die Marieke is dus (kinder?)psychologe, als je die zo op tv bezig hebt gezien zou je daar dan ooit nog een serieus gesprek mee kunnen voeren? Ikke niet eigenlijk…

En idd Jos gaf al aan dat hij daar niet van gecharmeerd was, al ging hij er wel in mee. Ik vind het trouwens daar wel het leukste, maar ik vind Jos ook wel een leuke man, die had vast als hij een beetje zijn best doet op een makkelijkere manier een leuke vrouw aan de haak kunnen slaan :think: .

De stukjes van Wietse zijn ook de kortste stukjes en komen ook het minst aan bod volgens mij…maar geef ze eens ongelijk Wietse en zijn vrouwen moeten ook niet te vaak in beeld, dan wordt het een erg saai programma. Snap niet dat al zijn 3 vrouwen nog niet zelf zijn opgestapt. Ik zou na een uur met hem al gek worden en graag weg willen.

Ben erg benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Bij Jos vind ik het ook het leukst, hij is ook mijn favoriet! Dycke en Jos zijn erg leuk samen vind ik.

Marieke :sick:

Eens met “mama”. Jos heeft ook mooie boerderij en is een man dat zich gemakkelijkst in woorden kan uitdrukken.

Wat hier nu nog niet is gemeld: Hans zat steeds te praten over keuzemoment, terwijl hij juist van de krappe tijd gebruik moet maken om optimaal van de dames te genieten en de dames beter te leren kennen en dat gezeur over het kiezen voor zich te houden.

maarrrrr…

het méést briljante stukje uit de aflevering van gister was toch wel: de vader van Hans die zat te patiencen terwijl zijn zoon twee meter verderop met die meiden zat!!

En het feitje dat Peter in een bouwkeet op het erf woont! :lol:

ik ging overigens over mijn nek bij het beeld van de aan-slagroom-vingers-sabbelende Cynthia… gatverdegatver

Neeltje kan trouwens maar het beste weer gaan studeren denken wij…

ja die hoeft geen irish coffee maar dan wel ranzig die bak slagroom uitlikken…

als volwassen vrouw wilde ik niet zo op tv :stuck_out_tongue: