ik heb het nog niet gezien, maar ik ben benieuwd naar alle reacties hier!
ik vond de vorige afleveringen grote saskia wel erg leuk, maar ik denk dat het bij peter duidelijk is dat die voor Hanneke gaat… die twee passen zo enorm goed bij elkaar vind ik!
ik vind wietse toch nog altijd iets hebben hoor… ook al is hij stil, we weten natuurlijk niet of hij zonder cameras ook nog zo stil is… hoewel ik in het begin heb afgevraagt of wietse wel een boer is voor dit programma, denk ik toch eigenlijk van wel. zxonder dit programma zou hij nooooit een vrouw ontmoeten en aan durven spreken denk ik. Nu heeft hij er gewoon 3 in zijn huis, is natuurlijk ook een enorm wennen voor zon jongen!
hans vindi k gewoon leuk! ik wordt zooo blij als hij over zijn bloemen praat, en je zijn bloemen ziet!@
Ik heb het maar half gezien omdat het aan stond en we visite hadden, maar OH MY GOD WIETSE…nee het kan niet hoor meiden, het is te zielig gewoon… :silenced:
Weet je wat ik me nou afvraag? Die Marieke is dus (kinder?)psychologe, als je die zo op tv bezig hebt gezien zou je daar dan ooit nog een serieus gesprek mee kunnen voeren? Ikke niet eigenlijk…
En idd Jos gaf al aan dat hij daar niet van gecharmeerd was, al ging hij er wel in mee. Ik vind het trouwens daar wel het leukste, maar ik vind Jos ook wel een leuke man, die had vast als hij een beetje zijn best doet op een makkelijkere manier een leuke vrouw aan de haak kunnen slaan :think: .
De stukjes van Wietse zijn ook de kortste stukjes en komen ook het minst aan bod volgens mij…maar geef ze eens ongelijk Wietse en zijn vrouwen moeten ook niet te vaak in beeld, dan wordt het een erg saai programma. Snap niet dat al zijn 3 vrouwen nog niet zelf zijn opgestapt. Ik zou na een uur met hem al gek worden en graag weg willen.
Ben erg benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.
Bij Jos vind ik het ook het leukst, hij is ook mijn favoriet! Dycke en Jos zijn erg leuk samen vind ik.
Eens met “mama”. Jos heeft ook mooie boerderij en is een man dat zich gemakkelijkst in woorden kan uitdrukken.
Wat hier nu nog niet is gemeld: Hans zat steeds te praten over keuzemoment, terwijl hij juist van de krappe tijd gebruik moet maken om optimaal van de dames te genieten en de dames beter te leren kennen en dat gezeur over het kiezen voor zich te houden.