Boer zoekt vrouw

Ik ook! Heb er al weer helemaal zin in, ik kijk er gewoon echt naar uit :lol:

Ik ook, 's ochtends zit ik al van: yes vanavond boer zoekt vrouw!! :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: superprogramma vind ik het :mrgreen: :mrgreen:

ja over iets meer dan een uur kunnen we weer naar het gezwijg van Wietse “luisteren” heerlijk :stuck_out_tongue: :wink:

Ben echt benieuwd of er meiden zijn die vrijwillig opstappen…

Vandaag moeten ze toch ook een vrouw naar huis sturen of is dat pas volgende week?

@Maxime wrote:

Ik ben benieuwd of Wietse’s vrouwen hem nog steeds leuk vinden en vrijwillig blijven :think: :mrgreen:

dat heb ik dus ook

denk dat er wel 1 zo opstapt…

wim is trouwens de oom van m’n vriendin :smiley:

maar weet verder niks

zij wel maar ze mag me niks vertellen 8)

@JayDee wrote:

@Maxime wrote:
Ik ben benieuwd of Wietse’s vrouwen hem nog steeds leuk vinden en vrijwillig blijven :think: :mrgreen:

dat heb ik dus ook

Ja, en toch vind ik dat ook wel weer het leuke aan het programma :oops: :lol: :lol:

@Wawa wrote:

@JayDee wrote:
@Maxime wrote:

dat heb ik dus ook

Ja, en toch vind ik dat ook wel weer het leuke aan het programma :oops: :lol: :lol:

ja inderdaad…

erg he :wink: :oops: :stuck_out_tongue:

Ik zit er ook al weer klaar voor…Heerlijk programma!

wat een gezelligheid zeg, bij alle boeren :roll: lekker veel gesprekken ook :roll:

@Amy82 wrote:

wat een gezelligheid zeg, bij alle boeren :roll: lekker veel gesprekken ook :roll:

Vooral bij Wietse :mrgreen:

die Marieke is wel een ontzettend hitsig wijf zeg, zo overdreven bij die Jos :sick:

Bij Wietse was het weer ouderwets “gezellig!”

Peter was wel heel erg direct tegen die kleine Saskia, “dat er nog heel wat moet groeien wil het wat worden tussen hun”.

Die Astrid en Els van Wim tijdens het boodschappen doen :silenced: Wim en die Cynthia hadden volgens mij niets in te brengen :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

die Marieke is wel een ontzettend hitsig wijf zeg, zo overdreven bij die Jos :sick:

Bij Wietse was het weer ouderwets “gezellig!”

Marieke heb ik me ook aan zitten ergeren. Vraagt op allerlei manieren aandacht: door NIEt mee te doen, zich af te zonderen en door houding en hitsig doen idd…

Vond die met dat korte haar bij Wietse sneu hoor, ging bijna huilen…

hebb wel gelachen om Cynthia (wim) die zat me toch te smullen van de slagroom! :lol:

over Wietse; volgens mij is hij wel een beetje een binnenvetter!

béétje??? :eh:

@Amy82 wrote:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Amy82 wrote:

Ja maar wat vonden jullie dan van het antwoord op de vraag van een van zijn vrouwen of je overdag ook nog tijd had voor wat anders voordat je 's avonds weer gaat melken, zijn antwoord “Jawel” …

Aaarggg daar kan hij toch gewoon een antwoord op geven, ik zit me zo te ergeren aan die vent :silenced:

@Amy82 wrote:

Lol, nou volgens mij is het helemaal geen vetter. Binnen én buiten niet, je vraagt je af of die jongen uberhaupt op de hoogte is van het wereld nieuws en of ie ergens wel een mening over heeft :eh: :think:

Ik had al lang weggegaan daar zeg…die knakker heeft echt gewoon niets te zeggen…alleen maar lief lachen :sick:

Jammer dat er vanavond al niet gekozen werd, er is weinig spannends gebeurd 8)

Hans had zijn labrador-ogen weer aangezet…brrrrrr

Waarom heeft die Wietse geen gordijnen of zoiets :shock: ?? Neeltje past zoooo niet bij hem met haar bierflesje en karaoke :mrgreen:

Wim gaat volgens mij 100% voor de rustige slagroomverslindster Cynthia

Die Marieke van Jos was net zo hitsig als de hengsten van Peter :mrgreen:

Het zal mij benieuwen volgende week 8)

@Mip wrote:

@Amy82 wrote:

Lol, nou volgens mij is het helemaal geen vetter. Binnen én buiten niet, je vraagt je af of die jongen uberhaupt op de hoogte is van het wereld nieuws en of ie ergens wel een mening over heeft :eh: :think:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: