Boer zoekt vrouw

@Mip wrote:

@Wawa wrote:
@Mama_jeanet wrote:
Wat een saaie boel bij Wietse, ik zou echt meteen weggegaan zijn, hij weet nog steeds helemaal niets van “zijn” vrouwen. En hij zit maar te grinniken :sick:

Hij heeft 3 leuke vrouwen uitgezocht, veel te leuk voor hem. Wat moeten ze nu met zo’n vent…

Ik zou inderdaad ook weg zijn gegaan. Heel erg om te zeggen, maar ligt dit nu aan verlegenheid, laag IQ of wereldvreemd??? Ik vind dit echt bijna niet normaal voor een volwassen kerel :oops: Ik wil niemand kwetsen met mijn opmerking hoor :roll: :-*

Het is precies wat ík dacht. Hij lijkt wel óf wereldvreemd idd of sociaal gehandicapt. Ergens ook wel sneu....
Maar die grijns hé....... :silenced:

tja...ik weet het ook niet wat het is met hem... moeilijk:think: :mrgreen:

@MamaMarianne wrote:

Bij hans was het echt gezellig! alle 3 leuke meiden…

vind het ook super dat pa ook is gaan daten :smiley:

Vind wel dat pa met groot gemakt de aandacht naar zichzelf toetrekt. Gelukkig kent Hans duidelijk zijn vader door en door en stak hij er een stokje voor :thumbup:

Enne... ik vind Jos wel leuk :)

Ohhh die Wietse…hij gaat me echt aan 't hart…wat een schatje en wat is 'ie verlegen…ik zou er niet tegen kunnen, maarja, die dames hebben toch interesse in hem, al gaat hij nu misschien zwáár tegenvallen…

Ik moest er zo om lachen dat Wietse geen eten in huis had. Goed voorbereid :liar: .

Wietse…:eh: Man man, zoals hij Neeltje die zware koffer in de hal liet zetten :doh:

Het lijkt me echt zo’n man die denkt dat je kinderen kunt krijgen door naast elkaar te liggen :silenced: .

@Karin2 wrote:

Wietse…:eh: Man man, zoals hij Neeltje die zware koffer in de hal liet zetten :doh:

Het lijkt me echt zo’n man die denkt dat je kinderen kunt krijgen door naast elkaar te liggen :silenced: .

Kan dat niet dan? :silenced:

@Karin2 wrote:

:lol: :lol: :lol:

@Wawa wrote:

@Mama_jeanet wrote:
Wat een saaie boel bij Wietse, ik zou echt meteen weggegaan zijn, hij weet nog steeds helemaal niets van “zijn” vrouwen. En hij zit maar te grinniken :sick:

Hij heeft 3 leuke vrouwen uitgezocht, veel te leuk voor hem. Wat moeten ze nu met zo’n vent…

Ik zou inderdaad ook weg zijn gegaan. Heel erg om te zeggen, maar ligt dit nu aan verlegenheid, laag IQ of wereldvreemd??? Ik vind dit echt bijna niet normaal voor een volwassen kerel :oops: Ik wil niemand kwetsen met mijn opmerking hoor :roll: :-*

Wij dachten hier ook al dat, ze alle drie wel eens zelf op zouden kunnen stappen.

Maar denk dat ie extreem verlegen is. Wat MamaMarianne ook al zegt, het is voor mij ook herkenbaar. Hier in de omgeving zijn ook genoeg van die mannen. Zodra er een vrouw in de buurt komt, slaan ze volledig dicht.

En Jos, ' Jij hebt ook al zulk mooi weer mee genomen' :silenced:. , tegen alle 3.

Vind bij Hans Jo ook leuk. Audrey vond ik ook een beetje tegenvallen, al was ze ook niet zo veel in beeld.

Ben wel weer benieuwd naar volgende week.

Het blijft ieder jaar toch weer een leuk programma :smiley:

Die Wietse zal toch wel wat meer moeten gaan babbelen hoor!

Vond het bij Wim wel echt boers dat zijn vrouwen kwamen tijdens het melken en dat hij ze dus liet wachten. Hadden ze toch veel beter op een andere tijd af kunnen spreken…

Hee ja Wietse, pfff, ik zou denken; die is niet zo geïnteresseerd, ik wil geen man aan tafel die niets vertelt. Ik wil geen praatpaal zijn. Dus die ene met grote oorbellen (namen vergeet ik makkelijk weer, zoveel dames) die in verleden veel gefeest heeft, ik vermoedt dat die als eerste uit wordt geknikkerd of zelf opstapt. Ze passen totaal niet bij elkaar! En dat koffer, hij had ook kunnen dragen naar slaapkamer toe, pff, hoezo ridderlijk.

En Hans, mooie bloemenveld! Word je als vrouw welk gelukkig van, elke dag vrolijke kleuren en geuren. :slight_smile: Ben benieuwd wie de gelukkige zal zijn. Die hondenogen vielen nu mee, t.o.v. vorig week, hij is meer zichzelf.

Wim, ja dat vond ik nou ook een hele foute timing, gaan melken zodra ze bijna komen.

Nou volgende week begint het pas… Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat met Wietse, of er iemand uit zichzelf opstapt, zou mij niet verbazen.

Hee ja Wietse, pfff, ik zou denken; die is niet zo geïnteresseerd, ik wil geen man aan tafel die niets vertelt. Ik wil geen praatpaal zijn. Dus die ene met grote oorbellen (namen vergeet ik makkelijk weer, zoveel dames) die in verleden veel gefeest heeft, ik vermoedt dat die als eerste uit wordt geknikkerd of zelf opstapt. Ze passen totaal niet bij elkaar! En dat koffer, hij had ook kunnen dragen naar slaapkamer toe, pff, hoezo ridderlijk.

En Hans, mooie bloemenveld! Word je als vrouw welk gelukkig van, elke dag vrolijke kleuren en geuren. :slight_smile: Ben benieuwd wie de gelukkige zal zijn. Die hondenogen vielen nu mee, t.o.v. vorig week, hij is meer zichzelf.

Wim, ja dat vond ik nou ook een hele foute timing, gaan melken zodra ze bijna komen.

Nou volgende week begint het pas… Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat met Wietse, of er iemand uit zichzelf opstapt, zou mij niet verbazen.

@Karin2 wrote:

haha geweldig! Ik merkte ook al op: nee hoor, vooral niet helpen. Meid had net verteld wat er wel niet allemaal inzat :mrgreen:

Maar ik vond deze aflevering kort??? Opeens zei ze: volgende week in boer zoekt vrouw. Keek op de klok, hmmm vond het kort.

Ja ik vond hem ook erg kort, zat er helemaal in, afgelopen…

Ik vind Peter zo goed bij die Hanneke passen, zelfde types!

Oh en die Wietse, ik was m gesmeerd hoor!

Wietse moet je de woorden uit de kont trekken idd… :silenced: Weet de namen van de meiden niet meer, maar komt een aan de deur en vraagt ‘Hoe is het?’, en dan alleen ‘Ja goed’ antwoorden, lekker geinteresseerd… Maar goed, denk idd ook dat ie verschrikkelijk verlegen is en dan met die camera erbij op je neus, dan zal het wel dubbelop gaan… Hoop wel dat ie een beetje los komt hoor, anders blijft het wel erg veel geven van die meiden en weinig krijgen…

Sjeetje heb echt niet op de namen van alle meiden/dames gelet…volgende week beter opletten dus! 8)

Jos zou (als ik een behoorlijk aantal jaren ouder was :mrgreen: ) wel mijn typ zijn geloof ik, wat een leuke man lijkt me dat. Maar goed, dat had m’n vader kunnen zijn! :lol: :oops: :mrgreen:

Ja, idd was zo snel gelopen. Maar misschien ook omdat er geen spannende beslissingen zouden worden gemaakt. Vanaf volgende week wordt het weer spannender, hoop ik. 8)

Vond de aflevering gister idd ook erg kort, maar dat idee hadden meer dus… :smiley:

En Wietse…tsja ik snap echt niet dat die vrouwen daar nog zitten, ben erg benieuwd hoe dat zal lopen. Persoonlijk was ik na het chinees eten echt wel vertrokken. Zou niet eens geschreven hebben voor hem. Jos vind ik wel een leuke man!

Die Wietse heeft gewoon rimpels van het grijnzen :roll:

Ik zou echt gillend gek worden daar, maar volgens mij heb ik dat dit jaar met alle boeren wel. Ik vind er eigenlijk geen eentje echt leuk :shifty:

@salt wrote:

Wil niet vervelend doen, maar melken kun je niet zo makkelijk verzetten :wink: .

Ze hadden beter iets anders met de vrouwen af kunnen spreken.

@Boerinnetje82 wrote:

@salt wrote:

Wil niet vervelend doen, maar melken kun je niet zo makkelijk verzetten :wink: .

Ze hadden beter iets anders met de vrouwen af kunnen spreken.

Ja dat bedacht ik me later ook dat ik het verkeerd had neergezet… ik bedoel ook eigenlijk dat de meeting-time fout was, sorry :slight_smile: je bent niet vervelend hoor :wink:

Ik ben benieuwd of Wietse’s vrouwen hem nog steeds leuk vinden en vrijwillig blijven :think: :mrgreen: