Boer zoekt vrouw

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Femke Fataal wrote:

:oops: Ik vind die Peter dus wel grappig. Ik moest erg om hem lachen toen hij zijn zwembroek over het wetsuit aantrok :lol: , fout hè.

maar dat had die leraar toch ook… :wink:

Haha, ja die wietse, volgende keer ga ik tellen hoevaak hij na een vraag ‘moeilijk’ zegt :lol:

Hans ontdooide lekker zeg met zijn vrouwen, was leuk om te zien.

En wim, tja, die boeren zijn er nou eenmaal ook he, en daar vallen ook vrouwen op. Ik ga voor Iris, lijkt me een goeie voor hem :thumbup:

Jos :sick: wat een glad mannetje is ie toch. Maar dus wel blij met zijn overgebleven vrouwen. Wel raar dat hij de meeste reacties had en vervolgens niet eens meer zelf mag kiezen omdat de vrouwen bij hem weglopen :think:

Peter…o fout die broek :thumbdown:

wietse stil maar ik vind hem wel leuk :oops: :oops:

volgens mij heeft hij er wel een meid tussen zitten wat bij hem past,

jos, ik denk dat hij er van binnen flink van baalt dat Jacqueline weg is…

voor de rest vind ik hem een beetje een matcho

hans, heeft volgens mij de beste keuzes gemaakt tot nu toe,

en doet zelf ook leuk mee!

Wim is gewoon een echte boer! droog en makkelijk…

peter, lijkt me echt een aandachtsfiguur…

@Mip wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@Mutsie86 wrote:

Vind het alleen zo vaag dat Eri persé wilde weten waarom wim haar had gekozen. Volgens mij wou ze gewoon even wat complimenten :think:
Ik denk dat ze zich daar niet thuis voelde, hij negeerde toch ook haar vragen dooralleen “juist” te zeggen (of was dat bij een andere vrouw?)

ik vond zijn antwoord ook wel bot, zo van ja doe die er ook maar bij :shifty:

Hihi, dat was idd niet echt complimenteus. Ze leek 'm wel gezellig :lol:

Dat kon hij idd wel anders zeggen haha, maar goed hij heeft al 25 jaar geen vrouw gehad, hoe moet je er anno 2009 mee omgaan :lol: :mrgreen:

Helemaal eens hier, behalve kritiek over Jos maar da’s 'n persoonlijke mening…

Volgende week er weer voor zitten mét bak pepernoten!! :mrgreen:

Volgens mij valt er dan nog geen 3e vrouw af toch? :think:

@MamaMarianne wrote:

wietse stil maar ik vind hem wel leuk :oops: :oops:

volgens mij heeft hij er wel een meid tussen zitten wat bij hem past,

Sluit ik me volledig bij aan :oops: . Volgens mij heb je een hele goede vent aan hem als ie voor je gaat.

Ben wel erg benieuwd hoe het straks op de boerderij gaat. Of Wietse dan wat meer in z'n element is en misschien wel wat losser word.

En Wim, is echt zo'n nuchtere oude vrijgezel. Vond zijn date ook niet echt wat voor hem. Bloemschikken en een vlindertuin :roll:

Jos, blijf ik een gladjakker vinden.

Hans, heeft wel de leukste dames uitgezocht. Vond ook dat ie het wel leuk deed.

Peter, moest wel lachen om die zwembroek. En hij valt mij nog wel iets mee. Vinden jullie die blonde ook zo'n vreemde stem hebben????

Vanavond de logeerpartij. Ik ben benieuwd!!

Vind het ook altijd leuk om een beetje te gluren naar de inrichting van de huizen. :oops:

oei bijna vergeten, gauw de playstation en manlief voor de tv wegklieren :mrgreen:

Ik heb de tv al gereserveerd!

@Mip wrote:

Vanavond de logeerpartij. Ik ben benieuwd!!

Vind het ook altijd leuk om een beetje te gluren naar de inrichting van de huizen. :oops:
Ja heerlijk ouderwets met van die “leuke” donkere meubels met van die witte kleedjes :mrgreen: en foute schilderijen aan de muur :silenced:

@Dune wrote:

oei bijna vergeten, gauw de playstation en manlief voor de tv wegklieren :mrgreen:

:lol:

Wat hier heel goed werkt is een serieus gesprek beginnen met vragen over zijn gevoelsleven. Wedden dat je binnen 5 min. de hele bank voor jezelf hebt? :wink: :mrgreen:

het is gelukt! :mrgreen:

Wat een gezelligheid bij Hans! Hij heeft leuke meiden uitgezocht!! Ik denk dat hij een voorkeur heeft voor Jo. Audrey vond ik deze keer best tegenvallen.

En zijn vader ook al een date gehad, wat goed.

Wat een saaie boel bij Wietse, ik zou echt meteen weggegaan zijn, hij weet nog steeds helemaal niets van “zijn” vrouwen. En hij zit maar te grinniken :sick:

Hij heeft 3 leuke vrouwen uitgezocht, veel te leuk voor hem. Wat moeten ze nu met zo’n vent…

Bij Peter past die Hanneke echt het beste, die andere 2 zijn te stads volgens mij…

Wim, weet nu nog steeds niet goed wat hij met die 3 vrouwen aan moet lijkt het wel…

Jos, vond ik nu nog steeds overdreven gladjes overkomen :silenced: maar toen zijn dochter erbij kwam vond ik hem meteen een stuk leuker en minder overdreven…

Vond die opmerking van zijn dochter wel goed, " oh jullie roken alle 3" en eentje zei toen nee ik niet hoor en die andere probeerde het nog goed te maken door te zeggen dat ze gaat stoppen… doe dat dan eerder…

@Mama_jeanet wrote:

Wat een saaie boel bij Wietse, ik zou echt meteen weggegaan zijn, hij weet nog steeds helemaal niets van “zijn” vrouwen. En hij zit maar te grinniken :sick:

Hij heeft 3 leuke vrouwen uitgezocht, veel te leuk voor hem. Wat moeten ze nu met zo’n vent…

Ik zou inderdaad ook weg zijn gegaan. Heel erg om te zeggen, maar ligt dit nu aan verlegenheid, laag IQ of wereldvreemd??? Ik vind dit echt bijna niet normaal voor een volwassen kerel :oops: Ik wil niemand kwetsen met mijn opmerking hoor :roll: :-*

@Wawa wrote:

@Mama_jeanet wrote:

Ik zou inderdaad ook weg zijn gegaan. Heel erg om te zeggen, maar ligt dit nu aan verlegenheid, laag IQ of wereldvreemd??? Ik vind dit echt bijna niet normaal voor een volwassen kerel :oops: Ik wil niemand kwetsen met mijn opmerking hoor :roll: :-*

Het is precies wat ík dacht. Hij lijkt wel óf wereldvreemd idd of sociaal gehandicapt. Ergens ook wel sneu....
Maar die grijns hé....... :silenced:

En die ene vrouw bij Wim, Mirjam volgens mij…

Die doet me zo denken aan een typetje wat Paul de Groot een aantal jaar geleden in Koefnoen had :think:

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, uit Wietse komt niet echt veel zinnigs…Ik vraag me af of de dames het uitzitten tot het einde van de rit! :think:

@Wawa wrote:

@Mama_jeanet wrote:

dit gedrag komt mij heel bekend voor hoor,
de meeste boeren zonen van deze leeftijd hebben het allemaal (mits je er een liter alcohol in giet :roll: )
Heb zelf 3 boeren kameraden wat ook zo "verlegen" en "stil" zijn en ja dan moet je zelf het praten omhoog houden...

gelukkig heb ik daar niet zoveel problemen mee :lol: :angel:

Bij hans was het echt gezellig! alle 3 leuke meiden…

vind het ook super dat pa ook is gaan daten :smiley:

Peter was wel erg duidelijk (alleen maar goed vind ik) als je het niet leuk vind om te doen kan ik mijn keuze makkelijk maken (of iets in die trant!)

Wim. is echt een boer qua doen en laten, de dames kamers glad zijn kamer een puinhoop :lol:

Telkens als ik die jos zie denk ik alleen maar :sick: weet niet echt niet mijn typ, te overdreven in mijn ogen…