Boer zoekt vrouw

hoewel wietse inderdaad erg verlegen was, merkte je ook dat het een stukje van de zenuwen leek te komen vond ik. Bij bepaalde meiden (neeltje oa meen ik) merkte je dat hij echt wel reageerde op haar vragen, dus ik denk dat er best wel meer zin in die jongen! ik vind hem ook een mooie lach hebben trouwens, dus was et met al die meiden eens…

peter: wat een leuke man is dat! ondanks dat hij geniet van plaatjes kijken, wil hij toch iemand met meer inhoud dan alleen maar kunnen praten over “peerd” :mrgreen:

Wim: volgens mij een boer die nuchter in het leven staat. De vrouwen die hij allemaal koos, vond ik een beetje sullig overkomen, maar denk dat je wel kan merken dat hij wat ouder is en dus vooral op inhoud lijkt te kiezen en niet op uiterlijk.

hans: mmmm had er een vrouw geschreven die geen gevoelige brief geschreven heeft?? haha

Jos: wat een leuke man is dat ook! gezellige babbel, leuke uitstraling, houdt van lol, en volgens mij dol op bloemen :smiley:

@Karin2 wrote:

zou hij ook zo grijnzen tussen de lakens ? :?

Tussen de lakens?

Dan slaap je toch?! :wink: :slight_smile:

en vanavond weer kijken :smiley:

cappuchino staat klaar, samen met een stuk zelfgemaakt appelgebak :drool:

:shock: Alweer een week voorbij realiseer ik me…

@Dune wrote:

cappuchino staat klaar, samen met een stuk zelfgemaakt appelgebak :drool:

:shock: Alweer een week voorbij realiseer ik me…

oh mmmmmmmmmmmm

Ja, hier ook weer kijken, vind het zo heerlijk dat dat er op zondagavond op is, ga ik echt ff lekker voor zitten en kan ik de hele dag al naar uit kijken.

@Marieke1978 wrote:

Ja, hier ook weer kijken, vind het zo heerlijk dat dat er op zondagavond op is, ga ik echt ff lekker voor zitten en kan ik de hele dag al naar uit kijken.

Ik ook hoor, en vind dat tegelijkertijd van mezelf heel suf en kneuterig. :oops:

Dan nou zijn we maar suf en kneuterig maar ik vind het heerlijk genieten! :lol:

Ik ook! Zit er al weer helemaal klaar voor :smiley:

me2

dankzij dit topic :lol: was het in alle drukte helemaal vergeten, nu 1 uur rust ingelast :smiley:

@Marieke1978 wrote:

Dan nou zijn we maar suf en kneuterig maar ik vind het heerlijk genieten! :lol:

Ik ook, maar met ons 3,4 miljoen Nederlanders meer hoor :mrgreen:

Zo, zo’n uurtje is ook zo weer voorbij.

Men ik kan het niet zien hoor dat Peter een aantrekkelijke man is, ik vind hem zo’n tja… :think: :hand:

Een boer Marieke? :wink: :mrgreen:

haha marieke, ik vind peter ook nog steeds zo’n kwal, ik merkte al op: goh wat goed van de kro dat ze een kwal naar zee hebben gestuurd :silenced: :shifty:

verder hebben we weer genoten, idd wat vliegt zo’n uurtje!!

Vind het alleen zo vaag dat Eri persé wilde weten waarom wim haar had gekozen. Volgens mij wou ze gewoon even wat complimenten :think:

En wat vonden jullie ervan?

Die Jos, zal wel balen die Jacqueline was toch vanaf het eerste moment zijn favoriete vrouw?

Wietse, wat had ik weer medelijden met hem, hij vind alles moeilijk. Ik snap niet dat hij geen vragenlijstje had gemaakt voordat hij die date had dan had hij daar op kunnen spieken en meteen wat meer info van zijn vrouwen gekregen.

Ik denk dat die Neeltje echt niet bij hem past, ze praat lekker veel maar volgens mij gaat ze zich echt wel ergeren aan zijn eeuwige grijs en zijn stiltes…

Hans, blijft een schatje vind ik. Hij was echt oprecht geinteresseerd in zijn vrouwen en ik vind ook wel dat hij een leuke keus heeft gemaakt.

Wim, vind ik echt een hele saaie boer voor deze editie, het is jammer dat hij door gegaan is in de uitzendingen ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat er bij de afgevallen boeren wel een paar vlottere en gezelligere boeren hadden gezeten om weken te volgen.

Moet er ook wel bij zeggen dat zijn date behoorlijk saai was voor een boer, er zijn maar weinig mannen die uit zich zelf naar een vlindertuin gaan, gaan high tea-en en gaan bloemschikken… :silenced:

Peter, tja ik vind hem iets te veel naast zijn schoenen lopen. Zo van ik ben populair en zo gedraag ik me ook. Ik ben zelf ook brabantse en ik kan hem wel verstaan, maar ik vind wel dat hij zich qua dialect wel wat aan kan passen op televisie…

@Mutsie86 wrote:

Vind het alleen zo vaag dat Eri persé wilde weten waarom wim haar had gekozen. Volgens mij wou ze gewoon even wat complimenten :think:

Erie vind zichzelf idd behoorlijk apart en bijzonder en wil dat graag bevestigd lijkt het :eh:

@Mutsie86 wrote:

Ik denk dat ze zich daar niet thuis voelde, hij negeerde toch ook haar vragen dooralleen “juist” te zeggen (of was dat bij een andere vrouw?)

ik vond zijn antwoord ook wel bot, zo van ja doe die er ook maar bij :shifty:

@Mama_jeanet wrote:

@Mutsie86 wrote:

Ik denk dat ze zich daar niet thuis voelde, hij negeerde toch ook haar vragen dooralleen “juist” te zeggen (of was dat bij een andere vrouw?)

ik vond zijn antwoord ook wel bot, zo van ja doe die er ook maar bij :shifty:

Hihi, dat was idd niet echt complimenteus. Ze leek 'm wel gezellig :lol:

:oops: Ik vind die Peter dus wel grappig. Ik moest erg om hem lachen toen hij zijn zwembroek over het wetsuit aantrok :lol: , fout hè.

Ik moest trouwens ook wel erg lachen toen Hans sushi moest gaan eten, wat de boer niet kent…

@Femke Fataal wrote:

:oops: Ik vind die Peter dus wel grappig. Ik moest erg om hem lachen toen hij zijn zwembroek over het wetsuit aantrok :lol: , fout hè.

Ik moest trouwens ook wel erg lachen toen Hans sushi moest gaan eten, wat de boer niet kent…

Hij deed me denken aan m’n ex die bij de Mexicaan om nog meer ‘van die nasi’ vroeg :roll: :lol: