Kom me ook melden (ben ik misschien ook wel verplicht met zo’n gebruikersnaam ).
Jos vind ik ook niets, zo’n gladjakker. En dat sjaaltje :doh:
Peter zal idd wel zoveel brieven hebben gekregen om z’n paarden. Er zijn zoooooooooooo veel paardemeisjes.
Wietse en Hans vind ik wel de leukste. Wietse is wel erg verlegen maar volgens mij is het een gouden gozer.
Oja wij kijken ook altijd samen. Hubbie is ook melkveehouder, legaal bij een ander kijken is altijd goed.
@Mama_jeanet wrote:
@Mutsie86 wrote:Dat verbaasde me juist niet, hij is een paardenboer, dus hoeveel paardenmeisjes vinden dat niet geweldig.
En dat Peter zoveel brieven heeft gekregen verbaasde me wel. Ik vind hem echt zoo 100 keer niets, maar goed, er zijn zoveel meiden/vrouwen in ons land :mrgreen:
Als ze al een paard hebben kunnen ze dat daar gratis stallen, als ze nog geen paard hebben dan heeft Peter er vast een voor ze![]()
Wij zeiden ook al, schrijven ze voor hem, of voor de paarden?
Wat als hij nou kippenboer oid was geweest?
Maar goed, dan houden ze het er toch niet vol ws.
jaaaaaaaaa, ik heb ook weer zitten genieten gisteravond. En vandaag op het werk gaat het nergens anders over
die jos! dat is toch geweldig, zo’n boer erbij? Heb je de foto’s gezien van die dames die hij heeft uitgekozen? bijna allemaal met van dat blonde dynasty- haar :lol: Geeft weer een hele andere dimensie aan het programma.
maya
Ik ben ook actief op een paardenforum en weet dat er best veel meiden op Peter geschreven hebben (zelfs als ze hem eigenlijk niet zo heel leuk vonden :silenced: )
maar daar prik je toch meteen doorheen? Iig ik zou dat wel doorhebben hoor, of iemand het puur om mijn geld/spullen het zou doen.
Vind het erg sneu dat er meiden bestaan die alleen daarvoor schrijven , maar niet voor de boer zelf.
@Mutsie86 wrote:
maar daar prik je toch meteen doorheen? Iig ik zou dat wel doorhebben hoor, of iemand het puur om mijn geld/spullen het zou doen.
Vind het erg sneu dat er meiden bestaan die alleen daarvoor schrijven , maar niet voor de boer zelf.
Vergeet de paar minutes of fame niet. Sommige mensen willen gewoon ook graag met hun potje op tv denk ik wel eens. Ik zou er niet aan moeten denken!!
ZOmeteen :dance:
Potje thee staat klaar
Nog even snel een bakkie koffie inschenken :dance:
ff cappuchinooooootje maken :drool:
Wietse spreekt geen frysk :lol: :lol:
Ik ben benieuwd wie ze uit gaan kiezen.
Die wim en els vind ik wel passen…wat een leuke vrouw, lekker spontaan.
Die Jos koos bijna allemaal donkere krullebollen, leuke vrouwen!
Arme Wietse, volgens mij had hij het zweet over z’n rug lopen. Persoonlijk zou ik enorm afknappen op die niet aflatende verlegen grijns denk ik :think:
En die Hans met z’n gevoelig… eigenlijk zei hij tegen allemaal hetzelfde :eh:
Maar nou, we gaan het zien
Jos koos inderdaad allemaal leuke vrouwen, behalve die ene hese blonde…vreselijk.
En ik erger me gruwelijk aan Wietse…als je al totaal niet kunt praten, dan wordt het met camera’s erbij niet beter op lijkt me 8) . Ik wou die grijns er echt door de tv heen afvegen :mrgreen:
Voor de rest vind ik het wel weer een geinig mengelmoesje
Volgende week weer met een bakkie thee op de bank
Oh ja hans met hetzelfde riedeltje bij elke vrouw :mrgreen: :lol: Dat viel ons ook al op haha.
Toch vind ik hem de leukste boer, Ik vind audrey of Johanna wel goed bij hem passen. Zo op het eerste blik zeg maar.
Wim vind ik toch wel zo’n sul. De vrouwen die hij uit gekozen heeft waren echt niet echt je van het Maar bij hem passen ze wel. Ik vond cynthia een leuke vrouw voor hem.
Peter: tja ik blijf hem een kwal vinden :oops: En de vrouwen, heel veel begonnen meteen over paarden :lol: hoezo dat is de reden dat ik geschreven heb?? :eh: Ik hoop dat hij de juiste meid eruit gepikt heeft die ook echt om hem geeft en niet alleen om zijn paarden. Susanne is toch wel mijn favoriet.
Wietse: haha heb dubbel om hem gelegen. ’ Ik zou het niet fijn vinden als het gesprek stil komt te liggen’. En wat gbeurde er telkens? Precies haha omdat hij alleen maar glimlachte :mrgreen: en weinig tot niets zei :think:
Neeltje is echt mijn favoriet. Hub vond dr ook meteen leuk: ‘wat ziet zo’n leuke vrouw is zo’n stille boer’ :lol:
Jos: Die dacht even de vrouwen voor zich te winnen door mega bossen bloemen te geven. :mrgreen: Ik vind jacqueline het leukste. Die lijkt me heerlijk spontaan. Suzanne vind ik er ook wel bij passen, maar meer omdat ze al welgesteld over komt.
Kortom: was weer een aflevering om bij te genieten. Ik ben zo benieuwd naar de volgende keer!
Ik vind die Peter eigenlijk wel grappig. Ik moet zo lachen om hem als ie ‘plaatjes wil kijken’ :lol: . Verder inderdaad als ie de meiden vroeg waarom ze voor hem geschreven hadden bijna allemaal; om de paarden. Hmmm, zou er ook iemand voor hem zelf geschreven hebben? ‘Er is meer dan pèèrd’ :lol: .
Dat jullie de namen van die vrouwen nog weten zeg… de enige die ik me nog kan herinneren is Audrey van Hans. Dat vind ik echt een leuk setje.
Die wietse, och wat had ik een medelijden met hem zeg. Mijn man zat naast mij een boek te lezen en hem viel het zelfs op dat er steeds stiltes te horen waren op tv :mrgreen:
Dat blonde meisje vond ik wel leuk bij hem passen, maar ik denk dat je snel op zo iemand uitgekeken bent, wel leuk dat je zelf je verhaal kwijt kan, maar een beetje feedback is toch ook wel lekker, toch?
Ik ben benieuwd of de boeren ook uiteindelijk hun eerste keus uitkiezen!
Ik vond het erg leuk gisteren. Bij sommige boeren zie ik wel een liefdespaartje Ik ben ook erg benieuwd hoe het verder gaat!
En Wietse Wietse toch, zelden zo’n verlegen man gezien die zich achter een ever lasting smile verschuilt! Menn, ik zou daar gek van worden, zou hij ook zo grijnzen tussen de lakens ? :?
En toch vindt ik Jos de leukste boer!!!
Natuurlijk zijn uiterlijk maar ook zijn hele persoonlijkheid kwa vlotte babbel :lol: Moet vreselijk om hem lachen…
En wat betreft dat andere het werk op zijn bedrijf doen klopt ook niet echt. Hij heeft het zelf opgezet en tja als ‘baas’ zijnde moet je toch de zaak runnen en die zorgen die je ook heus wel hebt