Boer zoekt vrouw

@lydia wrote:

:hand: en dan moet ik straks weer toegeven dat ik het leuk vind en zit ik er straks net als bij Wie is de Mol? er weer weken aan vast :lol:

Daar heb je gelijk in, jij moet je voorbereiden op een bevalling, een kraamtijd en het knuffelen van een nieuw beebje. Helemaal geen tijd voor een nieuwe tv verslaving die zo'n 12 weken duurt :lol: :lol:

En anders check je gewoon dit topic toch? Kun je gewoon meepraten in de rij voor de kassa :mrgreen:

Het is nog maar net begonnen en ik vind het alweer toppie hahahaha.

At d’r maar ene mooie biezit, dan ist a good…

GE-WEL-DIG!

Ik kijk ook, geweldig!

Het was weer erg leuk… haha, en de boer richard, twentenaar en meteen een date! jammer dat je niet weet hoe het afloopt…

Die Jos, meer dan 800 brieven :shock: Das echt veel zeg, lijkt me ook een leuke vent.

Ben benieuwd naar volgende week. Die ene boer ( Wietse?) is volgens mij zó verlegen dat het nog wel eens lastig kan worden hem te laten ontdooien met camera’s op z’n potje.

@ Mip: ik ben het met beiden eens;)

nou ik blijf het ook volgen.

jee en 1 met meer dan 800 brieven :shock:

en pa die net zo blij is met zn post als zoon lief super leuk toch daar kon het koper poetsen wel even voor aan de kant.

Jaaa die vader die gelijk zó diep verzonken was in z’n eigen post dat ie helemaal vergat blij te zijn voor z’n zoon. Schattig en plaatsvervangend genant tegelijk vond ik het.

het inderdaad een leuke tijd lekker elke zondag avond voor de buis.

alleen die boer uit friesland vondt ik een beetje :sick: de hele tijd die verlegen lach :?

en die boer met zn 800 brieven mag er zeker zijn voor zn leeftijd ziet er toppie uit.

maar hele knutselwerken als brief vondt ik zelf persoonlijk toch wel een beetje pubber achtig :think:

@Mip wrote:

Die Jos, meer dan 800 brieven :shock: Das echt veel zeg, lijkt me ook een leuke vent.

Ben benieuwd naar volgende week. Die ene boer ( Wietse?) is volgens mij zó verlegen dat het nog wel eens lastig kan worden hem te laten ontdooien met camera’s op z’n potje.

oh, die jos lijkt mij nou helemaaaal niks!

Ben ook wel benieuwd hoe ze het doen volgende week op de speeddate 8)

jahaa, wij zitten lekker samen op de bank boer zoekt vrouw te kijken

@sabje373 wrote:

Het was weer erg leuk… haha, en de boer richard, twentenaar en meteen een date! jammer dat je niet weet hoe het afloopt…

op de site kun je dit toch bekijken?

was weer een super aflevering :thumbup:

Ik denk dat er een hoop ‘golddiggers’ achter Jos aanzitten. Bij de voorstelronde hadden wij gelijk al voorspeld dat ie minimaal 500 brieven zou krijgen alleen al vanwege zijn huis, dure spullen, lap grond e.d. Et voila… :roll:

:oops: vond t echt niet leuk.

Gelukkig kwam manlief halverwege thuis en pakte de afstandsbediening :lol: Geen ramp 8)

Maak er een gezellig kijkseizoen van jullie :dance:

Haha Lydia, je bent duidelijk geen gemiddelde nederlander :wink:

@Marite wrote:

Ja leuk!

Iemand nog geschreven? Ik niet in elk geval :wink: .

Ja heb ook gekeken, was weer leuk! Kijk al weer uit naar volgende week.

En nee niet geschreven, ben al heel gelukkig met een hele lieve, leuke man, dus niet op zoek… :mrgreen: Maar moet zeggen dat die boeren nou ook niet echt mijn type s zijn…

Wat vreemd dat Jos zoveel brieven heeft gehad, ik vond hem de grootste glibber die er bij zat. Bij het voorstellen in mei vond ik hem nou ook niet echt bepaald een boer, hij heeft een loonbedrijf en laat andere voor hem werken. En liet nog even goed zien dat hij veel geld had, dus ja dat zal de reden wel zijn.

Auke, was toch die hele verlegen jongen? Ik vond hem een beetje zielig aan tafel zitten tussen zijn ouders. Zijn moeder was zichtbaar teleurgesteld dat hij niet bij de laatste 5 zat…

Richard, was wel grappig vond ik, meteen helemaal zenuwachtig toen hij hoorde dat er een vrouw op hem zat te wachten in het cafe! :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

Wat vreemd dat Jos zoveel brieven heeft gehad, ik vond hem de grootste glibber die er bij zat. Bij het voorstellen in mei vond ik hem nou ook niet echt bepaald een boer, hij heeft een loonbedrijf en laat andere voor hem werken. En liet nog even goed zien dat hij veel geld had, dus ja dat zal de reden wel zijn.

Dat was inderdaad ook mijn gedachte toen ik hem in mei zag.

Wij kijken samen BZV!!

Mijn man is boer, dus die kijkt meer naar de boerderijen en machines e.d. Haha.

Wij kijken ook samen. Al jaren haha.

Wij hadden het ook al voorspelt dat de glibber ‘boer’ veel brieven zou krijgen, maar over de 800? nee dat niet.

Ik zei ook al: ja die vrouwen willen allemaal een rijke vent.

Ik vind Hans zo’n schatje. :inlove:

En dat Peter zoveel brieven heeft gekregen verbaasde me wel. Ik vind hem echt zoo 100 keer niets, maar goed, er zijn zoveel meiden/vrouwen in ons land :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

En dat Peter zoveel brieven heeft gekregen verbaasde me wel. Ik vind hem echt zoo 100 keer niets, maar goed, er zijn zoveel meiden/vrouwen in ons land :mrgreen:
Dat verbaasde me juist niet, hij is een paardenboer, dus hoeveel paardenmeisjes vinden dat niet geweldig.

Als ze al een paard hebben kunnen ze dat daar gratis stallen, als ze nog geen paard hebben dan heeft Peter er vast een voor ze :wink:

Oh nee!! Heb het helemaal gemist!! Had ik me nog zo voorgenomen om dit seizoen te volgen…denk ik er gewoon weer niet aan :wall: