BOEKJE Azijn in de ijskast!

:thumbup:

Houd ons op de hoogte als er weer vorderingen zijn. Succes met alles!

Ik kom er op het moment bijna niet aan toe, maar dat geldt voor alles… bezoekjes, shoppen, studie… En als Arwen slaapt en ik dus eigenlijk wel wat tijd heb, dan ben ik zo moe dat ik alleen maar wat gedachteloos zit te spelen. Ik ben ook net ziek geweest. Ach ja, ik kan maar één ding zeggen: na Kerst heb ik het rustiger en dan hoop ik ook weer flink op te schieten ermee! :wink:

en en en??? Al vorderingen TRY?

:silenced:

O jeeeeeeeeeeee,nog niet verder in gekomen??

Nu zeker niet he,nu je ziek thuis zit :thumbdown: :thumbdown:

Nope, aan de ene kant heb ik nu wel meer tijd, maar ik ben gewoon niet in orde, en dus kan ik me ook niet concentreren. Mijn studie vlot ook niet op deze manier, dus het zit erg tegen. :frowning: :thumbdown:

zat er laatst nog aan te denken…of je boekje al klaar was…



nog niet dus… :think:



misschien tegen de tijd dat ik nieuwe verhalen er voor kan schrijven voor het vervolg :lol: :lol: :lol:



grapje he :wink:



maaruh sta ik ook nog steeds op je lijst van gegadigden voor een kopietje???

heb immers een goede bijdrage geleverd :oops:



:lol: :lol: :lol: :lol:



sorry…lange dag gehad…



hopelijk kan je ons snel vertellen dat we het boekje ergens kunnen kopen…of wanneer je feestje is ter ere van je boekje (dan heb je vast een hoop gasten :thumbup: (en kopers))



succes Colle

Het ligt idd stil nu a.g.v. mijn ziek zijn. Balen, maar het is niet vergeten. Zodra ik weer meer energie heb, pak ik het weer op! Het gaat langzaam beter, dus… hopelijk binnen enkele weken! :wink:

en? En ? EN?

Helaas. Het duurt lang eer mijn schildklierhormoon weer in balans is. Daarnaast MOET ik nu echt de studie voor mijn werk afronden, en daar moet ik alle energie in steken. Dus het boekje blijft ook ff in de ijskast. Ik baal ervan, maar ik kan mezelf niet in achten delen. In tweeën al niet, haha! 18 Juni heb ik examen en daarna is echt het boekje weer aan de beurt :wink:

trying… wat zie ik nou



:: GEFELICITEERD ::

:mrgreen: Dank je, Colle!



Maar ik mag jou ook feliciteren, zie ik!!! :thumbup: :-*

hahaha ja heerlijk he































alleen dat :sick: is wat minder

ik gisteren vegen op mijn werk na het brood eten (kdv)

wil ik het stoffer en blik pakken…beland ik in de koelkast :think:





hahahaha al mijn collega’s zagen het…en niemand die reageerde :lol: :lol: :lol:

Wat wordt er bedoeld met azijn in de ijskast??? :think:

alle rare dingen die je doet als je zwanger bent :mrgreen:

ga maar eens alles lezen… echt dingen waarvan je denkt…hoe krijg je het voor elkaar…



zoals de azijn in de koelkast zetten bijv. :mrgreen:



of de telefoon in de afwasmachine… of je sleutels in de bloempot…

of de schone was in de wasmachine en de vuile gaan opvouwen…

:shifty:



het kan allemaal en je mag ze hier neerzetten…degene die jij hebt gedaan…

dus euh lachen om een ander :lol: :lol: :lol:

@colle wrote:

zoals de azijn in de koelkast zetten bijv. :mrgreen:




En toch vind ik ook dat de titel wel wat sprekender/sterker kan, zo heel dom is het niet als je de azijn per ongeluk in de koelkast zet.

ik had laatst mijn karretje helemaal vol in de winkel en toen ik bij kassa kwam merkte ik pas dat ik niet eens mijn tas bij me had dus ook mijn portomee niet :roll:



ook had ik een keer mijn oude bakpas bij me die het dus niet meer deed, want geblokkeerd ivm de nieuwe pas :silenced:

Volgens mij is er een ander topic waar je de verhalen kwijt kan en gaat dit alleen over het boekje zelf en de vorderingen.

Maar ik kan me vergissen, zwanger hè :-*