BOEKJE Azijn in de ijskast!

Hoi meiden!



We hebben het in het topic al vaker erover gehad… Al deze uitspraken bij het topic “Azijn in de ijskast” zouden verzameld moeten worden in een boekje… Ik loop al langer rond met het idee om hier werk van te maken, en inmiddels ben ik druk bezig met de voorbereidingen. Ik heb toestemming van KoK, mits ik het accoord van de dames krijg om hun geposte berichtje(s) te gebruiken én ik mijn favoriete forum, KoK, als bron vermeld in het boekje. Geen probleem, dacht ik zo :lol:!



Dus… op korte termijn kunnen degenen die gepost hebben bij dit topic een pb-tje van mij verwachten om te vragen of ze accoord gaan met plaatsing van hun berichtje(s) in een boekje. Natuurlijk mag je mij ook al op voorhand pb-en of je het er mee eens bent of niet!



Ik heb er in ieder geval waanzinnig veel zin in. Ik vind het topic hilarisch en wil de rest van de wereld dit niet onthouden :wink:!



Vera

Hee super idee!

Veel succes met het schrijven ervan en ik ben benieuwd hoe het wordt :slight_smile:

Trouwens, er zijn 2 gasten die gepost hebben, “Anonymous” en “Gast”, die ik dus geen pb kan sturen. Indien jullie dit lezen, zouden jullie mij dan willen pb-en? Dank jullie wel!

hey lieverd ik moet even iets laten zien, effe geprintscreend :mrgreen:

:lol: Hihi… nou, I’m working on it, zoals je ziet! :wink:



Gebruikster vanessasun is nu ineens ook een Gast… als je dit leest, wil je me dan pb-en?

@Kiddo wrote:

Hee super idee!

Veel succes met het schrijven ervan en ik ben benieuwd hoe het wordt :slight_smile:




Dank je wel! :mrgreen:

Leukleukleuk!!! :thumbup: :dance:

:mrgreen: Dank je wel! Ik krijg ook enorm leuke reacties terug op mijn pb’s! Tot nu toe gaat iedereen accoord :dance:! Ik kan nu al niet wachten totdat het boekje klaar is :mrgreen:! Maar er moet nog veel gebeuren…



Anyway… ik heb al veel mensen ge-pb’t, maar er moeten er nog heeeel veel meer!!! Maar dat moet wachten… Arwen is nu wakker, dus ik stop nu.

leuk hoor ik wil ook een exemplaar, weet je ik vindt wel heel jammer dat ikzelf geen zwangerschaps azijn in de ijskast verhalen heb verteld…



Euhm snel zwanger worden dan maar. en ms kunnen ze er alsnog datn tzt in ? :mrgreen:

Veer, wat een goed idee :thumbup: . Veel succes met het fabriceren van het boekje.



:-*

Vera, wat leuk!



Ik heb gewoonweg genoten van al die verhaaltjes! Volgens mij heb ik nooit iets geschreven, maar ik weet wel dat ik steeds namen vergat en afspraken tijdens mijn zwangerschap!



Succes! Enneh…als het af is, neem ik sowieso het boekje (tegen betaling)!



Liefs,

Moon

wat een suoer idee :stuck_out_tongue:

go Try go!

Erg leuk zeg om er een boek van te maken! Verkoopt als een trein dat weet ik nu al wel!

Enuh je hebt pb!

hey wat een leuk idee! :mrgreen:

Dank jullie wel voor jullie warme reacties! :mrgreen:



Ik logde net in en had maar liefst 46 pb’s! :lol:



En ik moet nog heeeel veel gebruiksters pb-en!



2 b continued… :wink:

Ik heb nog een paar gebruiksters die ineens Anonymous zijn! Ik hoop niet dat dit met het boekje te maken heeft, want als je niet wil dat je berichtje(s) erin komt te staan, dan kun je dit gewoon aangeven en dan gebruik ik je berichtje(s) niet. Maar misschien is het ook toeval…



Hoe dan ook:



Inger

Joepie

Mariandam

Marije0

Nuage

vanessasun




Als jullie dit lezen, dan pb mij ajb?!



Groetjes, Vera

En verder waren er dus sowieso al 2 anonieme gasten, waarvan ik hoop dat ze zich melden!

ik vind het dus echt een superidee!

ben benieuwd of het je nog lukt om de mensen te pakken te krijgen!

@Trying wrote:

Ik heb nog een paar gebruiksters die ineens Anonymous zijn! Ik hoop niet dat dit met het boekje te maken heeft, want als je niet wil dat je berichtje(s) erin komt te staan, dan kun je dit gewoon aangeven en dan gebruik ik je berichtje(s) niet. Maar misschien is het ook toeval…



Hoe dan ook:



Inger

Joepie

Mariandam

Marije0

Nuage

vanessasun




Als jullie dit lezen, dan pb mij ajb?!



Groetjes, Vera





Vera: deze leden zijn niet ineens anoniem, dit zijn geen leden meer.

Als mensen jaren niets meer gepost hebben worden ze door het beheer verwijderd, Joepie dan niet, zij is verder gegaan als Joepie!

wat een superleuk idee zeg! :thumbup: