BOEKJE Azijn in de ijskast!

Mellie, dank je wel voor de info! Ik zal Joepie! ook ff pb-en dan.

En wat zie ik in jouw banner?! :mrgreen: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :-*! Gaaf!



Ik heb inmiddels iedereen ge-pb’d en ik had vandaag ook maar liefst 49 pb’tjes terug! :dance: Het gaat als een trein en echt iedereen gaat accoord! Ik ben er helemaal warm van!

De novembermama’s krijgen wel een gratis editie hè :wink:

Wat leuk!



Heel veel succes en ik ben benieuwd naar het eindresultaat!



Liefs,

Hoop

@Trying wrote:

Trouwens, er zijn 2 gasten die gepost hebben, “Anonymous” en “Gast”, die ik dus geen pb kan sturen. Indien jullie dit lezen, zouden jullie mij dan willen pb-en? Dank jullie wel!




ik zal anonymous even vragen (ben ik niet te laat)?

wat een leuk idee is dit zeg !

veel succes in ieder geval :thumbup:

Hey T had je van mij als laatste een pb ? Ik dacht nl die lieve muts snapt best dat ik goedkeur… later dacht ik laat ik even officieel daar melding van doen :roll:

@Snoesje wrote:

@Trying wrote:
Trouwens, er zijn 2 gasten die gepost hebben, “Anonymous” en “Gast”, die ik dus geen pb kan sturen. Indien jullie dit lezen, zouden jullie mij dan willen pb-en? Dank jullie wel!




ik zal anonymous even vragen (ben ik niet te laat)?


Nee hoor :mrgreen:! Het duurt wel ff eer ik klaar ben met het boek, het is veel werk! Dus… ook voor de anderen… reacties zijn nog altijd welkom!

@bianca81 wrote:

Hey T had je van mij als laatste een pb ? Ik dacht nl die lieve muts snapt best dat ik goedkeur… later dacht ik laat ik even officieel daar melding van doen :roll:




Hey B, nee schat, je bent niet de laatste :lol: :-*

als ik wat geschreven heb mag je het ook gebruiken hoor :mrgreen:

Kimmiejj, fijn :mrgreen:! Wil je me dat ook nog per pb sturen? Thanx! :wink:



NU EEN MINDER LEUKE MEDEDELING: :oops:



Ik was net ff met mijn hoofd niet erbij en in plaats van dat ik mijn geselecteerde berichten in mijn inbox wis, wis ik alles… dus ook al jullie pb’s met akkoord :oops:!



Ik wilde deze printen, maar omdat de p.c. stuk is heb ik dat nog niet kunnen doen.



Stom stom stom stom, dus!



Daarom deze oproep:



Voor degenen die mij al ge-pb’d hebben dat jullie akkoord zijn met gebruik van jullie berichtjes uit het topic Azijn in de ijskast in een boekje: willen jullie mij nogmaals pb-en met jullie akkoord en met vermelding welke naam jullie willen dat er gebruikt wordt?



Thanx :-*!

Oh wat een leuk idee, ik lees het nu pas…

Helaas komt er geen blunder van mij in het boekje, maar ik wil m ook graag kopen hoor!!!



Hopelijk heb je er nog iets aan, maar kun je niet vragen aan een van de modies of er ergens een bakc-up is van jouw oude inbox?

(geen idee of dat zo werkt, maar zou wel zo handig zijn :wink: )



Is er al nieuws over hoe en wat? Is natuurlijk verschrikkelijk veel werk, maar wel zooooooo leuk!!!

Trying, mocht je mijn toestemmin ook kwijt zijn: je hebt mijn toestemming :wink: .

wat een leuk idee :dance: :dance: :dance:

@Nicje wrote:

Oh wat een leuk idee, ik lees het nu pas…

Helaas komt er geen blunder van mij in het boekje, maar ik wil m ook graag kopen hoor!!!



Hopelijk heb je er nog iets aan, maar kun je niet vragen aan een van de modies of er ergens een bakc-up is van jouw oude inbox?

(geen idee of dat zo werkt, maar zou wel zo handig zijn :wink: )



Is er al nieuws over hoe en wat? Is natuurlijk verschrikkelijk veel werk, maar wel zooooooo leuk!!!




Dat heb ik idd gevraagd, maar helaas, dat is er niet :frowning:

En hoe staat het met je boek TRY?

Ja hoe gaat het met je boek?

Wil er graag eentje gaan kopen…



Lijkt me echt super … hahahaha

Kan ik toch nog ergens om lachen…

Al die blunders …

:smiley: :smiley: :smiley:

en en en…

hoe gaat het met je boekje…???

Hoi meiden :mrgreen:!



Het schiet momenteel niet echt op… gewoon doordat ik te weinig tijd heb… jammer, want eerst ging ik als een speer! Maar ja… er wordt wel aan gewerkt :wink:! Ik kan mezelf alleen helaas niet in tienen splitsen, en dat zou ik af en toe wel handig vinden :lol:. Maar we zijn op vakantie geweest, mijn oudste zus is 50 geworden (dus feest met voorbereidingen), ik ben op mijn werk bezig met nieuwe dingen (dus inwerken en 's avonds kapot), studie, en dan natuurlijk nog het gebruikelijke van Arwen, man, werk en huishouden… Maar we gaan vrolijk door :mrgreen:!) Ik hou jullie op de hoogte!



:-*

Meid, wij hebben geduld!

Wat in het vat zit, verzuurt niet!



Groetjes,

Moon

Precies, dat vind ik ook! :-*