Boe snik...geen kaartjes voor marco...

Zo even klagen hoor…Wilde zo graag weer eens naar Marco, allemaal mensen opgetrommeld, met 8en zouden we gaan, dus ik zat vanmorgen al om kwart voor 10 klaar bij ticketservice, om 10 uur zou de verkoop beginnen. Nou…geen doorkomen aan. Telefonisch wordt de verbinding verbroken vanwege de drukte en op internet kom ik er wel door, maar kan ik geen 8 kaarten bestellen…zelfs niet eens maar 2…boe boe boe. En ik kan nu niet iedereen gaan bellen of ze op een andere dag meewillen want dat haal ik ook niet.



Snik snik boe boe…zo uitgeklaagd…ga kijken of ik weer uit de wachtrij ben inmiddels…

ik ben ook bezig waardeloos gewoon



altijd kan ik pas als laatste kaarten bestellen ik snap niet hoe anderen dat doen

er zijn alleen nog kaarten voor de maandagen en dinsdag

Niet dat jullie er nu iets aan hebben, maar als je je abboneert op zijn nieuwsbrief dan kan je vaak eerder kaarten bestellen.

In dit geval was dat ook zo.



Als lid van de fanclub kon je zelfs nog eerder kaarten kopen. Ik had ze woensdag de 14e al 8) .



Ik denk trouwens niet dat het bij deze data blijft, er komen vast nog meer shows, alleen wanneer :think:



Ik hoop dat jullie toch nog kaarten kunnen krijgen :pray: (kijk anders eens bij aangeboden op zijn site of er nog staan?)



Succes :thumbup:

Heb nu 2 kaarten voor een maandag ach het is niet anders.

Ik ben ook lid van de nieuwsbrief maar wilde bestellen en kwam er niet door en de volgende dag was de presale alweer uitverkocht…dus ik heb gewoon pech. De enige kaarten die ik nu nog kan krijgen zijn met beperkt zicht…jammer…

hier ook mislukt helaas…

kom er nu wel door heen op internet maar kan niet meer dan 1 of 2 stoelen aaneengesloten bestellen…beetje ongezellig als je met zijn 4-en gaat :wink:



Wacht nu maar even op de extra concerten…

Hoi dames,



Balen dat jullie geen kaarten hebben kunnen krijgen… Ik lees net op Nu.nl dat er op 11 oktober een extra concert wordt gegeven, omdat alle kaarten al binnen een uur helemaal uitverkocht waren. Hopelijk gaat het dan wel lukken!



Succes!



Groetjes,

Jippie

Via www punt ticketmaster punt nl kun je nu nog kaarten voor 11 oktober bestellen!

Ga jij ook Veer :think:

Bilderberg hotel is vandaag een arrangement begonnen met dit concert, wie weet lukt het daar wel



Petri

Ik heb gewoon kaarten gehaald bij het postkantoor, was zelfs gelijk aan de beurt ik heb er 6 gehaald geen probleem hoor. Wij gaan dinsdag maar er was toen nog plek voor za en zo. Nu niet meer helaas.

whaaaaaaaaaaaah is het toch nog gelukt!!!

Za 11 oktober 4 kaarten!!! :dance:

Jaaaa!!! Hier ook!!! Na t plaatsen smurf geloof ik, die slim opmerkte te wachten op extra concerten…keek ik rond 12 uur nog eens en wel ja een extra concert op een zaterdag! En ik kwam er meteen door en kon zonder probleem nog 8 kaarten regelen voor die dag!!! En zelfs later nog eentje op iemands anders naam voor iemand anders!!!



Jippie tralallaa doet al de hele dag vreugdedansjes!!!

Ik doe ook al de hele dag vreugdedansjes want wij gaan ooook!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Leuk, alvast veel plezier allemaal! :slight_smile:

ships ik wil ook. zouden er nogkaarten zijn…ik ga even kijken…

wat fijn voor jullie!! :dance: Geniet er lekker van :smiley: :smiley:

Veel plezier!

Kan iemand mij vertellen welke plaatsen goed zijn? Zit nu te kijken, maar heb er geen verstand van. Wil manlief graag verassen voor zijn verjaardag.