Boe snik...geen kaartjes voor marco...

veld is altijd leuk en als je wilt zitten rang 2 en evt rang 3. Dan kun je nog t meeste zien. Maar, op zich proef je overal de sfeer heeeeel goed, want oit zat ik ergens helemaal bovenin verstopt, maar toch leuk gehad. (alleen die tribunes zijn zo verrekte hoog…best eng, zelfs zonder hoogtevrees!! :wink: )



Ik hbe nu zlefs misschien nog een veldkaartje over, we hebben namelijk 1 kaartje met een heel andere ingang en dan zou iemand daar helemaal alleen in de wachtrij moeten gaan staan. Of zou het wachten niet zo lang duren? Wie weet dat?

Heb bij symphonica in Rosso ook verschillende veldkaarten gehad maar ik vond het gesmeerd lopen, spreek ergens af en je vind elkaar toch weer?

Ik vond dat arrangement via Bilderberg erg aantrekkelijk, maar helaas die hadden geen invalideplaatsen. En voor mij is “even” op en neer en een concert teveel van het goede op 1 avond. Ook zal ik met de rolstoel moeten, dus moet ik wel een rolstoelplaats.



Vandaar dat ik een ander verjaarskado voor manlief moet verzinnen.



Petri

@Nijmanb wrote:

Ga jij ook Veer :think:


Nee :wink:

Hoe lager het cijfer van de rang, hoe beter de kaarten is mij verteld. Maar wij staan heerlijk op het veld!

wij ook niet :cry: jammer hoor wij zijn vorig jaar naar rood geweest zo gaaf