bodylotion waar je bruin van wordt....

dat heb ik dus gisteren gekocht. Ik kreeg van de drogist in de wijk een bon met vijf euro korting omdat ik daar zoveel punten op mijn spaarkaart had staan. (terwijl ik gisteren dus postte daar nooit meer te komen) Enfin, dus van DA eigen merk die bodylotion gekocht omdat ik er nu uit zie of ik een klap met een meelzak gehad heb. Na het douchen heb ik me royaal ingesmeerd… maar dat spul meurt. Gadver zeg.

Nu is mijn vraag of jullie ervaring hebben met dit spul, werkt het, wen je aan de stank, ruiken andere merken ook zo, en zijn er andere merken die beter werken???

Je moet heeeeeeeeeeeel goed smeren en verdelen, ik heb het eens gehad van D*ve en vind het vreselijk smerig spul, geen aanrader…

Een zonnebankje is effectiever :wink:

Wel alles goed verdelen hoor, anders krijg je volgens mij vreselijke vlekken op de stukken die je bent vergeten.

Dat klopt van het goed verdelen, een vriendin van me had het eens geprobeerd niet goed verdeeld en onder de vlekken!!! En ze kreeg het er niet meer vanaf… Gelukkig was het van de winter en had ze het op dr benen geprobeerd maar die fles lag in de prullenbak:X

die ervaring heb ik ook :lol:

weet je wat ook leuk is, hem perongeluk van de trap laten vallen langs je witte muur :shock: niet eraf te krijgen :frowning:

Haha, nou ik ben benieuwd! Ik weet trouwens niet na hoelang je resultaat ziet… Dus als je mensen vreemd naar je ziet kijken weet je genoeg :wink:

Ownee, royaal smeren dan hoop ik maar dat goed verdeeld is…

Hihi laat je even weten of jij een paula toetje ben geworden :wink: Sorry :lol:

Ik heb het ook een keer gebruikt.

Het sloeg bij mij geel uit :lol:

Anders probeer je het eerst even op een stukje van je been ofzo? Dan weet je zeker dat je niet voor paal loopt mocht het vlekken haha…

Oeps…ik denk dat er nu vlekken opkomen…als je het echt royaal hebt gesmeerd… :shifty:

(Plaats je even een foto straks als het resultaat te zien is? :mrgreen: )

Ik heb ook dat spul geprobeerd, in een ver verleden, maar die stank blijft en ik kan er niet aan wennen.

Buitendat blijf je smeren want het gaat er ook heel snel weer af.

Het merk Nifri vind ik trouwens wel erg goed. Niet goedkoop maar het heeft een mooie kleur en stinkt niet zo enorm.

Maar goed, ik ga tegenwoordig maar een beetje in t zonnetje zitten :wink:

ik heb die van Nivea eens geprobeerd en die van Dove, stinken allemaal eens ze uitgesmeerd zijn, volgens mij is dat door een of andere reactie.

Het effect zie je idd pas na een aantal keren smeren dus geen bang hebben voor vlekken na 1 keer. Dat heb je wel met van die echte bruiners, niet met die bodylotions.

Je hebt wel snel donkere plekken op knieën enzo, maar als je eens goed schrubt is het bruin er ook zo weer af.

Ik heb Dove, leek mooi, maar vond het toch wel oranje achtig worden :lol: , leek wel een wortel :wink:

Het schijnt dat nagellakremover ook meteen de vlekken weghaalt, maar dat is nogal agressief natuurlijk…ik kan je ook geen garantie geven dat het weggaat he :wink:

:shock:

:lol: :lol:

@joseetje wrote:

Ik heb het ook een keer gebruikt.

Het sloeg bij mij geel uit :lol:

Bij mij oranje :mrgreen:

Niet.scrubben.met.een.schuurspons!!!

Jij zal wel niet zo’n gevoelige huid hebben… maar bij mij staan de striemen er al op als ik er aan denk!!! :o

Ik heb een scrubhandschoentje, van de tuinen denk ik. Lekker badschuim erop en rustig scrubben maar. Doe ik twee keer per week. Je kunt ook scrubben met suiker in olijfolie en een gewoon washandje of met je handen. Daar wordt je huid heerlijk zacht van.

Het bruin zonder zon spul is niets voor mij: die dove die je met een paar keer smeren bruin maakt durf ik nog wel aan, maar de gewone niet hoor. Ik lijk dan op een vlekkerige wortel, hoe goed ik het ook verdeel! Een keer ben ik vergeten mijn handen GOED te wassen na het smeren. Had ik echt hele vieze handen en dat kreeg ik er niet af!

Als je het er af wilt hebben: citroen halveren en de citroen over je huid wrijven… Heeft mn vriendin wel eens gedaan en dat werkte prima. Ik scrub altijd vooraf met een bodyscrub en dan pakt het altijd wel netjes uit. Ik wacht wel met een volgende keer tot de kleur bijna weg is, en doe dus niet echt laag over laag…

@marloes vip wrote:

Ik heb wel een gevoelige huid als ik bijv. wasverzachter gebruik of sterk geparfumeerde douchegel. Maar verder kan ik boenen wat ik wil, word er hooguit wat rood van. :mrgreen: Ik heb de handdoeken en zo nu heerlijk buiten hangen en daar kan ik me dan zo heerlijk mee droogboenen, tot ik rood ben, veel beter als uit de droger.

gek mens :lol:

Eerst goed scrubben totdat je huid mooi ‘egaal’ is.

Dan insmeren maar rekening houden met lastige plekken als knieën en ellebogen.

Goed uitsmeren daar.

Even wachten met kleding aandoen tot het is ingetrokken.

Voor je gezicht heb je speciale dagcremé met een zelfbruiner.

Als je het eraf wil, gewoon scrubben.

hahaha

ik ben in het begin van de zomer altijd bruin uit een potje (alleen mijn benen want die worden op een of andere manier gewoon veeeeel minder snel bruin dan de rest van de zon) Maar geem bodylotion van huismerk, maar gewoon echt zelfbruiner van garnier

Eerst lekker scrubben, en daarna een dunne laag heeeeeeeel goed verdelen, ik ben dan wel een half uur bezig met smeren zodat ik ZEKEr weet dat het overal zit, en gelijkmatig is verdeeld! Dus ook knieen en tenen enzo.

Maaaarr ik lees dat het bij jou al in de prullenbak is beland hahah Ik ben benieuwd naar de foto’s.