bodylotion waar je bruin van wordt....

:lol: :lol: :lol:

Hoe herkenbaar, ik was oranje…met dieporanje vlekken rond mijn knieën. Vreselijk spul…manlief heeft zich rotgelachen 8)

Ik heb dus totaal geen moeite met dit spul. Heel klein beetje op je handen doen en heel goed insmeren. Ik deed het elke avond en na een paar dagen had ik echt een mooi zomers kleurtje!

Het spul an sich is niet slecht, maar je moet het wel weten te gebruiken :angel:

Ik heb aantal verschillende merken gehad.

En allemaal &^%^%.

vlekken niet normaal :doh:

Hier die van Dove…ideaal…niet de te donkere tint pakken he…wel die bij je huidskleur past…smeert goed uit…bruint mooi…ben er tevreden mee…

Ow shoot dat van die vlekken wist ik niet. Heb wel heel royaal gesmeerd vanmorgen en me daarna eigenlijk direct nadat het witte weggetrokken was aangekleed. Hoop dat het niet te veel vlekt want ik heb mijn gezicht ook meegesmeerd. :oops:

Er staat op de fles dat het na vijf keer gebruik pas resultaat geeft. Ik ben benieuwd…

@dietske wrote:

ik heb die van Nivea eens geprobeerd en die van Dove, stinken allemaal eens ze uitgesmeerd zijn, volgens mij is dat door een of andere reactie.

Het effect zie je idd pas na een aantal keren smeren dus geen bang hebben voor vlekken na 1 keer. Dat heb je wel met van die echte bruiners, niet met die bodylotions.

Je hebt wel snel donkere plekken op knieën enzo, maar als je eens goed schrubt is het bruin er ook zo weer af.

Ik hoop dat je niet denkt dat ik net uit een ei komt maar waar scrub ik mee. Wat ik wel eens doe als ik een schilferige huid heb is een nieuw schuursponsje pakken en me daarmee flink boenen tot ik rood ben en dan ben ik van de meeste huidschilfers verlost.

Ik heb wel een gevoelige huid als ik bijv. wasverzachter gebruik of sterk geparfumeerde douchegel. Maar verder kan ik boenen wat ik wil, word er hooguit wat rood van. :mrgreen: Ik heb de handdoeken en zo nu heerlijk buiten hangen en daar kan ik me dan zo heerlijk mee droogboenen, tot ik rood ben, veel beter als uit de droger.

Grmbl. die stomme DA met zijn stomme bodylotion. Overdag leek het vrij netjes te zijn na een keer smeren, meurde alleen enorm maar s’avonds leek het wel of ik een of andere vlekziekte had zeg. De bodylotion ligt dus in de kliko. :twisted: