BMSX: hoe vaak, welk standje, benen omhoog daarna??

Hoera! In augustus gaat de pil de prullenbak in :dance:

Nu vraag ik me af… zijn er dingen waar je aan moet denken tijdens het klussen als je zwanger wilt raken?

Tips over hoe vaak? Welk standje het beste werkt? Moet je je benen omhoog om de boel erin te houden of sneller naar je ei te krijgen?? (Stomme vraag misschien… :oops:, maar vraag het me werkelijk af.)

wij hebben niks ‘aparts’ gedaan :smiley: sinds het stoppen met de pil

schijnt wel dat om de dag klussen het beste is…

dan ‘mis’ je geen ei sprong en heeft de man elke dag weer tijd om nieuw zaad aan te maken

zo wat klinkt dat … nou ja…

succes!!! in ieder geval :thumbup:

@JannieElmo wrote:

schijnt wel dat om de dag klussen het beste is…

dan ‘mis’ je geen ei sprong en heeft de man elke dag weer tijd om nieuw zaad aan te maken

ik heb er helemaal geen verstand van, maar lees dit wel vaker. maar zou om de dag dus echt beter zijn dan elke dag, of 5 keer per dag? Kan me daar zo weinig bij voorstellen :think:

op Kindje op komst staat:

De kinderwens vervullen

Op het moment dat jij en je partner hebben besloten dat het tijd is om aan de kinderwens te gaan werken, hoop je natuurlijk dat het gelijk raak zal zijn en dat je 9 maanden later een pracht van een baby in je armen mag sluiten.

Van alle stellen die graag kinderen willen, raakt bij ongeveer 60% de vrouw al binnen drie tot zes maanden zwanger. Als het niet direct lukt, hoeft dit niet te betekenen dat er iets aan de hand is. Het kan ook zijn dat je op het verkeerde moment vrijt, omdat je denkt dat je dan het meest vruchtbaar bent. Als je het eerste jaar niet zwanger bent geraakt, heb je nog een kans van 50% om binnen het volgende jaar zwanger te raken. Het bevruchtingsproces is van ontzettend veel, ook nog onbekende factoren, afhankelijk. De puzzel moet precies goed in elkaar passen wil het lukken.