BMSX: hoe vaak, welk standje, benen omhoog daarna??

Hoera! In augustus gaat de pil de prullenbak in :dance:

Nu vraag ik me af… zijn er dingen waar je aan moet denken tijdens het klussen als je zwanger wilt raken?

Tips over hoe vaak? Welk standje het beste werkt? Moet je je benen omhoog om de boel erin te houden of sneller naar je ei te krijgen?? (Stomme vraag misschien… :oops:, maar vraag het me werkelijk af.)

wij hebben niks ‘aparts’ gedaan :smiley: sinds het stoppen met de pil

schijnt wel dat om de dag klussen het beste is…

dan ‘mis’ je geen ei sprong en heeft de man elke dag weer tijd om nieuw zaad aan te maken

zo wat klinkt dat … nou ja…

succes!!! in ieder geval :thumbup:

@JannieElmo wrote:

schijnt wel dat om de dag klussen het beste is…

dan ‘mis’ je geen ei sprong en heeft de man elke dag weer tijd om nieuw zaad aan te maken

ik heb er helemaal geen verstand van, maar lees dit wel vaker. maar zou om de dag dus echt beter zijn dan elke dag, of 5 keer per dag? Kan me daar zo weinig bij voorstellen :think:

op Kindje op komst staat:

De kinderwens vervullen

Op het moment dat jij en je partner hebben besloten dat het tijd is om aan de kinderwens te gaan werken, hoop je natuurlijk dat het gelijk raak zal zijn en dat je 9 maanden later een pracht van een baby in je armen mag sluiten.

Van alle stellen die graag kinderen willen, raakt bij ongeveer 60% de vrouw al binnen drie tot zes maanden zwanger. Als het niet direct lukt, hoeft dit niet te betekenen dat er iets aan de hand is. Het kan ook zijn dat je op het verkeerde moment vrijt, omdat je denkt dat je dan het meest vruchtbaar bent. Als je het eerste jaar niet zwanger bent geraakt, heb je nog een kans van 50% om binnen het volgende jaar zwanger te raken. Het bevruchtingsproces is van ontzettend veel, ook nog onbekende factoren, afhankelijk. De puzzel moet precies goed in elkaar passen wil het lukken.

Zes dagen per maand is de vrouw vruchtbaar: de vijf dagen voor de ovulatie en de dag van de ovulatie zelf. Vrijen kan dan leiden tot zwangerschap. Tot nu toe werd aangenomen dat deze dagen vallen tussen dag tien en dag zeventien, gerekend vanaf de eerste dag van de menstruatie. Dat blijkt een misvatting. Bij slechts 30 procent van de vrouwen valt het “vruchtbaarheidsvenster” in deze periode. De meeste vrouwen hebben hun vruchtbare dagen dus eerder of later. De dag van ovulatie kan per cyclus verschillen. Uit onderzoek van het National Institute of Environmental Health Sciences in Durham in North Carolina blijkt dat op elke dag tussen dag 6 en 21 een vrouw een kans heeft van ten minste 10 procent om vruchtbaar te zijn.

Met behulp van een ovulatietest kun je, door regelmatig te testen, het niveau van LH in je urine bepalen. Daardoor ben je in staat om te bepalen op welke twee dagen je het meest vruchtbaar bent. Wanneer je dan op deze twee dagen gemeenschap hebt, is de kans op een zwangerschap natuurlijk niet gegarandeerd, maar wel groter!

dat is dus waarschijnlijk omdat je dus 2 dagen per cyclus vruchtbaar bent.

om de dag dan ‘pak’ je dus altijd sowieso 1 van die 2 dagen…

anders zou ik het ook niet weten… :think:

op babypret staat dat een man beter 4 tot 6 dagen kan wachten… voor de geplande ‘verwekkingsdatum’. omdat er dan meer zaadcellen zijn.

maar ik vind dat gepland persoonlijk dus niks.

dus gewoon om de dag… of nou ja… ongeveer en we zien wel…

ben in december met de pil gestopt en nu dus zwanger.

Ah mooi, bedankt voor je toelichting. Om de dag moet wel lukken… Vind ik niet vervelend :wink: :mrgreen:

Zou het ook waar zijn van die benen omhoog ofzo? Of zou dat echt onzin zijn? Zie mezelf al liggen na een vrijpartij met de benen tegen de muur :doh:

op de site van babypret punt… ehm… net geloof ik

staan heel veel tips zag ik net. (ja ik verveel me :oops: )

wij deden om de dag, erna kussen onder de kont en 20 minuten blijven liggen haha :lol:

@JannieElmo wrote:

op de site van babypret punt… ehm… net geloof ik

staan heel veel tips zag ik net. (ja ik verveel me :oops: )

ben meteen aan het lezen gegaan!! :slight_smile:

(is leuker dan was opvouwen ;-))

Hier weinig bijzonders ervoor gedaan,

@Cariska wrote:

wij deden om de dag, erna kussen onder de kont en 20 minuten blijven liggen haha :lol:

Zo hebben wij het ook gedaan de laatste ronde en zie mijn banner voor het resultaat :thumbup: :mrgreen:

hahaha dat is positief resultaat inderdaad! :slight_smile: kussen onder je kont klinkt ook minder lachwekkend dan de benen rechtop tegen de muur. Hoewel je volgens mij wel hetzelfde effect krijgt dan… :think: hehe…

Wij om de dag sex gehad, steeds kussen onder de billen en benen tegen de muur, ca 10 minuten. En wij zorgde dat ik nog een orgasme had na de zaadlozing, de zaadjes worden dan als het ware de baarmoeder in gezogen. Ook hebben wij de laatste keer ovulatietesten gebruikt.

Steeds heel snel zwanger geraakt, binnen 2 maanden, 1 maand, 4 maanden.

Succes!!

Idd even zorgen dat je klaarkomt :oops: heb ook gehoord dat door de samentrekkingen van je bm het zaadje makkelijker naar binnenkan. En werkt het niet is het gewoon een leuke bijkomstigheid :wink: .

Ik zorg eigenlijk altijd al dat ik klaarkom… en liefst na hem… dus dat zit wel goed hier :mrgreen:

Ben ook nu al bezig ons gemiddelde omhoog te krijgen. Lukt aardig en manlief vind het nog leuk ook! hahaha

Ik denk eigenlijk dat het belangrijkste is dat je het in het begin vooral spontaan houdt. Als het wat langer duurt dan ga je toch al gauw klussen rond je ei. En dat is gewoon minder spontaan.

En geniet ervan!

Volgens mij is het zaad dan sterker, als je het om de dag doet…

Zelf klaarkomen helpt ook wel wat…

Maar ik zou zelf gewoon lekker wippies maken, komt goed! :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

@Cariska wrote:

Zo hebben wij het ook gedaan de laatste ronde en zie mijn banner voor het resultaat :thumbup: :mrgreen:
dan hoop ik dat het deze maand voor mij ook raak is want zo heb ik het gister ook gedaan en morgen weer en 2 dagen erna weer :angel: :angel: :angel:

Zo ook wij. Om de dag, kussen eronder en een minuut of 20 blijven liggen. Het heeft 1 keer geholpen. Nu alweer in ronde 18 :roll: maar we houden vol :pray: .

Klopt het ook dat je meer zin krijgt als je stopt met de pil?

Hoi,

Hier hebben we rond mijn eisprong drie dagen achter elkaar geklust, toen ik mijn eisprong aan voelde komen (kramp in buik), de dag erna en de dag daarna. Ons lieve ventje Rick is daar het resultaat van.

Ik heb ook het idee dat je meer zin hebt als je met de pil gestopt bent.

Succes in ieder geval!