@bullie: ik ben heel benieuwd of ik mijn eisprong ga voelen straks… of dat ik daar allerlei testjes enzo voor nodig ga hebben.
wordt het niet heel gemaakt allemaal als je perse rond je eisprong het bed in duikt? (of op welke plek je dan ook BMS wilt hebben?)
Lijkt me dat het ook nog wel gewoon gezellig, romantisch en knus moet zijn? Dat je er echt allebei van kunt genieten?
Men zegt idd om de dag klussen.
Maar je moet er plezier in houden, en als jullie 2 x per dag willen, dan gewoon lekker doen. Ik denk dat je er pas echt rekening mee moet houden als er “iets aan de hand” blijkt te zijn. Niet te veel bij nadenken in het begin, gewoon van elkaar genieten…
Onze gyn zei altijd…
“dat gedoe met om de dag klussen, gewoon zo vaak mogelijk tijdens je vruchtbare dagen… je wilt toch dat er een zaadje bij het eitje komt? Nou dan moet je het gewoon zo vaak mogelijk doen en zoveel mogelijk zaadjes de kans geven om bij het eitje te komen…” (Maar dit was wel een advies na 6 jaar MM en 3 mk’s, enz…)
…
@fiep klophout wrote:
@JannieElmo wrote:
schijnt wel dat om de dag klussen het beste is…
dan ‘mis’ je geen ei sprong en heeft de man elke dag weer tijd om nieuw zaad aan te maken
ik heb er helemaal geen verstand van, maar lees dit wel vaker. maar zou om de dag dus echt beter zijn dan elke dag, of 5 keer per dag? Kan me daar zo weinig bij voorstellen :think:
ja dat is zeker waar om de dag is beter een man moet weer zaad aanmaken.
geen idee waarom maar staat ook overal op internet schijnt echt zo te zijn.
Ik heb dat ook gehoord, maar hoe lang duurt je eisprong eigenlijk, want anders zou je misschien je eisprong kunnen hebben tussen de twee dagen dat je wel sex hebt.
@Kris wrote:
Ik heb dat ook gehoord, maar hoe lang duurt je eisprong eigenlijk, want anders zou je misschien je eisprong kunnen hebben tussen de twee dagen dat je wel sex hebt.
je moet VOOR je eisprong sex hebben
en 1 dag na je eisprong heb je nog kans daarna al niet meer
dus als je bv
wo sex
do geen sex - eisprong
vr sexdat is goed!!
maar ook
wo geen sex
do sex - eisprong
vr geen sex
allebei goed dus met om de dag zit je goed!!
…
@mariamaria wrote:
Klopt het ook dat je meer zin krijgt als je stopt met de pil?
Ja,dat klopt zeker :inlove: :inlove: :inlove:
veel meer zin zelfs :oops:
Ik las een tijdje terug dit artikel.
Dus ik ga voor super heftige geile sex.
Vrouwen die niets liever willen dan zwanger worden van hun partner, moeten zo wild mogelijke seks hebben, zoals ‘de eerste keer’. Volgens onderzoek bevordert de heftige seks het bevruchtingsproces aanzienlijk.
Wilde seks bevordert de productie van sperma
Dat meldt de Daily Mail op zijn website.
Koppels die een kind proberen te verwekken zeggen vaak dat de seks saai en automatisch wordt: mechanisch haast. ‘Dat is nu juist het probleem,’ zegt onderzoeker dr. Allan Pacey van Sheffield University (Verenigd Koninkrijk). ‘De seks zou zo opwindend en spannend moeten zijn als de eerste keer dat het paar elkaar ontmoette, toen ze beiden nog niet dachten aan het krijgen van kinderen,’ aldus de onderzoeker.
Toenemen
Betere seks zou ervoor zorgen dat niet alleen de kwaliteit, maar ook de kwantiteit van het sperma optimaal is. Gemiddeld produceert een man rond de 250 miljoen spermacellen tijdens gemeenschap. Bij wilde seks kan dit aantal met vijftig procent toenemen.
Bovendien zorgen de intense orgasmes van de vrouw ervoor dat haar eitjes eerder worden bevrucht. De onderzoekers raden koppels met een kinderwens dan ook aan hun seksleven aan te pakken in plaats van op diëten te gaan of de perfecte tijd van bevruchting in de gaten te houden.
Oooh ja dat heb ik ook wel eens gelezen / gehoord!
hehe… gaan we hier ook maar voor dan
Je krijgt het druk in augustus, haha!
@Kris wrote:
Ok, maar hoe zit het dan met temperaturen.
Woensdag= géén verhoging - géén sex
Donderdag= wel verhoging - wel sex
Vrijdag= nog steeds verhoging - ook sex
Zaterdag= géén verhoging - géén sex
Zit je dan ook goed??
Met temperaturen kun je alleen zien of je een eisprong hebt gehad want je temperatuur stijgt iets na je eisprong. Maar als je dus pas na je temperatuursverhoging sex hebt ben je dus rijkelijk te laat.
nou op naar de wilde sex dan maar :lol: :lol: :lol:
Leuk dit topic, wij gaan voor het: om de dag klussen…
Wel lastig soms om het te plannen, we zijn nu al aan het “oefenen” :lol: maar we hebben soms avonden dat we weg zijn en dan is het toch lastig, nu is het nog niet zo erg om het dan een keer over te slaan maar straks dan zou ik het zonde vinden mocht ik daardoor precies mijn eisprong missen.
Moet onze afspraken dan maar gaan verzetten naar de tussenliggende dagen :roll:
hahaha ja… denk dat mijn man het ook wel leuk gaat vinden. Nu nog wel eens geen zin… dan kan het maar zo zijn dat we het een paar dagen niet doen. Dat wil ik straks zo veel mogelijk voorkomen Dus: ook al is het druk op het werk of hebben we afspraken staan: jammer dan. Want wat je zegt, Patripiex: ik wil geen eisprong missen
eerste kindje 16 maanden over gedaan
na dat hy klaar kwam ik ook meteen zwanger
met me 2 de kindje deden we het meteen goed
hy kwam ik meteen erachter aan
1 maand later zwanger
prbeer vooral te genieten van het klussen! plannen kan je later nog wel doen als het niet wil lukken, ga lekker het eerste jaar genieten!!!
jaaaaaaren doe je er alles aan om niet zwanger te worden en nu mag je dat lekker loslaten! heerlijk toch…
en idd de tips;
klaarkomen
benen hoog
om de dag vrijen
missionarishouding is het beste (zeggen ‘ze’)
nietgelijk erna naar het toillet gaan
je kan alvast een multivit. slikken (bvb. etos ‘zwanger worden’)
succ6! en hou ons op de hoogte!
hier kont omhoog voor 20 min na het vrijen en ronde 1 was het raak :inlove:
suc6!!!
Ik geloof niet zo in al die tips van standjes enzo…
Wij hebben ons gewoon goed vermaakt de afgelopen maand, gemiddeld zo om de dag en soms elke dag en ik was meteen zwanger :inlove: en ik ben gewoon elke keer meteen naar de wc gegaan hoor, vind het zo vies om te blijven liggen of niet te gaan plassen en wassen, bah
Ik vind het ook echt onzin wat standjes betreft…
Ik lag boven op hem en toen was het al raak… En dat 2 dagen voor de eisprong dus uiteindelijk geloof ik er niet zo in!!